Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.627
- Pohvaljen
- 3.634
Један је офарбан у бело и возио је обилазск Београда. Где је сада немам појма.
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Nzm da se to desilo išli su na 15 ticiJedan, beše, ostavio sprat ispod Brankovog mosta?
888 je bio zglobni roze Volvo Hess, sećam se i njega. Ali je 700, iako solo, kao nov radio na 16. Vozio sam se dosta puta, kao putniku mi je bio super, nego sam mislio ovako tehnički iz ugla vozača i održavanja. Šteta što ih nije bilo još.
I posle 20 godina je sve isto, ljudi se zadovoljavaju turskim i kineskim kantama i oni ne primećuju razliku između jednog Citara i Bmc-aPomešao je @1111 sigurno. Mislio je na 888 verovatno. A GB700 je bio izuzetan bus, iako je imao odlike jeftine Ikarbus opreme, tipa u enterijeru, al je ovako bio baš baš dobar. Inače što kažeš Došljak, gde je GSP znao šta će sa onako sofisticiranim vozilima, pričamo opet o HESS prototipovima. Pa tad su gradom dominirali još uvek IK161, Sanosa bilo dosta, Zijača, Avtomontaža, a 201-ice sa Karaburme bile skoro nove. Pa ta dva HESS-a su bili i ostali jedini autobusi u Beogradu sa doživotnom garancijom na koroziju. Naravno da su bili svemirski brodovi za većinu ljudi onog vremena, pogotovu kad se setimo da ogroman procenat populacije nikada nije napustio granice ove zemlje. Danas je to malo drugačije, al ipak pričamo o 2004-toj godini.