Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Za sada, ne mali korak koji je učinjen, jeste da je na generalnom urbanističkom planu (GUP) grada Novog Sada do 2030. godine, ucrtan kompletan tramvajski sistem sa svim trasama, garažom i sa P+R, u svemu prema Studiji uvođenja tramvaja.
 
28329948487_f84995718d_k.jpg

41388818570_2634d9ad2f_k.jpg


 
Sad gledah vozni park. Uh što su šareni. Da li je ostala koja marka da je nemaju?
 
Sad gledah vozni park. Uh što su šareni. Da li je ostala koja marka da je nemaju?

као и сваки превозник у Србији. купују најјефтиније половњаке у иностранству, нема везе што су различити произвођачи
 
као и сваки превозник у Србији. купују најјефтиније половњаке у иностранству, нема везе што су различити произвођачи
Dobro dok se ne ugledaju na Beograd koji kupuje najnovije, ali i najskuplje i najlošijeg kvaliteta.
 
као и сваки превозник у Србији. купују најјефтиније половњаке у иностранству, нема везе што су различити произвођачи
Kako nema veze? Ima i to velike, za samog prevoznika. Ono što u startu bude jeftinije, kasnije iapadne mnogo skuplje
 
Dobro dok se ne ugledaju na Beograd koji kupuje najnovije, ali i najskuplje i najlošijeg kvaliteta.

то што Београд узима ђубрад, то је проблем градске власти. али барем унифицира возни парк на 4-5 произвођача (што и није толико страшно на 1000 аутобуса колико има у возном парку). али имати 9 аутобуса од 5 различитих произвођача је сумануто. и нису једини

Kako nema veze? Ima i to velike, za samog prevoznika. Ono što u startu bude jeftinije, kasnije iapadne mnogo skuplje

ја бих волео да знам колико њега кошта сервисирање толико различитих марки аутобуса
 
Нису најбољи аутобуси али вала нису ни најгори као што се овде често писало. Мање упућени људи не знају да је ФАП био један од најјефтинијих аутобуса на домаћем тржишту, ако се добро сећам цена је била 80 хиљада евра по комаду. Ако се то узме у обзир онда су радници у таквим условима какви су били више него поштено обавили посао.

Примера ради, један кинески аутобус купљен пре две године кошта чак 200 хиљада евра! То говори да ови из Хајгера живе у паралелном универзуму, јер је њихова цена вишеструко већа и самим тим нереална у односу на наглашено нижи квалитет возила.
 
Нису најбољи аутобуси али вала нису ни најгори као што се овде често писало. Мање упућени људи не знају да је ФАП био један од најјефтинијих аутобуса на домаћем тржишту, ако се добро сећам цена је била 80 хиљада евра по комаду.

за београдске услове је доста слаб аутобус (то ми је више возача рекло), доста тром и спор. и није се најбоље показао. али опет, београдски услови су доста специфични у односу на остатак држава

Примера ради, један кинески аутобус купљен пре две године кошта чак 200 хиљада евра! То говори да ови из Хајгера живе у паралелном универзуму, јер је њихова цена вишеструко већа и самим тим нереална у односу на наглашено нижи квалитет возила.

пре је цена око 120-150, а остало силне провизије, као што Дошљак рече
 
U osnovi fapovog busa bio je o405, sigurno najkopiraniji autobus avih vrenena (i zvanično i nezvanično).
Ne znam, nisam ga vozio, ali kao putnik nisam primetio da se muči. Nada, i to jevmoglo da ae reši izmenom finalnog prenosa, motora i menjača. To bi naravno uticalo na cenu, a koliko se sećam ugrađivana su 2 motora.
A cena jeste u nekom trenutku bila oko 80k€, ali uglavnomnoko 100.I tubmu je jedino liaz parirao.
 
за београдске услове је доста слаб аутобус (то ми је више возача рекло), доста тром и спор. и није се најбоље показао.
Били су спори и троми не због слабих мотора (ОМ447 све само не слаб) већ због лошег одржавања. Ево данас Мерцедеси Конекто са истим тим моторима као код ФАПа једва савладавају успоне. Јер су једноставно запостављени, посебно сада кад је сва пажња механичара усмерена на несрећне кинезе.
 
Poslednja izmena:
15.2.2022.
BMC Procity 12 CNG гб. 1084 на линији 62 Нови Сад - Сремски Карловци Дудара. Сликано на улазу у Сремске Карловце.
1084.jpg
 
Vrh