I 716 je imao istu.Kakav udar nostalgije. Istu reklamu imao je i 1148 sa NBG.
Kada su reklame još bile reklame. Samo uši na delu jednog stakla. Samo to zalepljeno. Vozilo je bilo upadljivo samo po boji. Bilo je braon "čokoladnih" (ne mogu da se setim reklame), ali i ljubičastih "Milki". Reklame su kao retkost pored upadljive boje same po sebi bile zapažene i pored uglavnom slobodnih prozora. Doskora ih je bilo toliko da su radi što veće upadljivosti morali da oblepe čitavo vozilo provokativnim sadržajem.Kakav udar nostalgije. Istu reklamu imao je i 1148 sa NBG.
Nije ni danas baš pouzdan tramvajski sistem heh, pogotovo potez od Ustaničke gde minimum dva puta nedeljno dolazi do zastoja tramvaja zbog udesa, kvara na tramvaju ili nečeg trećeg. Svakako tužno što su i 305P i 309P ukinute, a mogu da primetim da je ovde bilo baš dosta nekih zanimljivih linija.Jesu, delile su polazno stajalište sa 32ojkom. U to vreme nisu bili preterano pouzdani tramvajski i trolejbuski sistem pa su te linije 19P, 29P, 33P i druge bile podrška njima. Držali su ih isključivo privatnici koji su naplaćivali karte po posebnom sistemu. Sve takve linije označene su crveno na spisku. Osim toga privatnici su radili i na linijama označenim crnom bojom zajedno sa GSP-om gde su takođe imali svoj sistem naplate, svaki za sebe.
Sve te linije kasnije su ukinute ali su neke na inicijativu putnika opstale, pre svega 78 ali i recimo 87 kao današnja 89.
Ova linija 24P i danas bi bila korisna i brža od 26ice.
Ono čega ja mogu da se setim je:Bilo je mnogo linija privatnika kojih nema na ovom spisku iz 2002. godine, a postojale su od 97-01.