Šta je novo?

JKP Infostan - Обједињена наплата комуналних услуга

Nadzorni odbor JKP „Beogradske elektrane“ 26. avgusta 2024. godine doneo je Odluku o izmenama i dopunama Odluke o cenama toplotne energije, a u skladu sa Uredbom o utvrđivanju metodologije za određivanje cene snabdevanja krajnjeg kupca toplotnom energijom.
Ova Odluka će, po dobijanju saglasnosti Osnivača, biti objavljena u „Službenom listu grada Beograda’’ i primenjivaće se od 01. oktobra 2024. godine.

Poskupljenje je oko nekih 9%....

https://beoelektrane.co.rs/wp-conte...o-promeni-cene-grejanja-2024-25-26.8.2024.pdf
 
Ako se koristi eSanduce za Infostan racune, a racun se ne plati preko portala vec preko obicne uplatnice, koliko brzo se promeni stanje da je racun placen na eSanduce portalu?
 
Na dva računa za maj (dva stana na različitim opštinama- tetkin i moj) su stigli gotovo u dinar isti računi sa povećanom potrošnjom vode. Ima li ko slična iskustva sa povećanjem potrošnje vode?
Na dve adrese mi je stigao skoro 7 puta veći račun za vodu...kao da sam točio dva olimpijska bazena u prošlom mesecu.
 
Žali se, slikaj vodomer i šalji im.
 
E stiglo je i meni za vikendicu na Čukarici, 10 puta veća voda 🙃 Bazen nemamo. Što je najcrnje kad bismo išli tamo skoro svaki put nije bilo vode zbog nekih radova. Danas sam provela pola dana pokušavajući da ih dobijem na tel na koji se ne javljaju, a onda mi je kao šlag na tortu onaj buđavi servisni centar Beograda skinuo 400 din kredita dok sam čekala da mi se javi operater. Operatera nisam dočekala. Tako da dupla pljačka :ROFLMAO:

Zapravo je fascinantno kako bezobrazno klepaju pare, po tim prigradskim naseljima računaju da ljudi imaju bašte i navodnjavaju, pa kao ajde što da ne stavimo svima 60 m3 vode ko ih j..e glupave seljačine ha ha ha. A kad se žale neka slušaju govorni automat pola sata i tu ćemo da ih opljačkamo.

Jedino što smo uspeli je da odjavimo kantu, i to me čudi kako su dozvolili.
 
Da li se jos nekome desilo da u poslednjih par meseci stize dosta veci razun za zajednicku elektricnu energiju? Zivim u zgradi sa 80 stanova i u proseku je ta stavka iznosila nekih 200din. U Martu prosle godine, ta stavka je naplacena 5000din! Naravno, zalili smo se i odgovor je bio da nam je dugo vremena pogresno naplacivana ta stavka, tacnije dosta manje nego sto treba i nakon sto su zamenili brojila, krenulo je vise da ocitava.

Nakon toga, svaki mesec ta stavka znajano varira. Nekada bude 400din, nekada 1300din. Ja sam isao da podnesem prigovor, naravno, dobio sam odogvor da je sve u redu. Sta mogu da uradim povodom ovoga i da li postoji nacin da se proveri da li su njihova ocitavanja tacna?
 
Prijavi upravniku. Uglavnom bude slučaj da se neko ilegalno prikačio. Kod nas se bio nakačio neko u garažama pa su ga otkačili.
 
Zdravo svima,

Zanima me da li neko ima iskustva sa izbacivanjem usluge čišćenja preko firme GS. Znam da za to postoji odgovarajući formular, pa bih imao nekoliko pitanja:

Jedan komšija je greškom označio da je „uzdržan“, iako je zapravo saglasan sa otkazivanjem. Da li je dozvoljeno da se to ispravi na formularu?

Takođe, imate li iskustva sa glasanjem putem mejla? Da li stanari moraju fizički da se potpišu na formular, ili je dovoljno da odgovore na mejl od upravnika, gde se jasno navodi da se slažu sa određenim članom ili odlukom?

Čuo sam da GS ume da insistira na formalnostima i traži sitnice kako bi zadržali klijente, pa želim da budemo sigurni da je sve urađeno kako treba.

Hvala unapred svima na informacijama!
Nenad
 
Zdravo svima,

Zanima me da li neko ima iskustva sa izbacivanjem usluge čišćenja preko firme GS. Znam da za to postoji odgovarajući formular, pa bih imao nekoliko pitanja:

Jedan komšija je greškom označio da je „uzdržan“, iako je zapravo saglasan sa otkazivanjem. Da li je dozvoljeno da se to ispravi na formularu?

Takođe, imate li iskustva sa glasanjem putem mejla? Da li stanari moraju fizički da se potpišu na formular, ili je dovoljno da odgovore na mejl od upravnika, gde se jasno navodi da se slažu sa određenim članom ili odlukom?

Čuo sam da GS ume da insistira na formalnostima i traži sitnice kako bi zadržali klijente, pa želim da budemo sigurni da je sve urađeno kako treba.

Hvala unapred svima na informacijama!
Nenad
Sve odluke se donose vecinom od preko 50% glasova na zboru vlasnika stanova i to se potvrdjuje potpisima.
 
Vrh