Aleki37
Intermediate
Uvažavam kritike. Meni je lično lakše ovako, da se svi podaci skupe na nekih stotinak brojki pa onda posle može da se napravi kompletan istorijat gde se sve jasno vidi. Raditi istorijat samo po trasi je komplikovano jer je nekad teško zaključiti da li su neke dve trase zapravo jedna ista (ako se npr. neka trasa produži pa skrati sa suprotne strane pa postane nešto što uopšte ne liči na prvobitnu, kao ovde u slučaju Čukarica - Žarkovo i Banovo brdo - Rušanj). U svakom slučaju spomenuću svaku renumeraciju na oba broja (npr. kad budem radio 36 napomenuti da je '83/4. postala 71, a za 71 ću isto spomenuti da je nastala od linije 36).Mislim da ti je pristup pogrešan. Barem meni, a voleo bih da čujem i šta drugi misle, mnogo više znači imamo istorijat linije, a ne istorijat numeracije. Ovo se odnosi na oznaku 40. Ali recimo i oznaka 36 je problematična. Danas je delom trasa linije 82, pa je delom trasa linije 44 u drugom ili trećem mandatu renumeracije i današnja potpuno nezavisna linija koja nema veze sa prethodnim numeracijama. Linija 82 je nosila jedno vreme i oznaku 70 ili 74, na primer. Sve ovo vezano za današnju liniju 82 bih voleo da vidim na jednom mestu, umesto na nekoliko različitih.