Izvini, ali po meni to nije mana projekta.Upravo to je glavna mana celog projekta sto nisu prosirili broj traka nego su ga lickali kozmeticki. Ko neku staru babu pa joj sad stavljas sminku da izgleda lepse.
Nenad":2g85jm8l je napisao(la):...Jel mislis na projekat ili?
http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1304398Јавна седница одржаће се 25. марта 2008. године, у 13 часова, у згради Градске управе,
27. марта 43-45 (сала два у сутерену).
Правна и физичка лица могу пред Комисијом за планове Скупштине града Београда да
образложе своје примедбе које су у писаном облику послате током јавног увида.
ceo text : http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=36783Stadion „Obilić“, izgrađen devedesetih godina bez ijedne dozvole, našao se na trasi proširenja
Ulice gospodara Vučića.
Međutim, već godinu dana niko u gradskoj upravi ne sme da donese odluku da se on sruši.
Štaviše, razmatra se varijanta da se ulica proširi rušenjem osam potpuno legalnih kuća preko puta stadiona
„Obilić“. Vlasnicima tih kuća, opravdano, digla se kosa na glavi i rešili su da se udruže i odbrane.
.............................................................
Proširenje davno planirano
Ideja da se Ulica gospodara Vučića proširi, u delu oko „Obilićevog“ stadiona, postoji od 2000-te godine.
Razmatrajući probleme saobraćajnih gužvi u gradu, tadašnji gradski planeri odlučili su da bi one mogle da
budu, jednim delom, smanjene tako što bi se Južni bulevar učinio većim, širim, dužim i protočnijim.
Umesto da se (kao što je to danas) slepo završi kod benzinske pumpe na ukrštanju sa Ulicom Grčića
Milenka, Južni bulevar treba da se produži i ulije u Ulicu gospodara Vučića, kod Bačvanske.
Time bi taj deo Ulice gospodra Vučića postao Južni bulevar.
Dobio bi četiri trake, presekao Ulicu Vojislava Ilića i spojio se na vrhu sa Bulevarom kralja Aleksandra.
Na terenu, plan za Južni bulevar počeo da se realizuje prošle godine, u oktobru.
Prvi deo ulice, od Autokomande do raskrsnice sa Ulicom Maksima Gorkog se rekonstruiše i treba
da bude završen 15. aprila.
Drugi deo, do Ulice Milutina Zečevića, treba da počne da se rekonstruiše „kad se završi prvi deo“.
Treći deo, ulivanje u Ulicu Gospodara Vučića već godinu dana ne može da prođe Plansku komisiju.
Homer Jay":28y4bww6 je napisao(la):No, opet, ako bi me neko pitao kuce ili stadion Obilica, rekao bih rusite stadion Obilica
извор ПолитикаИз Дирекције за грађевинско земљиште најављују да ће саобраћај у овој улици, у којој обнова касни неколико месеци, бити пуштен 15. априла
Завршни радови (Фото Д. Јевремовић)
У Јужном булевару, чија је обнова почела пре седам месеци и увелико пробила рок за завршетак, саобраћај ће бити пуштен 15. априла, најављују из Дирекције за грађевинско земљиште. Преостало је само да се постави завршни слој асфалта, да се уреди паркинг простор и поплоча тротоар. Из Дирекције поручују да је решен проблем лоше постављених прикључака, али да је остало да се до почетка маја заврши уређење великог колектора у Бокељској улици. Тврде да то неће утицати на саобраћај у Јужном булевару.
...
ceo text : http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=34182Ekipa Pressa posle rekonstrukcije koja je trajala punih 6,5mes., radove u Juž. bul. ocenila je ocenom 9,5..
Jedina mana koju smo uspeli da pronađemo je autobuska stanica koja nema svoj ulaz i pristanište.
Ukoliko nadležni naprave ulaz za autobuse, a za to uslova postoji, naša ocena u tom slučaju biće prava desetka.
Ekipa Pressa tokom jučerašnjeg dana obišla je gradilište u jednoj od najprometnijih saobraćajnica u prestonici.
Radovi su ušli u superfiniš, a stanovnici koji su jedva čekali otvaranje Južnog bulevara danas mogu slobodno
da kažu da je vredelo čekati ovako lepo uređenu saobraćajnicu. Posle rekonstrukcije bulevar ima po dve saobraćajne
trake u oba smera, izgrađena su nova parking mesta, postavljena je kompletno nova kanalizaciona infrastruktura,
rasveta, pešačke staze, ostrva su ozelenjena...
Najzanimljiviji detalj koji smo uočili u Južnom bulevaru svakako je proširenje puta ka Autokomandi i Ustaničkoj ulici.
Naime, skretanje ka Autokomandi umesto jedne sada ima dve saobraćajne trake, dok je i ka Ustaničkoj ulici i
autoputu sada mnogo lakše skrenuti. Napravljena je i treća saobraćajna traka, pa će saobraćaj biti znatno ubrzan.
Zanimljivo je da su parking mesta za vozila prebačena samo na jednu stranu ulice, dok je na drugoj trotoar
koji je zaštićen malim stubićima.
Znatno je ubrzan saobraćaj na ovoj lokaciji, a ulica je dobro povezana sa čvorom ka Autokomandi.
извор БеоинфоРадови у Јужном булевару, на делу од Аутокоманде до улице Максима Горког, су завршени и ова улицa је данас у 13 часова отворена за саобраћај.
– Реконструкција Јужног булевара са претходно завршеним радовима на Аутокоманди представља једну целину тако да ће веза овог дела града са аутопутем и другим деловима града сада бити много боља и квалитетнија. То само говори у прилог томе да се у Београду ради плански и са циљем да се грађанима олакша и побољша квалитет живота – рекао је Бранко Смиљанић, заменик секретара за саобраћај.
Реконструкцијом Јужног булевара добијена је модерна улица са додатним саобраћајним тракама, семафорском сигнализацијом, тротоарима, паркинг местима и комплетним јавним осветљењем, што ће све заједно допринети већем степену безбедности у саобраћају. Такође, постављена је нова магистрална и секундарна инфраструктурна мрежа у дужини од преко четири километра. У Јужном булевару укупно је реконструисано 28 хиљада квадратних метара.
Радови у овој улици почели су 2. октобра прошле године, а према плану требало је да буду готови за 90 дана. Међутим, због непредвиђених околности, које су последица немара из претходног периода и недостатка катастра подземних инсталација, знатно су успорени. Пројекат је додатно компликовала потреба да се грађанима током радова омогући стално инфраструктурно снабдевање (вода, струја, електрична енергија, телефонски саобраћај и употреба канализације).
Радови на повезивању инфраструктуре испод Аутокоманде настављају се до маја, а због ових радова од среде, 16. априла, у 9.30 сати биће затворена Небојшина улица, на делу од Аутокоманде до Ђорђа Вајферта. Режим саобраћаја у улицама око Јужног булевара остаће непромењен до завршетка радова у Бокељској улици.
Од среде, 16. априла, аутобуске линије 46 и 55 враћају се на старе трасе.