Floridini farovi, stisniti ovako u jednodelni branik, smešteni na sam ugao, trajali su dok su trajali. Ni jedan nije zamenjen originalnim. Posle početnih gspovskih budževina, zamenjeni su im branici i ugrađeni mnogo jeftiniji, Fiatovi farovi, nama poznati iz juga.
Još gore je bilo pozadi. Floridina štopaljka smeštena nisko na sam ugao prikolice trajala je još kraće. Njena supstitucija bila je vrhunac krreativnosti majstora po garažama. Ugrađivane su pojadinačne lampe sa prethodnih serija ik i sanosa, bez ikakvog standarda i reda, nekad i bez razmeravanja, asimetrično...
Tek pojavom modela ik sa ponovo dvodelnom šoferkom i bez onih uskih ugaonih stakala, ti problemi su rešeni - napred dvostruki jugo far u trodelnom braniku, nazad dvovisinska stop svetla i migavci... Posle toga je GSP pokušavao da kopira taj stil, ali nekako im je uvek bilo "malo ukrivo".