filipcukovic
Higher intermediate
Takođe je vozače tramvaja mnogo lakše obučiti i to može da radi skoro svako zainteresovan, nije potrebna C i D kategorija
Sad gledah vozni park. Uh što su šareni. Da li je ostala koja marka da je nemaju?
Dobro dok se ne ugledaju na Beograd koji kupuje najnovije, ali i najskuplje i najlošijeg kvaliteta.као и сваки превозник у Србији. купују најјефтиније половњаке у иностранству, нема везе што су различити произвођачи
Kako nema veze? Ima i to velike, za samog prevoznika. Ono što u startu bude jeftinije, kasnije iapadne mnogo skupljeкао и сваки превозник у Србији. купују најјефтиније половњаке у иностранству, нема везе што су различити произвођачи
Dobro dok se ne ugledaju na Beograd koji kupuje najnovije, ali i najskuplje i najlošijeg kvaliteta.
Kako nema veze? Ima i to velike, za samog prevoznika. Ono što u startu bude jeftinije, kasnije iapadne mnogo skuplje
Dobro izgleda ovo fapče. Malo mu je taj branik nakaradan, ali oatalo izgleda ok.Пошто неки јако воле ФАП морам овде поставити слику овог недавно ремонтованог експоната који сада вози у Бору:Pogledajte prilog 126753
www.srboauto.rs
Нису најбољи аутобуси али вала нису ни најгори као што се овде често писало. Мање упућени људи не знају да је ФАП био један од најјефтинијих аутобуса на домаћем тржишту, ако се добро сећам цена је била 80 хиљада евра по комаду.
Примера ради, један кинески аутобус купљен пре две године кошта чак 200 хиљада евра! То говори да ови из Хајгера живе у паралелном универзуму, јер је њихова цена вишеструко већа и самим тим нереална у односу на наглашено нижи квалитет возила.
Били су спори и троми не због слабих мотора (ОМ447 све само не слаб) већ због лошег одржавања. Ево данас Мерцедеси Конекто са истим тим моторима као код ФАПа једва савладавају успоне. Јер су једноставно запостављени, посебно сада кад је сва пажња механичара усмерена на несрећне кинезе.за београдске услове је доста слаб аутобус (то ми је више возача рекло), доста тром и спор. и није се најбоље показао.