Šta je novo?

Istorija JGP-a

@Aleki37 pogledaj link 👇 , tu je sve komplet, sad sam tek izvalio da sam ti dao nepotpunu informaciju.

 
Fabricka maketa za prototip katice
20240124_181244.jpg

Katice podvozije za bg
20240124_183505.jpg

Proizvodnja
20240124_182111.jpg

Na sinama u bg
20240124_181549.jpg
 
Na ovom zrmunskom zglobu primećujem anomaliju - dvokrilna vrata i trileks felnu na prednjem točku. To dvoje, koliko se sećam nije išlo u paru. Ili je nešto menjano napred, ili je ovo neki prelazni primerak.
Po teget pasatu pretpostavljam da je snimljeno negde posle 1993. jer se b4 pojavio te jeseni. To vreme objašnjava i odsustvo gužve u saobraćaju jer zbog sankcija pumpe u to vreme skupljaju paučinu.
 
Išlo je u paru. Svi IK166 su imali dvokrilna vrata i trileks felne. Osovine su menjane tek prilikom remonta u Ikarbusu. Ovo je snimljeno mnogo kasnije, jer je ovaj 343 donacija sa Karaburme gde je ako se ne varam nosio broj 1075. Na slici je Katica remontovana u Goši, kao i nov IK201 koji skreće, a Passat je B5 koji se pravi od 1997. Moja procena je da je slika iz 2002. :)
 
unnamed.jpg


65ica mog detinjstva 😍

Na zadnjim vratima, za "pultom" sedi čikica, prodaje karte.. što mu doďe Aja Jung mog detinjstva.

U ove današnje mi se i ne ulazi.. 🙃
 
@branik Cudi me da si ti omasio,ako nista nije budzeno to bi trebalo da je IK-166,a teget Passat je b5 koji se pojavio '97/8.
 
Gledao sam na telefonu, izdaju oči, bio sam ubeđen da je b4. Oćoravilo se.
A za felne mislim da svi po povratku dvokrilnih vrata imaju normalnu felnu.
Ali, sećam se tih budževina u GSP. Neko vreme vozio sam jedan od prvih 201 koji je imao rasparne točkove na vučnoj - na jednoj strani stare 11.00r20 a na drugoj nove, niskoprofilne, čini mi se 275/70r22.5, kakve su bile i sve ostale.
Naravno, svako veče upisivao to u listu kvara. Rešili su problem tako što su mi ga uzeli.
Tako da, u GSP sve je moguće.
 
Veoma dobri klipovi iz perpsektive ljubitelja starijih vozila.


Nešto što sam izvukao:
Снимак екрана (1464).png

Снимак екрана (1465).png

Снимак екрана (1466).png

Снимак екрана (1467).png

Снимак екрана (1471).png

Снимак екрана (1472).png

Снимак екрана (1475).png

Снимак екрана (1477).png

Снимак екрана (1478).png

Снимак екрана (1479).png

Снимак екрана (1481).png

Снимак екрана (1482).png

Снимак екрана (1484).png

Снимак екрана (1486).png

Снимак екрана (1490).png

Снимак екрана (1488).png


Neki Lastin bus probija kordon kod Kolubare.
Снимак екрана (1491).png


Nakon što ga je probio.
Снимак екрана (1494).png

Снимак екрана (1495).png

Снимак екрана (1496).png


I prava poslastica iz 9.Marta gde se dosta pojavljuju ZIU Trole i IK busevi.
Снимак екрана (1498).png

Снимак екрана (1501).png

Снимак екрана (1503).png

Снимак екрана (1507).png

Снимак екрана (1515).png

Снимак екрана (1519).png

Снимак екрана (1521).png

Снимак екрана (1524).png

Снимак екрана (1525).png

Снимак екрана (1527).png


 
Možda je spomenuto, 52 je kružio oko naselja Cerak i početna je bila današnja taksi stanica u kosmajskoj tj stanični stub uz čekanje vremena. Potvrdjeno od strane jednog prijatelja koji tu živi nekoliko decenija.
 
Kad je ukinuta ta okretnica, kao i stare okretnice na Karaburmi i Banjici? Ako neko zna za još neku staru okretnicu neka piše...
 
@Aleki37
Za Pljevaljsku ti nije potrebna mapa, to ti je na skroz suprotnom kraju u odnosu na Aviv park. Potraži Google satelite view, tu se lepo vidi okretnica. Da li tebi trebaju lokacije ukinutih okretnica ili godine kada su ukinute?
 
Možda je spomenuto, 52 je kružio oko naselja Cerak i početna je bila današnja taksi stanica u kosmajskoj tj stanični stub uz čekanje vremena. Potvrdjeno od strane jednog prijatelja koji tu živi nekoliko decenija.
95,96.vozio sam 52 i okretala se u naselju, levo od pijace, između nekih brežuljaka
 
@Aleki37 Nije bas najbolje obelezeno na mapi,okretala je tamo gde je ona Luk-oil pumpa,dugo je i bus 15 okretao tamo.
Aaaaa pa to je okretnica Prvomajska. Tu je jedno vreme okretala i 18 (pre izgradnje okretnice u Bačkoj) kao i 15L. Na mapi piše Novi grad i ide baš dosta duže (kao da se Vojni put 2 nastavlja na Prvomajsku), pa se lako zbuni.
 
Ako sam dobro izračunao prenumeracija početkom 80ih (nije se sve desilo u isto vreme) je uradila sledeće:

20A -> 21
11 -> 22
27G -> 27
27GL -> 27L
13 -> 31
27B -> 32
27BL -> 32L
12 -> 41
32 -> 42 (po uvođenju trolejbusa 41 i 42 zamenile su deo trase)
39 + (deonica do Koteža) -> 43
29 + (Gl. žel. stanica - Novi Železnik) -> 46 (kasnije 55)
47BL -> 47L
47A -> 48
47VL -> 48L
31 -> 51
31A -> 52
33 + (Pionirski grad - Vidikovac) -> 53
541A -> 54
531A -> 56
36V -> 60
16G -> 62
16B -> 63
16E -> 64
16A + 27V -> 65
16V + (Zeleni venac - Dunav stanica) -> 67
36 -> 71
36A + (Bež. pijaca - Blok 45) -> 72?
35 + (Bež. pijaca - Blok 45) -> 73
36G -> 76
46 -> 83
14B -> 84
103 -> 95
22 -> 322
541B -> 504
 
Poslednja izmena:
Vrh