JGSP Novi Sad, jedini prevoznik koji ne namešta tendere. Čestitamo Novosađani a za Solarise.
"Не намешта тендер" има значење "купио најфенси, што смо и хтели". Дакле, купили су аутобус са циклусом пуњења 45 километара у осредњим временским условима, а 26 у екстремним временским условима, и такав је победио нефенси Белоруског ривала који је још у првој генерацији елетробуса нудио циклус 80 километара, а у другој 250 километара, основан на јефтиној руској сировинској бази. Са друге стране, проблематично је само 3 компаније које су дале понуду на тендеру. У овим хладноратовским условима не навијам за Белоруске произвођаче, већ за бољи и већи избор не само произвођача, већ и решења.
Ако нисмо промашили број дома ("поштен тендер"), промашили смо улицу. 6,2 милиона евра за бедних 10 соло аутобуса? За те паре се могао купити три пута већи капацитет аутобуских или тролејбуских возила. Могло се извршити озбиљно улагање у НС:ВОЗ, а да је буџет био нешто већи, и у трамвај са добрим половним трамвајима. Главно је да се глуми корак са светом.