Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Jesu dugački nazivi, ali tačno znaš gde si/gde treba da siđeš, a ne kao u Beogradu da imaš 5 27. marta, 5 Grčića Milenka, 5. Španskih boraca, 5. Omladinski brigada koja nisu baš blizu međusobno.
 
Ја који одлично познајем НС не могу да се снађем станицама. Ако се икада уведе најава треба понављати назив тренутне и следеће станице 2 минута.
 
@Djole Pevcanin
Не знам шта је нејасно. Назив улице у којој се налази станица - назив попречне улице - (евентуално) назив неке блиске одреднице. За гласовну најаву је довољно без додатне одреднице, али за претрагу у апликацији је врло корисно.
Једнозначно одређено, за разлику од Београда, где често има и по 5-6 станица са истим именом (нпр. Блок 70, Омладинских бригада, Бранков мост, Зелени венац, Франше д' Епереа, Мостар итд.). Донедавно је назив станице Кнеза Вишеслава био и на Бановом брду и у Филмском граду/Скојевском. Омладинских бригада је шампион, чак 10 станица, и још додатне три Омладинских бригада 1.
Већи проблем у Новом Саду је што валидатор приказује назив станице тек кад аутобус стигне на станицу и тако држи до следеће.
 
Нејасно је некоме ко први пут у НС користи јавни превоз, кад види онолико дугачке и ретадиране називе станица са којекаквим раскрсницама и АБЦ продавницама, уместо да то буде најближа могућа улица ради лакшег сналажења. Збуњујуће је, па и мени који исти тај јавни превоз у НС користи редовно.
 
У Кракову иако не знам улице сам се сналазио одлично иако не знам њихове улице а имају исти систем називања станица као ми. У НС који знам напамет и даље не знам да се снађем.
 
@Djole Pevcanin
Не знам шта је нејасно. Назив улице у којој се налази станица - назив попречне улице - (евентуално) назив неке блиске одреднице. За гласовну најаву је довољно без додатне одреднице, али за претрагу у апликацији је врло корисно.
Једнозначно одређено, за разлику од Београда, где често има и по 5-6 станица са истим именом (нпр. Блок 70, Омладинских бригада, Бранков мост, Зелени венац, Франше д' Епереа, Мостар итд.). Донедавно је назив станице Кнеза Вишеслава био и на Бановом брду и у Филмском граду/Скојевском. Омладинских бригада је шампион, чак 10 станица, и још додатне три Омладинских бригада 1.
Већи проблем у Новом Саду је што валидатор приказује назив станице тек кад аутобус стигне на станицу и тако држи до следеће.
Мислим да постоји сасвим довољно одредница за сва стајалишта у Новом Саду (улице, називи зграда, институције и слично) да се напусти систем називања стајалишта по раскрсницама, који је по мени и предугачак за неку гласовну најаву.
 
Poslednje stajalište i autobuska okretnica u Debeljači, kamen tucanik umesto asfalta. Pantransportovi autobusi iz Pančeva prema Kovačici i daljim selima skreću do Debeljače, ovde prave okret i vraćaju se na glavni put Pančevo-Kovačica, dok privatni kombiji posle centra Debeljače nastavljaju novim putem za Kovačicu koji je do pre petnaestak godina bio prašnjavi letnji put kroz njive. Kada je on već asfaltiran mogli su srediti i ovu okretnicu, da putnici baš ne lome bubrege prilikom okretanja.

debeljacaaa 035.jpg
 
Poslednja izmena:
ATP stajalište u Putnikovu, selu od stotinak stanovnika u Opštini Kovačica do kojeg odavno ne voze autobusi. Sreća u nesreći je što je železnička stanica Uzdin na oko 1,8 kilometara od mesta, do nje postoji asfaltni put koji nije mnogo prometan za pešačenje i to im je poslednja veza sa svetom dok idu vozovi.

put 016.jpg
put 013.jpg
 
Red vožnje privatnih autopevoznika Kovačica-Beograd na stajalištu u Kovačici. Svi autobusi polaze ujutru, vraćaju se iz Beograda popodne, a između ništa osim Pantransporta sa kojeg mora da se preseda na drugi Pantransport u Pančevu uz duplu cenu putovanja:

bd 055.jpg
 
Поздрав, да ли неко можда зна када "Аутопревоз" Кикинда треба да пусти своје Соларис Урбино 18 бусеве?
 
Поздрав, да ли неко можда зна када "Аутопревоз" Кикинда треба да пусти своје Соларис Урбино 18 бусеве?
I Kikinda je dobila beogradske Solarise? Gde će oni uopšte voziti? Koliko znam Kikinda nema gradske linije, samo prigradske do okolnih sela i besmisleno je da na njih puštaju buseve sa više mesta za stajanje nego za sedenje. Pantransport je još gori, on na međumesne linije šalje gradske solo Gulerijuse.
 
Autobus bivšeg ATP-a u Crepaji. Mislim da je ovaj noćio u selu i obavljao prvi polazak za Pančevo u 3 noću koji je ukinut pre 6-7 godina, još pre Korone i otprilike baš u vreme kada je usrani Pantransport zamenio ATP.

001.jpg
 
Vrh