[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=818965#p818965:3pwyxryb je napisao(la):Zezeljko » Ned Jan 31, 2021 1:33 am[/url]":3pwyxryb]Ja bih rekao da nema šanse da su u mehanički gorem stanju od Ikarbusa koji rade u Beogradu. Ti Novosadski, em prevoze manje putnika, em rade na daleko lakšem i ravnijem terenu.
Takođe smatram da su ova vozila komotno mogla da se doniraju nekoj siromašnoj opštini.
Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=818965#p818965:2ob4yseq je napisao(la):Zezeljko » 31 Jan 2021 12:33 am[/url]":2ob4yseq]Ja bih rekao da nema šanse da su u mehanički gorem stanju od Ikarbusa koji rade u Beogradu. Ti Novosadski, em prevoze manje putnika, em rade na daleko lakšem i ravnijem terenu.
Takođe smatram da su ova vozila komotno mogla da se doniraju nekoj siromašnoj opštini.
Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
A kao i svaki tender u burazerskoj ekonomiji, pravi se ne prema potrebama naručioca, već prema mogućnostima poželjnog izvršioca.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=819126#p819126:1rsc2pi3 je napisao(la):Bender Rodriguez » Ned Jan 31, 2021 5:11 pm[/url]":1rsc2pi3]Aaa, jasno jasno. Znači kad se pravi tender i obnavlja ugovor Grad kaže treba nam to i to, primamo to i to, ne može tako i tako.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=819494#p819494:l7v91ord je napisao(la):branik » Pon Feb 01, 2021 8:37 pm[/url]":l7v91ord]A evo sad i dodatka za priču iz mojih prethodnih postova. Prevoznici će da dobiju 600 € 6 mmeseci. Znači, 3600 po busu, koji na primeru užičlog Bečejprevoza, sad vrv košta oko 5000.I gde će te pare? Da kupe autobuse? Naravno da neće, jer trenutni obim sapbraćaja to ne traži. Da daju na plate? Ni u ludoj pameti, jer misle da imaju vozače.
Otići će opet vlasnicima. Znači, pucanj u prazno.
U tekstu se pominje cena novog autobusa. Koji to prevoznici kupuju nova vozila, osim tri javna prevoznika koji, uzgred, i nisu obuhvaćeni ovim?
Podržavam što kaže Nikolić - nije trebalo pomagati gradski, on svakako radi (a i tu su vozila od po tek nekoliko k evra), već prevoznike koji su radili međunarodni prevoz - i linijski i turistički, a koji sada stoje, a rate za vozila stižu. A te rate često su skuplje mesečno nego polovni gradski autobus.
Evo, čitajte, pa da vidim šta ćete reći.
Zašto su autobusi za vlast važniji od turizma - Ekonomija - Dnevni list Danas
https://www.danas.rs/ekonomija/zasto-su ... d-turizma/
Isplivali sa lomovima sa otpada, zaradili pare bez plaćanja poreza i pez plaćanja doprinosa radnicima , sve u crnoj zoni.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820868#p820868:2cvcbbhx je napisao(la):Дошљак » Sub Feb 06, 2021 6:39 pm[/url]":2cvcbbhx]Ово за пропаст предузећа је истина. У Шапцу нпр. су након пропасти гиганта какав је 7. јули био брзо испливали разни приватници из околних села, Дуга, Мачва експрес, Мики турс и остали и преузели тржиште.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821392#p821392:b1w4odqu je napisao(la):Djole Pevcanin » Pon Feb 08, 2021 4:41 pm[/url]":b1w4odqu]4 BMC Procity 12 CNG за НС су јутрос виђена са царинским? таблицама код Плавог моста ка НС.
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока