Šta je novo?

Infrastruktura Bugarske (Sofija - Obilaznica..)

Imao sam pre desetak dana inside informaciju da se Strabag tokom praznika ozbiljno preračunavao da li da plati penale i napusti projekat iako je pri kraju, pošto su cene materijala skočile u nebesa u odnosu na ugovorene.
Sada to više izgleda nije aktuelno pošto su počeli masivno asfaltiranje oko Dragomana i u klisuri, a počeli su i uklanjanje nasipa na privremenom nadvožnjaku (tu ih je po mom predviđanju ukočila železnica, jer je tek pre par dana uklonila šine i kontaktnu mrežu). Za desetak dana bi trebalo da se konačno ukine fakin semafor!
U međuvremenu Vlada Bugarske razmatrala je uredbu o "indeksaciji" kojom bi se korigovale cene građevinskih projekata zbog poskupljenja materijala, pa se možda nagodila sa izvođačima, jer su gotovo svi projekti skoro stali.
 
Poslednja izmena od urednika:
Jedan neplanirani apdejt (ionako samo ja ovde pišem), zahvaljujući sajtu balkanec.bg, koji prati dešavanja u Sofijskoj oblasti (bez Sofije).
Prvo jedan prelude o Sofijskoj oblasti i gradu Sofiji, o kome sam pisao i ranije, al da obnovim gradivo...
Sofija-grad je potpuno odvojen entitet u odnosu na Sofijsku oblast., čije je sedište u Sofiji, iako joj ne pripada.
Sofijskog gradonačelnika bira samo stanovništvo naseljenog mesta Sofija (ne baš 100%, ali o tome kasnije), što snažno podržavam i za Beograd.
Sofijski ča-ča-ča, ca-ca-ca i ac-ac-ac imaju svoje gradonačelnike, a iznad njih je oblasni upravnik iliti načelnik Sofijskog okruga.
Tu Sofijsku oblast čine 22 opštine, mnoge ni na koji način povezane, osim što naležu na Sofiju, između njih su čak i planinski masivi.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sofia_Province
Ima tu svega: od novousisanih kvartova Sofije (Božurište, deo aglomeracije u svakom smislu, potpuno spojeno), gde je Metro 2 s naše strane, Jysk gde radi 50+ mojih sugrađana i gde niče jedna od najvećih industrijskih zona na Balkanu, a to je već i Kostinbrod, gde su npr. Rolplast i sa naše strane Coca-cola, zatim su tu poluzapušteni gradići ka granici (Slivnica, Dragoman, Godeč), pa Botevgrad, Pravec, Etropole sa druge strane Stare planine na putu ka Trnovu i Varni (njih je lično Todor Živkov koji je iz Praveca ničim izazvane instalirao uz Sofiju, gde nikako geografski ne pripadaju), pa Svoge na putu za zaostali severozapad, pa planinske opštine u Srednjogorju na starom putu za Burgas, zapuštene opštinice ka Plovdivu (Ihtiman, Kostenec), pa čak i jedan zimski turistički centar ispod Rile (Samokov), do koga se iz Sofije stiže tako što prelazite obronke Vitoše.
Taj krug oko Sofije nije ni zatvoren do kraja, jer je na jugozapadu rudarski grad Pernik, sa 80+k stanovnika, sa sopstvenom oblašću, koja seže skoro do naše Zvonačke banje.
A u suštini je baš Pernik mnogo satelitskiji od skoro svih satelitskih gradova od ovih 22 (osim Kostinbroda i Božurišta), duž puta Sofija-Pernik je skoro sve spojeno.
I ne samo od gradova u oblasti nego i od delova Sofije-grada, poput naselja Buhovo, Kremikovci, Novi Iskar, svi severno od od Sofije, Bojkova Bankja na JZ.
Jerbo su komunisti vizirali da će se Sofija širiti ka severu i progutati ova mesta, a desilo se da se širila zapadno i progutala Božurište i sve do 20km udaljenog Pernika.
Generalno, ove granice Sofije su ostale kao relikt komunizma, zato i liči na umanjenu Maskva-gorad i Maskva-oblasć, a i tamo je progutan npr. Himki.
Ipak, iz političke perspektive mnogo mi je poštenije to što sofijskog "kmeta" biraju Sofijanci (uz navedene omaške), a oblast funkcioniše kao poseban entitet.
Jer zašto bi neko iz Batine Koraćice ili mog Ropočeva odlučivao da li će naseljenim mestom Beograd, nesumnjivo zasebnim entitetom sa potpuno različitim problemima od tog kosmajskog kraja, upravljati Sićve ili Gangula, Đani Ćurčić nek bira svoju elitu po meri, pravu ili lažnu u naseljenom banatskom mestu Besni Fok, a ne u BGD.
Sofija-grad ima 24 rejona i svaki ima svog "kmeta", ali su im ovlašćenja manja od beogradskih GO, a veća od MZ.
Što se tiče oblasnih upravnika oni imaju veća ovlašćenja nego načelnici okruga u Srbiji (raj za uhlje*******e), isto ih bira vlada, pa se otimaju za ta mesta.

