Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 27.453
- Pohvaljen
- 64.111
Uh što ne volim kad se ovako ističu ove grbine na krovu autobusa...
Inače Tomo svaka čast i hvala za slike.
Inače Tomo svaka čast i hvala za slike.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785128#p785128:2bhl5mxf je napisao(la):Bender Rodriguez » 19 Oct 2020 12:20 pm[/url]":2bhl5mxf]Uh što ne volim kad se ovako ističu ove grbine na krovu autobusa...
Inače Tomo svaka čast i hvala za slike.![]()
Mercedes Benz Conecto NGT by Conecto NS, on Flickr
Iveco Crossway LE by Conecto NS, on Flickr
Iveco Crossway LE by Conecto NS, on Flickr
BMC Procity 18 CNG by Conecto NS, on Flickr
Iveco Crossway LE and Irisbus Capena Urby CNG by Conecto NS, on Flickr
Mercedes Benz Conecto NGT (2020.) by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus IK218N (2007.) by Conecto NS, on Flickr
Neobus 405G (1997.) by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus IK218N (2016.) by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus IK201 (2005.) by Conecto NS, on Flickr
Mercedes Benz Conecto NGT (2020.) by Conecto NS, on Flickr
BMC Procity 18 CNG by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus, Mercedes and Volvo by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus, Mercedes and Volvo by Conecto NS, on Flickr
Neobus Citta LF by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus IK201 by Conecto NS, on Flickr
Neobus Citta LF by Conecto NS, on Flickr
Volvo B10MA by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr
Mercedes Benz Conecto NGT by Conecto NS, on Flickr
Irisbus Capena Urby CNG by Conecto NS, on Flickrhttps://www.danas.rs/ekonomija/neuspela-prodaja-atp-vojvodine/Neuspela prodaja ATP Vojvodine
Prodaja tri celine ATP „Vojvodine“ među kojima je i kompleks novoizgrađene autobuske stanice i servisnog centra, koju je stečajna uprava planirala da realizuje početkom ove nedelje, oglašena je neuspešnom jer nije bilo zainteresovanih kupaca.
Neobus Citta LF by Conecto NS, on Flickr
Solaris Urbino 12 CNG by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr
BMC Procity 18 CNG by Conecto NS, on FlickrU Beogradu je javni gradski prijevoz najskuplji, te je pojedinačna karta skuplja za 51%, dok su ostale vrste karata do 15% skuplje od cijena karata u Zagrebu. U Ljubljani je najjeftiniji i taksi prijevoz gdje će se za udaljenost od pet kilometara platiti 29,15 kuna, u Zagrebu 44,56 kuna, a u Beogradu 50,02 kune.
Uspoređivanjem cijena pojedinačne karte koja vrijedi 90 minuta, karta u Ljubljani je jeftinija za 35%, dok je u Beogradu skuplja za 51% u odnosu na cijenu karte u Zagrebu. Mjesečna karta je u Ljubljani 45% jeftinija, a u Beogradu 8% jeftinija u odnosu na Zagreb. Mjesečna karta za studente je u Ljubljani 7% skuplja, a u Beogradu 13% skuplja u odnosu na Zagreb. Mjesečna karta za nezaposlene je u Ljubljani 9% jeftinija, a u Beogradu 13% skuplja u odnosu na Zagreb. Godišnja karta je u Ljubljani 35% jeftinija, a u Beogradu 4% skuplja u odnosu na Zagreb.
Inače se slažem da bi Beogradu vise njih dobro došlo, ali nije na autobusu da glumi metro.
BMC Procity 18 CNG by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus IK201 & IK218N by Conecto NS, on Flickr
Mercedes Benz Conecto NGT by Conecto NS, on Flickr
Solaris Urbino 12 CNG by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus IK218N & Solaris Urbino 12 CNG by Conecto NS, on Flickr
Irisbus Citelis 12 CNG by Conecto NS, on Flickr
Solaris Urbino 12 CNG by Conecto NS, on Flickr
Solaris & Mercedes by Conecto NS, on Flickr
Iveco Crossway LE by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus IK112N by Conecto NS, on Flickr
Feniksbus FBI83M & Ikarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr
Ikarbus IK218N by Conecto NS, on Flickr