Šta je novo?

Istorija JGP-a

Pamtim one čuvene od tri dinara kao i hleb.
 
I imao je interesantnu kolor šemu na svojim Ikarbusima. Sećam ih još uvek. Ne ponovio se više taj haos, jurnjava privatnika sa sve kodukterima itd. Javni prevoz jednog ozbiljnog grada ne treba da funkcioniše tako.
 
Privatnik na 29 uopste nije jurio. Medak-C.Krst 45 minuta, da bi se nakupilo sto vise ljudi na stanicama.
 
Svi znani i neznani proizvodjaci. Da dodam,mito i korupcija od strane privatnika da GSP malo uspori ili ispadne krug,a ako se ne 'dogovore' sledi rally.
Bilo i ne ponovilo se.
 
Tu na 29 verovatno nije bilo konkurencije. :) Na 31 se dešavalo da privatnik prođe na crveno da bi pretekao gradskog. Ili uletanje 71 iz Tošinog da kod Studenjaka pokupi putnike pre 75 koji se spušta od Jedanaestog. Svakako živopisna vremena :)
 
Zamislite kako je izgledalo na 40 i 41.
Zajedno rade trolejbus i neki tromi spratni neoplan ili dregmiler.
Dok on krene sa Banjice i opet se zaustavi na sledećoj stanici, trolejbus prošao staru okretnicu.
Džabe su molili, plaćali, preprečivali... Jednostavno, nisu mogli da se bore - sporo kreću, još sporije staju, komplikovan ulaz - izlaz... I sa intervalom od 15' stizali smo ih brzo. Nekad sam gubio živce pa ih i preticao. Jedino su lepo valjali kad skrljamo mrežu.
Na 29 nije moglo biti guranja. Tamošnji vozači trolejbusa su bili sporiji i smireniji, a nije bilo ni mesta za preticanje
 
Screenshot_20230303-000744_Gallery.jpg
 
Беше ове маске са Флоридоним фаровима нису биле практичне? Мени су лепше од каснијих са дуплим фаровима.
 
Floridini farovi, stisniti ovako u jednodelni branik, smešteni na sam ugao, trajali su dok su trajali. Ni jedan nije zamenjen originalnim. Posle početnih gspovskih budževina, zamenjeni su im branici i ugrađeni mnogo jeftiniji, Fiatovi farovi, nama poznati iz juga.
Još gore je bilo pozadi. Floridina štopaljka smeštena nisko na sam ugao prikolice trajala je još kraće. Njena supstitucija bila je vrhunac krreativnosti majstora po garažama. Ugrađivane su pojadinačne lampe sa prethodnih serija ik i sanosa, bez ikakvog standarda i reda, nekad i bez razmeravanja, asimetrično...
Tek pojavom modela ik sa ponovo dvodelnom šoferkom i bez onih uskih ugaonih stakala, ti problemi su rešeni - napred dvostruki jugo far u trodelnom braniku, nazad dvovisinska stop svetla i migavci... Posle toga je GSP pokušavao da kopira taj stil, ali nekako im je uvek bilo "malo ukrivo".
 
Za slepovanje,ovaj trodelni se otvarao na dole a ovaj 'Florida'branik ne mogu da se setim kako bese?
 
Pogledaj sajtove KupujemProdajem & Limundo/Kupindo, ja sam dosta sličnih stvari nabavio na tim sajtovima.
 
Vrh