Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Ovaj autobus sa slike je bio na probi u GSP Beograd, a nakon toga je prodat tadašnjem Autosaobraćaju iz Herceg Novog. Isti takav model je ponovo došao u GSP 1997. ali je ovoga puta bio otkupljen. Radio je u Kosmaju i nosio garažni broj #33.
 
Da, #33 je bio beo, bez ovakvih šara ili neke kolor šeme. Bio je vrlo zanimljivo opremljen (imao je recimo tempomat). Kasnije je remontovan i dobio je tada karakterističnu žuto-plavu kolor šemu. Rashodovan je 2014.
 
🥰
1687854268414.jpeg
 
Ko kaže da Srbija Voz ne može da dominira lokalnim javnim prevozom u Srbiji. :dil: :D

Снимак екрана (1249).png


Šalu na stranu, ovaj red vožnje vam pokazuje glavni razlog zašto je naš javni prevoz u državi onakav kakav jeste.
Naime opština nesposobnjakovića zvana Negotin već godinama "ignoriše" železnicu kao vid prevoza na njenoj teritoriji, a podržava autobuski prevoz za koji se izdvajaju pozamašna sredstva.
Ne samo što se linije preklapaju već putovanje autobusom u ovom slučaju traje 3 puta duže iz prostog razloga.
Autobus na ovoj liniji služi selima i sa železničkom vezom i bez železničke veze, umesto da se skocentrišu na sela bez železnice, a ni samim stanovnicima ne odgovara da kruže po celoj Istočnoj Srbiji, jer neko ne želi da mrdne mozgom.
Tako da linija većinom vozi prazna, deo koristi železnicu, dok drugi bez železnice izbegava bus, tačnije mini bus, a o ceni karte bolje da ne pričamo.
Umesto da se skocentrišu da ponude kvalitetnu uslugu selima bez železnice sa busom i selima sa železnicom vozom, praktično pare se bacaju duplo, jer država finansira voz, a opština bus.
Ovo važi za sela Tamnič, Rajac, Braćevac, Veljkovo, Rogljevo, Crnomasnica i Kobišnica ge imamo ta preklapanja busa i voza, a gde je voz dooosta brži od istog.
Što bi se reklo, mozga bez.:violina:


P.S. I da bude ludilo još veće, poslodavac firme autobuskog prevoznika koji vrši prevoz na ovoj liniji ne koristi autobus do svog sela već voz. :ROFLMAO: (uz svoj automobil)
 
Скинути су са 2 и 9 и радиће само на 11 док Италијани не виде шта ће са пуњачима

IMG-8500.jpg

IMG-8507.jpg

IMG-8519.jpg

IMG-8517.jpg

IMG-8518-2.jpg




IMG-8521.jpg

IMG-8523.jpg
Što, šta se desilo? Čak ne koriste ni sve buseve, a jedan su čak bili oštetili, valjda nešto iz kosilice izletelo pa ga pogodilo, ali je sada popravljen.
 
Пуњачи су постављени преблизу ивичњака, и бусеви морају много даље да стану да би се пунили. То је конкретно случај на Новом Насељу.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Скинути су са 2 и 9 и радиће само на 11 док Италијани не виде шта ће са пуњачима

IMG-8500.jpg

IMG-8507.jpg

IMG-8519.jpg

IMG-8517.jpg

IMG-8518-2.jpg




IMG-8521.jpg

IMG-8523.jpg
Jel ovo teško moj Beograde, jade moj?

Novi Sad sa dugom tradicijom neopravdanog škrtarenja imajući u vidu hroničan deficit voznog parka (poskidao zglobove u gradu i sa najopterećenijih linija, u prigradu ih šalje samo na par linija već skoro pola veka, poukidao grdne linije i povrsh svega bliže opštine koje žele da se uključe na mrežu uzastopno odbija sa istim izgovorom - nedostatkom vozila) nekako iznalazi sredstva za ekvivalent 50 hipotetičkih zglobnih e-solarisa u Beogradu, a ovaj vele-debil nije sposoban da skrpi ni 12 komada za krštenu podršku 95, recimo 69 između Bloka 70 i Crvenog krsta. Zato ima za kineske raspale rešoe na ringišpilima.

