Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.400
- Pohvaljen
- 3.152
Konzervativnost je uz neupućenost najveća prepreka razvoja i tehnološke ravnopravnosti. Mislim da je isto u kombinaciji sa komunističkim mentalitetom (očekivanja da će "partija sve da reši") razorilo našu kompletnu industriju, urušilo kvalitet mnogih privrednih grana i dovelo do proliferacije uvoznog lobija previše fokusiranog na lošu robu.Ma kakvi loši. To ko je pričao veruj mi lagao je samo tako. Reći ću ti šta su pojedini zamerali. Zamisli jedan Volvo po nekim našim samozvanim stručnjacima nije znao da napravi šasiju. Kao spajali šrafovima, takozvana Cobolt tehnologija. To je bilo isuviše napredno za mnoge naše ovdašnje stručnjake, i to je bio najveći problem, a radili su oni dosta dugo. Blizu 15 godina, a karoserije su ostale bukvalno savršene. Ništa ni zglobu nije posebno falilo. To je bukvalno bio original HESS, samo sklapan u Ikarbusu. Mali Volvo B7 jeste odličan motor, al nije bio idealan za zglob. Sve se to moglo vremenom usklađivati kroz proizvodnju. Sam kažeš, moglo je to i sa MAN šasijama. Volvo je imao i veće motore za zglob i onda, tipa odlični B10 i B9.
Dodao bih da je u našim uslovima (održavanja i eksploatacije) gotovo nemoguće da unikat da izdrži više od decenije u redovnom saobraćaju. To dovoljno govori ko je Volvo, a ko su "stručnjaci". Beograđane i mogu da shvatim imajući u vidu sklonost ka M.A.N-u i donekle Mercedesu, ali Novosađane baš nikako tim pre što su i prethodnih decenija izbegavali niskopodni Volvo, mnogo pre "naprdne sirbistanizacije".
Zglob je sa samo 25ks više bez klime uspevao da izdrži gužve na 16-ici kao jači M.A.N, pa ne vidim razlog zašto se nije mogla uzeti varijanta sa velikim lufterima na svim prozorima poput ovog fejslifta u Lođu (sa inače jačim motorom). A tek jači fejslift. Dakle neki rđavi uticajni lobisti nisu hteli. Ako je za utehu dobili su po nosu od SNS koji im je uvalio krš.