Јесте да је узгред писано на другој теми, али свакако припада овој. Жута трака у Новом Саду постоји само у Футошкој и Футошком путу. У неким другим улицама, тј. булеварима аутобуси на раскрсницама могу да иду право из крајње десне траке (жута стрелица право), из које, такође, сва возила иду десно, али то није жута трака јер не постоји целом дужином улице. Пре 7-8 година је постојала жута трака и на Булевару цара Лазара од СПЕНС-а до раскрснице са Булеваром ослобођења, али је укинута.
Аутобуски систем у Новом Саду уопште није дошао до ивице искоришћености, тј. до тренутка када су интервали полазака толико мали да је потребан трамвај. Тренутно не постоји ниједна линија која у шпицу иде чешће од 10 минута. Некада најјаче линије 2 и 4 сада у шпицу возе на 15 минута! А некада су линије 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 и 9 имале интервале полазака у шпицу испод 10 минута. Двојка је након преласка са зглобна на соло возила саобраћала на 6 минута, линије 1, 3, 5 и 8 су пре десетак година саобраћале на 7-8 минута. Аутобуски превоз треба прво да се убрза увођењем електронске куповине појединачних карата и увођењем правих жутих трака, можда чак и улица резервисаних искључиво за јавни превоз (Стражиловска и Јована Суботића). Када се достигну некадашњи интервали и Новосађани врате јавном превозу, онда кренути са увођењем трамваја. Чак и да се уведе трамвај, он неће покрити цео град и приградска насеља јер нема новца да се покрије цео град и не постоји потреба, тј. довољан број путника за трамвај на свим постојећим аутобуским линијама. Дакле, аутобуски систем свакако мора да се унапређује и увек ће се већи део града ослањати на њега.
Нажалост, изградњом подземних гаража у центру града се чини супротно, људи се позивају да дођу у град аутомобилима. А три главна правца која воде у центар (Стражиловска, Јеврејска и Јована Суботића) су уска грла.
Други проблем је и интензивна стамбена градња у деловима града који су катастрофално повезни јавним превозом, а и не постоје изгледи да ће улицама у њиховим насељима икада моћи да саобраћа нешто веће од минибуса. Људи у појединим деловима Телепа, Адица и Ветерника су удаљени од најближег стајалишта аутобуса и више од 15 минута хода, што доводи до тога да им је аутомобил једино превозно средство.