Šta je novo?

Istorija JGP-a

294205174_10217042391690663_5672537692799398359_n.jpg
 
Koliko bi danas koštala fotografija nekog od autobusa firme "Lotus Lazarevac", iz 90-ih?
 
Vidi se na karti BAS koji je otvoren 3.3.1966. a nije uctrana zgrada zatvorenog bazena na Tasmajdanu koji je otvoren 13.12.1968. vec stara vatrogasna zgrada. Ja bih rekao kasna 1966. ili 1967. mozda je cak bila na BAS-u.
E sad ako samo nisu ucrtali lepo zgradu, ne mogu bas precizno da odredim, ali bih rekao da je svakako kraj 60ih godina.
 
Да, види се и да 47 иде до Панчевца.

То је онда неки ранији период, можда почетак 1970их.
 
Pozdrav drustvo!
Pretece me lukander01. Ova karta bi trebala da stampana u periodu '67-68. godine. Trolejbusi za zemun su na okupu takodje i linije koje idu preko Auto-komande.
 
Da, da, definitivno pocetak 70ih, vidi se tunel koji je otvoren 4.12.1970.
Ne znam kako nisam pre primetio :)
Izgleda da su imali vise zutih traka nego mi danas, sto je steta.
 
Vidi se i 34 koji je sa autoputa dolazio sa donje strane Prokopa i tu se okretao, Pa Savskom / sarajevskom do Savskog trga i onda Nemanjinom / Admirala Geprata do Kneza Miloša i dalje bi trebalo da ide kao današnja 44 do Dunav stanice.
 
@Сенке
Pretpostavljam da je tu pravilo gužve stajalište, pa je zato izmešteno dole niže. Slično kao što je stajalište Rudo kod Mostara, u smeru ka Banjici, bilo ranije u Bulevaru vojvode Putnika na mestu gde su danas pozicionirani bilboedi, pa je izmešteno u Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića.

@БГ:ВОЗ
Da li je ovo onaj period kada su linije skraćivane zbog krize, a neposredno pred integrisanje priovatnika u javni prevoz?​
 
Skraćivanje linija zbog krize i uvođenje privatnika deli oko 5 godina, tako da nije baš "neposredno".
 
Mozda ne bi bilo lose da se vrati to stajaliste sada kada linije sa trga idu na NBG.
 
Vrh