Sve do sada bio je predgovor, težak političko-geografski offtopic i koga zanima samo infrastruktura može da počne da čita odavde:
Elem, taj balkanec.bg, tj. dopisnik iz Dragomana objavio je tekst o neviđenom kolapsu u najavi, posebno na semaforu kod pruge:
https://balkanec.bg/shte-nastane-li-paten-ad-na-kalotina-snimki-55422.html
I potpuno iznenađujuće za balkanske prilike iz API (bugarski Putevi i Koridori u jednom) stigao je ekskluzivni odgovor malom sajtu, obično ih iskuliraju:
https://balkanec.bg/ot-api-otgovary...kat-dragoman-kalotina-ot-am-evropa-55451.html

API tvrdi sledeće:
1. Radovi na uklanjanju privremenog nadvožnjaka počeli su 25.maja i trajaće mesec dana,
2. Do kraja juna planirano je da se saobraćaj ispod pruge pusti dvosmerno, tj. ispod oba nadvožnjaka, svako u svom smeru.
3. API se izvinjava šoferima zbog nelagodnosti, ali su radovi bili neophodni za povećanje bezbednosti učesnika u saobraćaju - lep gest.
4. Devijacije i privremenu organizaciju saobraćaja određuje Saobraćajna policija - API malo pere ruke od haosa.
5. Rok za završetak svih radova po ugovoru je avgust 2022.
Ovo potonje niko nije znao, svi smo mislili da je mart 2022. ali biće da je Strabag klejmovao zbog korone, rata, cena materijala i dobio produženje, možda i keš.
Ako mene pitate neće to biti baš skroz u fulu ni do avgusta, ali velika većina hoće, ostaće im ponešto i za septembar, možda i oktobar.
Pošto asfaltiraju na više mesta, verujem da će u junu biti i SMA, a samim tim i puštanje punog profila pre turske najezde.
Konkretno pun profil mogu da puste od granice do klisure, tačnije 2km od pruge ka SF i od izlaska iz klisure da spoje pun profil sa postojećim u pravcu Slivnice.
Za deo kod Dragomana moraju da ubrzaju nadvožnjake, ne moraju ni celu petlju istok, jer zapad na 1,5km je pri kraju, al ipak ne mogu odseći grad ko sekirom.
Ostaće im srednji deo u klisuri, koji ja apostrofiram stalno kao veći problem od nadvožnjaka pruge, tu sam pre 10 dana vijugao raznim devijacijama.
To je deo gde je "šikana", deo gde se širi čas levo, čas desno, čas i levo i desno od postojećeg puta, nije preobiman posao, ali je pod saobraćajem pipav.
Detaljnija analiza tog dela moguća je tek kad se pojavi neki snimak dronom, jer poslednji put kad sam prolazio ništa mi nije bilo jasno...
Tako da nisam ispao optimista, već realista, iako sam malkice više očekivao do juna, a i sad ne verujem da će sve biti do avgusta, pre će biti do oktobra.
 
Супер ако успеју пре турске најезде, прилично добро раде, за разлику од Остружничког моста! Као да није иста фирма!
 
Trebalo bi krajem juna da idem na Tasos, iscitao sam temu, pa da li je i dalje najbolje da se skrene ka Banskom i onda na Dramu, pretpostavljam da je i na granici najmanja gužva tamo, samo ne znam da li je pametno noću krenuti?
 
Išao sam u Seres pre 4-5 nedelja. Klasičan pravac AP pa Blagoevgrad-Simitli-niz Strumu i onda na Kresnu i ponovo AP je potpuno prohodan i bio je bez gužve.
 
Trebalo bi krajem juna da idem na Tasos, iscitao sam temu, pa da li je i dalje najbolje da se skrene ka Banskom i onda na Dramu, pretpostavljam da je i na granici najmanja gužva tamo, samo ne znam da li je pametno noću krenuti?
Ja taj pravac preporučujem u sezoni, jer se ne zna kakav haos može da nastane u kanjonu, na grani, zatim i oko Ser(es)a. Ovamo je opuštencija - 90 i lagano.
 
