Šta je novo?

Istorija JGP-a

GSP muzej bi trebao da ima pristup šinama, a sve takve lokacija koštaju jako mnogo. Takođe postoji malo nas koji bi platili kartu za takvu postavku, pa muzej realno ne bi bio ni održiv.
Mislim da je jedini spas da se organizuju aukcije otpisanih vozila kao nekada umesto direktnog slanja na reciklažu.​
Pisao sam o tome ranije, ali sam u međuvremenu shvatio da sve aktere svečano zabole Sebastijan za tako nešto. Naime, u blizini Brankovog mosta, sa NBG strane, postoji prostor koji je većim delom prazan i neiskorišćen, a koji pripada MUP - u. Predlagao sam ranije da se taj prostor iskoristi za jedan muzej istorije automobilizma u Srbiji, koji bi bio sklop GSP muzeja, Muzeja oldtajmera, starih policijskih vozila van upotrebe, kao i drugih gradskih vozila (što službenih, što nekih drugih vrednih), kojim bi upravljali pravi entuzijasti, a za šta sam smatrao Muzej automobila, ali da isti bude pod okriljem Grada. Mislim da mi je @Дошљак objasnio jednom da su ovi iz Majke Jevrosime zadovoljni sa ovim što imaju, pošto su se izborili da se ne sele zbog restitucije, i da im je u stvari bitnije da budu tu gde jesu, nego da imaju nešto što bi bilo reprezentativno. Da bi to bilo isplativo, smatram i dan danas, pogotovu što vidim da se isplati Muzej Vespe na Senjaku, za koji sam tek pre koju godinu čuo.​
 
Kao što znate muzej je trebao biti otvoren na bulevaru u depo 1992 i onda naišao gradonacelnik i genijalno tu smestio buvljak bila su spremljena vozila i plakati i posteri i brošura
Mislim da sam kacio fotke iz brošure svojevremeno ovde
Gradovi koji dzre do sebe drže do muzeja
Bec npr ima odličan muzej ...
Inace da je sačuvano po jedno vozilo od raznih modela koji su prodefilovali imali bi jako dobar muzej vozila istoka zapada plus domaća sigurno se provrtilo oko 200 modela buseva tramvaja i trola do sad
 
Kao što znate muzej je trebao biti otvoren na bulevaru u depo 1992 i onda naišao gradonacelnik i genijalno tu smestio buvljak bila su spremljena vozila i plakati i posteri i brošura
Mislim da sam kacio fotke iz brošure svojevremeno ovde
Gradovi koji dzre do sebe drže do muzeja
Bec npr ima odličan muzej ...
Inace da je sačuvano po jedno vozilo od raznih modela koji su prodefilovali imali bi jako dobar muzej vozila istoka zapada plus domaća sigurno se provrtilo oko 200 modela buseva tramvaja i trola do sad
Verujem da znas,u Vijeni su onaj zglobni bus izvadili iz Dunava pa su ga opravili,vozali i poslali u muzej.
 
IMG-6f72c76022711481ecb5940ed1105da9-V.jpg

Idiotn iditis idiota idiotas
 
Jel sad rashodom Trolzi, u GSP više nema vozila sa trileks felnama? Ne znam ona Mečka 21 da li ih ima.
 
Да, Мечка 21 има трилекс фелне. И поред ње ако су живи Икари од Мостоградње и два пчеларска ФАПа, један у Котежу и један негде код Авале.
 
Мени се чини да ће 21 надживети све аутобусе који су тренутно у ГСП-у.
 
Има срећу да не смета у Космају и што је дуго био гумара.
Онај последњи Ик-111 што је возио из Падињака није имао ту срећу, њега су исекли у Космају.
 
taj 21 jeste za muzej, ali neki iz oblasti psihologije i sociologije, pošto od njega verovatno nema boljeg spomenika srpskom podaničkom mentalitetu i svemu što ne valja u našem načinu razmišljanja i odnosu prema sebi samima. to je jedan od par buseva (aj lupiću da ih je bilo 6-7) tog tipa koji nam je stigao kao neka donacija krajem 90ih i u beogradu su ostavili toliki trag da ih se u saobraćaju ne sećaju ni svi vozači koji su radili u gsp-u u to vreme. pocrkali su za par god, uprkos cimanju oko budženja i održavanja.
oni u kosmaju sve ove godine drže taj pokretni mercedesov znak kao nekakvo božanstvo kome se klanjaju dok su u isto vreme pobacali sve sanose, rabe kockice, barbike... znači sve one autobuse koji stanovniku beograda mogu da imaju sentimentalnu vrednost i koji su u raznim varijantama obeležili 40 i kusur godina rada tog pogona. i koji su im zarađivali hleb na kraju krajeva.
dakle taj 21 niti je predstavnik nekog dominantnog tipa vozila u gradskom prevozu u dužem periodu, niti je izdanak domaće (sfrj) industrije i njegova vrednost za bilo kakav naš muzej nije ni nula, nego minus 100. što je najgrđe nije to jedini primer, čuvan je onaj neki tramvaj sa volanom iz švajcarske donacije koji se takođe u saobraćaju mogao videti svake prestupne godine. onog t4 nisu bili u stanju za tolike godine da prefarbaju u crveno-belo, da bar izigrava neki od naših t4 (koje smo naravno bacili), nego stoji u kolor šemi prevoznika koji ga je donirao.
o bezobraznoj razlici u održavanju prema domaćim i stranim vozilima (na štetu domačih naravno) mogao bih knjigu da napišem čega sam se sve nagledao dok sam radio u gsp-u.
potpuno je idiotski da muzej javnog prevoza u beogradu, srbiji čuva neko za nas nebitno tehnološko nasleđe drugih zemalja i prevoznika, a da prethodno nije sačuvao svoje. mislim, ako samo to treba da ostane u njemu onda i bolje da ga nema.
 
