On je prvo radio na prevozu radnika Energogasa/Srbijagasa, pa je posle radio na prevozu radnika Ikarbusa. JGSP Novi Sad je imao jednog IK-103CNG, sajamski primerak sa Beotruck-a 2006. Ujedno su to i jedina dva busa na CNG koje je Ikarbus proizveo.
pa dobro da probam https://www.instagram.com/gprevoz.bg.ist/Ваљало би направити списам свих линија икада
16v išla je Bulevar Mihajla Pupina - Bulevar AVNOJ-a - Blok 28. 1982/3. (već pre velike prenumeracije) postaje 67 i sa Zelenog venca produžava se do Dunav stanice. Za vreme sankcija skraćuje se na trasu Zeleni venac - Brankov most - Bulevar Mihajla Pupina - Antifašističke borbe - Blok 24. Sredinom 2000ih produžuje se kroz Milutina Milankovića i Omladinskih brigada do bloka 70a kuda vozi i danas.
Istina, nisam dobro pogledao mapu iz 2002.Da li si siguran za trasu iz 1983? Koliko me sećanje služi, znatno kasnije je završen Bulevar AVNOJ - a. Tek 2002 je završen u današnjem obliku (dok nisu počeli radovi na Malom metrou). Linija nije mogla da ide ulicom Antifašističke borbe do bloka 24 za vreme sankcija jer petlja kod Arene nije bila izgrađena. Linija je išla Bulevarom umetnosti i Bulevarom Milutina Milankovića do bloka 24 (okretala se neposredno pre današnjeg uključenja na petlju kod Arene), da bi po izgradnji petlje dobila današnju trasu a linija 71 bila preusmerena Bulevarom umetnosti i Milutina Milankovića do Tošinog bunara.
P. S.
Pogledaj pomenuti post tu je spisak linija iz 1983 neposredno pre renumeracije.
link: https://forum.beobuild.rs/threads/istorija-jgp-a.3935/page-55#post-1030336
linija 607 i to bas na zahtev opstine nbgd pred izbore kroz bulevar sa iscrtanim stanicama koje bleje tri godine.
Isto tako su pozurili da u planovima stave trolu 35 do jerkovica koji nikad nije uveden.
Dobro, tada se bar nesto znalo unapred
Svaka čast na trudu, samo pogrešio si za 23, linija je krajem 80ih produžena do Vidikovca.pa dobro da probam https://www.instagram.com/gprevoz.bg.ist/
Na spisku iz 1989. još piše da ide za Banovo brdo - moguće je da se desilo upravo te godine. Skoro da i nema podataka iz 90ih pa će tu verovatno biti dosta grešakaSvaka čast na trudu, samo pogrešio si za 23, linija je krajem 80ih produžena do Vidikovca.
Na spisku iz 1989. još piše da ide za Banovo brdo - moguće je da se desilo upravo te godine. Skoro da i nema podataka iz 90ih pa će tu verovatno biti dosta grešaka