tramvajbbc
Novice
- Učlanjen(a)
- 14.11.2022.
- Poruke
- 15
- Pohvaljen
- 18
Zamolio bih clanove ako neko zna garazni broj tramvaja sa ovih fotografija da napise koji je ili javi porukom, znacilo bi mi puno.
Zanimljivo, 56 je nekad bio 531A, 52 31A i 51 31.Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina (knjiga "Beograd Beograđanima: Gde i kako", Uroš i Dušan Čolović). Izvinjavam se na lošijem kvalitetu fotografija.
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
.Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
Tarifni sistem i linije gradskog prevoza - 1983. godina by Miloš Vukoičić, on Flickr
704 jeste kretala od GŽS, pa je prebačena na Zelenjak. 706 je pre Zelenjaka kretao sa Trg Republike, a možda je čak prvo vozio i od Luke Beograd. za 42 znam sigurno je vozio od Luke pa je skraćen do Trga. Polazna stanica 42 je bila ona koju su do skoro koristili 24 i 26.45 je nastala još početkom 60ih sa trasom od sadašnje žel stanice zemun do pošte. Potom je negde 80ih produžena do bloka 45 i '91 permutovala trasu sa 73 koja je spojena sa 702. Zanimljivo je da 704 ide od bivše glavne žel stanica, a niko ovde ne može toga da se seti. Sada, da li je greška u tim planovima kao što je stajala linija 35 za trolu od braće jerković do grada ili je išla taj kraći period '83 ili '84 te godine.
Uvek me nasmeje da je pevac imao neku 531 liniju i seti me kao da su rušanj. Dobro, kasnije su izgradjeni kao pevac te sigurno dobijaju liniju 56 koja je bila slobodna u numeraciji. Neka rušnju daju 57, da imaju i oni.
531AJa koliko sam video, 531 je samo prolazio delom Petlovog brda, kao i danas, a u samo naselje je ulazio 542. Do sadašnje okretnice na Vidikovcu je išao samo 59, kasnije produžen do Petlovog brda. Pomenuto naselje ipak čini urbanistički povezanu celinu grada, Rušanj baš i ne, iako nije ne znam kako daleko.
47 (Dunav stanica - Miljakovac 1) je 90-ih produžena do Resnika, dok je u jednom trenutku skraćena do Birčaninove (ne znam tačno kada), čineći danas poznatu 47-icu, a koju bi te 1983 činile tadašnje 47 (trasa do Miljakovca), 47B lokal (polazak sa terminusa "Slavija /Birčaninova/") i 541 (Kneževac (tada Rakovica) - Manastir Rakovica - Resnik /žel. st./).Samo da pridodam apropo ovih renumeracija, linija 37 je ostala nerenumerisana, jer nije bilo dovoljno slobodnih brojeva na 50, a kako su tada želeli da se reše brda slovnih oznaka, to je ostalo kao kompromisno rešenje. Uzgred, nije mi najjasnije ovo prenumerisanje vezano za linije 47 i njene slovne oznake. Koja linija je ponela oznaku 48, a koja je ostala kao 47?
Takođe, dugo godina smo imali linije 201 i 202, a onda je neko odlučio da 201 prenumeriše u 35, pošto je ista produđena do Trga republike.
Чини ми се да је било слободних бројева када је вршена ренумерација (50, 55 и 57). 57 је био слободан број до пре скоро 20 година.Samo da pridodam apropo ovih renumeracija, linija 37 je ostala nerenumerisana, jer nije bilo dovoljno slobodnih brojeva na 50, a kako su tada želeli da se reše brda slovnih oznaka, to je ostalo kao kompromisno rešenje.
Hvala na informaciji. 48N nije uvršćena u spisak linija na sajtu GSP-a, iako se pretragom na Guglu može lako naći GSP-ova stranica sa redom vožnje za 48N. Na sajtu Direkcije, kao i na Gugl mapama (koje bi trebalo da podatke preuzimaju iz baze podataka Bus Plusovog sistema) 48N je najnormalnije uvršćena u noćne linije i dostupan je red vožnje koji važi od 1. 9. 2022, za razliku od skoro ukinute 308N. Takođe je obeležena na stajališnim tablama (ali ne i na nadstrešnicama sa novim dizajnom), barem na potezu Trg - Slavija, pa je prava misterija da li saobraća. Gledaću da večeras na aplikaciji ispratim da li saobraća (ako je održava GSP).48N je ukinut poodavno, koliko je meni poznato.
Чини ми се да је било слободних бројева када је вршена ренумерација (50, 55 и 57). 57 је био слободан број до пре скоро 20 година.