Vecina stanovnika ne drzi ni do cega.
To je zato.
Apsolutno ih nista ne zanima. (osim Grcke i trznih centara)
svaka čast, dosta precizna i tačna definicija.
da budem iskren oko ovoga se cimala neka grupa ljudi pre možda 10-ak godina (jedan od njih je bio zaposlen u gsp). pisali su peticije, kontaktirali medije, visili dole po dorćolu i uradili otprilike sve što je bilo u njihovoj moći i verovatno im se posle smučilo. dalje je trebalo da preuzme gsp, ali njih je bolelo ćoše za to. ona tri vozila su uvalili onom otužnom muzeju nauke i tehnike, koji je godinama gledao kako da ih se otarasi.
e onda se polje borbe preselilo u najljuću fazu - fazu kačenja tužnih smajlija po forumima i društvenim mrežama, bez ikakve konkretne aktivnosti, pa su vozila shodno tome i skončala. ničemu to ne vredi dok se neko neko zvanično ne obrati gsp-u i upita za mentalno zdravlje onoga ko je potpisao određenu odluku. i to brzo u slučaju trole sa slike.
šta je razlog za ekspedovanje ove dve trole nemam pojma, ali šapićeva garnitura je generalno po raznim pitanjima vezanim za gsp garnitura termita i ima tu filozofiju da ih ne zanima ništa što je bilo pre njih i da su svi bili id*** pre njih, te da su oni došli i prvi put vozačima podarili volan. ono što odmah mogu da vam kažem je da su ti razlozi s nedostatkom prostora najčešće besmislica.
 
shodno tome i skončala. ničemu to ne vredi dok se neko neko zvanično ne obrati gsp-u i upita za mentalno zdravlje onoga ko je potpisao određenu odluku. i to brzo u slučaju trole sa slike.
šta je razlog za ekspedovanje ove dve trole nemam
Bilo je ljudi što su se obratili, i to na baš lep i učtiv način, najkulturnije. Međutim, do danas niko nije dobio odgovor. Ne znam, jedino da smo se mirno okupili ispred Dorćola i zahtevali obustavu. Možda za takve stvari nije kasno, ne znam koliko su sa 2156 skinuli delova.

To su bili prvi zglobni trolejbusi u Beogradu i po mom mišljenju najlepši. Pogotovo u crvenoj boji kad su bili, mada su najduže tokom radnog veka bili narandžasti. Imaju sentimentalnu vrednost, ljudi ih se sećaju. Lično, vozila sam se njima skoro tokom celog mog školovanja, od vrtića do skoro kraja fakulteta.

Ako nisu 2153 koji je bar on trebao sa ostane (makar jedini) jer je bio prvi, bar 2156 da ostane kao eksponat. Ne znam koliko ih je u svetu ostalo, sem da sam videla da su uglavnom vozili takvi singl, zbog čega bi još vrednije bilo da su se ovi sačuvali.
 
Belgrade.gif


Izvor kaže da je u pitanju 2007 godina, međutim ono što je evidentno je da fale neke linije, čak i one koje je držao GSP. U pitanju je neki stari sajt kome je host sajt Hemijskog fakulteta.
 
Meni je ta godina upitna, iako piše. Jer tek sa uvođenjem linije 78 u regularni saobraćaj, linija 59 se trajno prebacuje na Birčaninovau (do tada je išla linija 59P).
 
Meni je ta godina upitna, iako piše. Jer tek sa uvođenjem linije 78 u regularni saobraćaj, linija 59 se trajno prebacuje na Birčaninovau (do tada je išla linija 59P).
Mislim da je dobra godina, jer je 59 prvo do Slavije išla i polazila sa stanice u kružnom toku gde je nekad stajao 48. Takođe nema 68-ice koja je vraćena 2002. ili 2003.
 
Vrh