Al šta ćeš, dok koze mekeću smrdljivim jarčevima na malim ekranima preostali ljudi se dugo ovde neće voziti kao normalan svet.
 
Пуњачи су постављени преблизу ивичњака, и бусеви морају много даље да стану да би се пунили. То је конкретно случај на Новом Насељу.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Znači to je razlog, hvala ti.
 
Mislim da ispisuje na jednom valdatoru nisam siguran
 
Na svim validatorima ispisuje trenutno stajalište i to je u svrhu validacije karte, ali je poenta velikog ekrana bila najava stajališta i tako je reklamiran. Vidim da Bus Logic to ne ume i dalje.
Pa da, čak su u i BMC i Mercedes Benz busevima napravljene neke rupe u plafonu, verovatno za te displeje, ali još uvek ništa. Takođe su najavljena i zvučna obaveštenja, ali ni to ništa za sada. Da li neko zna da li je otklonjen onaj problem sa punjačem na Novom Naselju, ako nije kada će, jer novi električni busevi i dalje ne idu na liniji 2 i 9? I da čuo sam da treba neke nove linije da se uvode, linija 27 za jugovićevo, valjda i 70 za Sremsku Kamenicu.
 
Није решен проблем са пуњачем. Само на 2 могу радити јер на Петроварадину није постављен пуњач и на 9 једва издржи круг са једним пуњењем.
 
Da me izvinete, ali ovi elektrobusevi su čisto njesra.
Koliko bre košta da se razvuku žice i nekoliko napojnih stanica za trolejbusku liniju?
 
Није решен проблем са пуњачем. Само на 2 могу радити јер на Петроварадину није постављен пуњач и на 9 једва издржи круг са једним пуњењем.
Pa što onda ne puste na linija 2 onda?
 
Pa što onda ne puste na linija 2 onda?
Прочитај опет, није решен проблем са близином пуњача на Новом Насељу. Док се не реши проблем неће их бити на 2.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Прочитај опет, није решен проблем са близином пуњача на Новом Насељу. Док се не реши проблем неће их бити на 2.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Izvini nisam dobro pročitao.
 
Kada se pravi punjači za autobuse na krajnjim stanicama, tu se mora dovesti odgovarajući kabl koji će podržati tih 600KW, a to u gradu nije nije lako.
Kod trolejbuske mreže, podstanicu praviš gde ti odgovara, gde ima mesta i odgovarajuća struja.
Videla žaba da se konji kuju... Isto tako, neko je smislio da uskoro svaka pumpa treba (mora) da ima punjač. A ti punjači traže struje koliko neka manja pumpa.
Ista je priča i sa cng busevima. Hoćemo gas, ali nemamo gde i čime da ga distribuiramo.
 

U Kragujevcu će se javni prevoz organizovati kroz javno-privatno partnerstvo​

Gradska uprava za komunalne poslove iz Kragujevca raspisala je tender za javno-privatno partnerstvo za obavljanje komunalne delatnosti javnog gradskog i prigradskog prevoza putnika.

Privredni subjekt mora da poseduje licencu za obavljanje delatnosti domaćeg linijskog prevoza putnika u drumskom saobraćaju i izvod iz licence za svako vozilo koje je predmet ponude i kojim će obavljati prevoz, izdate od Ministarstva nadležnog za poslove saobraćaja, u skladu sa Zakonom o prevozu putnika u drumskom saobraćaju.


Cena bez PDV-a iznosi 11.335.954.507 dinara.

Vreme trajanja ugovora je 120 meseci.

Ponude se podnose do 12. septembra.

Potražite detalje OVDE.
 
Vrh