Вучета,
Свакако ти препоручујем да на Тасос идеш преко Банског. И то са преноћиштем у њему које можеш наћи веома повољно.
Ми смо то урадили пре 4 године. Посетили Рилски манастир, ручали поред потока и увече били у Банском. Само да знаш да се радње у Банском рано затварају (7-8 увече) а кафићи не примају евре него леве.
Ако си раноранилац (5-6 сати), до Керамотија ти треба 3 сата. Од Банског до Драме у раним јутарњим сатима скоро да нема саобраћаја, а после Драме ти је одлична магистрала.
На граници такорећи нема никога.
Важна напомена: у Бугарској ти је од Гоце Делчева потребна вињета, обавезно је купи на граници ако у повратку идеш истом рутом.
 
Krećem u petak veče iz BGa, pa ću videti koje su mi još opcije za Bansko.

A video sam da Bugari sad imaju app za vinjete "BGToll", pa ću dan pre puta samo da kupim, mesec dana je valjda oko 15e.
 
Očekivani video:


Kratak komentar autora klipa na SSC:

Radi se na mostovima, podvožnjacima i kosini.
Najveće kašnjenje je na podvožnjaku na 15:23.
Veliki deo trase nije snimljen na 18:50, tu nedostaje samo habajući sloj i nema ničeg novog za snimanje.
Na 21:00 se vidi da su iskopali 2 metra u dubinu, rade odvode nadvožnjaka, za manje od mesec dana tu mogu da puste bez habajućeg i rasterete saobraćaj tamo.
Sve ostalo čeka asfalt, a barem 50% trase čeka još samo habajući sloj.

Uglavnom se slažem, osim što imam drugačiju viziju oko nadvožnjaka, kad nađem vremena pisaću.
 
Krećem u petak veče iz BGa, pa ću videti koje su mi još opcije za Bansko.

A video sam da Bugari sad imaju app za vinjete "BGToll", pa ću dan pre puta samo da kupim, mesec dana je valjda oko 15e.
Bg Toll koristio sam prošle godine. Od kuće, pre puta platio, tempirao datum ulaska i proverio na sajtu da li je u redu. Nemaš ni račun no razlog da se akaš na granici po ulasku oko toga. Imaju i neke vikend varijante, povoljnije, pa proveri da li se i tako uklapaš
 

Prilozi

  • Screenshot_20220608-171301.jpg
    Screenshot_20220608-171301.jpg
    55,2 KB · Pregleda: 89
Dok sam ja stigao da objasnim šta se ne slažem sa M.Lazarovim (skyPoint) oko nadvožnjaka, a Štrabag je već odradio po "mom" planu!
Ukratko, nema više semafora!
Opet je izvor jako zahvalni sajt balkanec.bg, znam neke od njih, dobri likovi:

https://balkanec.bg/predi-kalotina-veche-dvizhenieto-e-dvuposochno-snimki-55611.html

Skraćeni prevod:
Više nema potrebe za semaforskom signalizacijom.
Saobraćaj se odvija dvosmerno, ali smanjenom brzinom, zbog izgradnje puta.
Očekuje se pojačan obim saobraćaja zbog gastarbajtera, preporučuje se pažljiva i strpljiva vožnja itd. itd.
Uz još par informacija koje su preneli i prošli put,
Ima i 5 sličica, gde se vidi da je malo napeto jer nije uklonjena južna strana nasipa, da je 50-60 max., ali bolje i to nego semafor s kretenima koji ga ne priznaju.

Kako sam "pogodio"?
Uklanjanjem severnog dela nasipa privremenog nadvožnjaka stvorila se "rupa" do novog južnog nadvožnjaka.
Zašto bi onda čekali da se prvo napravi cela severna strana,, asfaltira i tek onda pusti?
Prepreka zbog koje je stavljen semafor bio je ustvari srednji stub privremenog i severni nasip, koji je zatvarao ulaz u novi južni nadvožnjak.
Kad su to uklonili pre 5-6 dana, stvorili su se uslovi da maknu semafor i puste dvosmerni saobraćaj.
Samo da se sad ne zadovolje postignutim, nego da nastave dalje.

Šta dalje?
Nastaviće nasip kroz severni nadvožnjak, asfaltirati, pustiti kroz njega dvosmerni saobraćaj, a onda raditi oko ovog gde sad ide saobraćaj do punog profila (jul).

Ako imam vremena za vikend ću dodati par svojih opservacija...
Ako i vama slika s klipa izlazi tamo gde i meni, baš tamo kod "šikane" je najveće kašnjenje - tu je u upotrebi samo 1/3 budućeg AP (vozna i zaustavna iz pravca Sofije ka granici), ostatak propusta je tek započet, ni zidove nema...
 
