Можда би и било домаћих да их има уопште. Не постоје![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801556#p801556:2e61pmma je napisao(la):busspoter » Čet Dec 10, 2020 1:41 am[/url]":2e61pmma]Nekad domaci, sada vecina stranih proizvoda.
Pa pREvAzIđEnI AUtObUsI, moliću lepo. Džaba što su eto u okej stanju, imaju previsok faktor prevaziđenosti.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806090#p806090:1g8wowkk je napisao(la):solecar » Uto Dec 22, 2020 8:55 pm[/url]":1g8wowkk]Mogli bi, ali ljudi ne mogu da ih zamisle da voze još deceniju, pa ih na vreme otpisuju.
Novi Sad po zadnjem popisu ima ravno 250.000 stanovnika,gradovi te veličine u zapadnoj i srednjoj Evropi često imaju neki vid gradsko-prigradske železnice. Ako bi se u budućnosti našla finansijska sredstva za to,mogla bi da se remontuje i elektrificira stara pruga Petrovaradin-Beočin,a sa druge strane bi pruga Novi Sad-Sombor mogla da se elektrificira na deonici između Novog Sada i Futoga,i da se uvede linija prigradske železnice Futog-Novi Sad-Beočin,slična BG Vozu u Beogradu. Stanice bi bile Futog,Veternik,Sajlovo,Avijatičarsko Naselje,Glavna stanica Novi Sad,Žeželjev Most,Petrovaradin,Mišeluk,Sremska Kamenica,Ledinci,Rakovac i Beočin(neka od ovih stajališta bi tek trebalo sagraditi,jer trenutno ne postoje). Takt od sat vremena i pola sata u špicu bi bio idealan.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801554#p801554:3n6hxekp je napisao(la):
Tramvaji su užasno skupi, i ako nemaju nezavisni bašticu čak su i sporiji.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=814708#p814708:31il6fkr je napisao(la):Užice » Tue Jan 19, 2021 1:31 pm[/url]":31il6fkr]Trenutno je Beograd jedini grad u Srbiji sa tramvajskim i trolejbuskim prevozom. Niš,Novi Sad,Subotica,Zrenjanin,Šabac,Leskovac,Kraljevo,Kragujevac,Čačak,Kruševac,Pančevo,Zaječar,Vranje vapiju za tramvajima,oni bi bili ekološko rešenje za njihove saobraćajne gužve,a Užicu,Valjevu,Novom Pazaru,Boru bi najviše odgovarao trolejbus,jer ti gradovi imaju dosta strmih ulica,koje tramvaj teško može savladati.