Цариброде, хоће успети до 1.јула завршити? Пре турске најезде!
 
Цариброде, хоће успети до 1.јула завршити? Пре турске најезде!

Šta konkretno?
Ako misliš na železnički nadvožnjak, za vikend su asfaltirali ispod traku, kojom se trenutno ne prolazi.
To bi trebalo da puste pre vikenda, danas-sutra, bez habajućeg i da totalno razguše taj deo, onda prelaze na susednu traku.
Btw. turska najezda je tiho počela još minulog vikenda, za ovaj se očekuje haos ka Bugarskoj!

E, sad nešto za mene novo, inside od susjede koja je bila na GO prošle nedelje, radi u Štrabagu na drugom projektu u BUL:
Štrabag će SVEEE završiti do avgusta (dakle u roku, produženom, koji su vrv dobili sa klejmovima)!!! Pakuju se i idu ćiku!
Ali... (što devojci sreću kvari) - iako pomno pratim, da sam umro pre 10 dana ne bih znao:
Lot 1 je podeljen na pola ki sikirom! Prva polovina - od granice do table Strabag na sredini klisure, tačno 50% dužine lota je Štrabagov feud.
Tu su petlja u nivou Kalotina, deo oko žel.nadvožnjaka i ono što je gotovo u punom profilu poodavno.
Tu se kreće sa SMA tokom jula, bele lajne i vrv će pustiti AP u punom profilu i što se njih tiče - fajront u avgustu.
Druga polovina - to je feud domaćeg partnera Bitumine, od pola klisure do spoja sa lotom 2.
Ta Bitumina je izuzetno bliska ex-premijeru Borisovu, ali teško da će ih iko pohvaliti u BUL, za razliku od isto njemu bliskom GBS.
Na tom Bitumininom delu se kasni, od betona (propusti, podvožnjaci), preko kilavih petlji i nadvožnjaka kod Dragomana, do asfalta!
Podela je feudalnog tipa, nešto slično na Prosek - Crvena reka, gde je po istom ugovoru lot 1 radila Terna, lot 2 Aktor.
Ne mešaju se jedni drugima u feud, nije problem jer se plaća onome kome nadzor lupi pečat da je gotovo ono što je gotovo.
Tako da taj Bituminin feud kasni, radi se, nije da nije, ali mlako, sad će i najezda, pitanje da li će ta polovina biti i do oktobra, do kraja godine sigurno.
Sad kad im je Bojko uspešno srušio vladu, možda se dodatno motivišu da se ubrzaju, malo više mobilišu i završe do jeseni...

P.S.
Glede lota 3 Komisija za zaštitu konkurencije je odbila žalbu na tenderu za nadzor, u toku je rok za apelaciju na Višem administrativnom sudu.
Ako se ne žale, a i da se žale retko ko dobije, samo će ukočiti proceduru još mesec dana, biće stvoreni svi uslovi da se krene sa radom.
Što se poklapa sa najavom odlazećeg resornog ministra Karadžova (iz Slavijevog ITN koji je i srušio vladu) da će gradnja na terenu početi u avgustu.
Pod uslovom da se bar nešto uradi sa eksproprijacijom, mada tehn. vlada može da krene sa građ.dozvolama na državnom zemljištu, ostalo u hodu.
Kad krenu - ne brinem: zgaziće to GBS bez problema za godinu i po dana (do kraja 2023.), jer se radi u ravnici, saobraćaja bez!
 
Pa gde ima takav narod? u Slavijevom ITN-u... Inače mislim da bi bilo korektno razbiti jedan mit, zvani "turska najezda". Taj termin ima smisla na istočnom kraku K10 i naravno u samoj Bugarskoj, što je "on topic", međutim na ostalim krakovima, a naročito na kičmi K10 kroz Srbiju, "šiponska najezda" je daleko veća od turske. Šiponi su preuzeli preimućsvo od Turaka pre 7,8 godina, a sada dramatično dominiraju. Još se turska najezda čitava odnosi na istočni krak, dok se šiponska deli na južni krak ka Preševu, ali ima i odvajanja kod Bujanovca i kod Prokuplja.

Turci jedino ostaju dominantni u kamionskom saobraćaju, mada ih i tu ugrožava sve veći autobuski saobraćaj ka zapadnoj Makedoniji i Kosovu...
 
Koncentracija Turaka u jedinici vremena na jedinici prostora je veća, jer je kako si naveo disperzija Iljira prisutna.
Što svejedno ne pomaže domicilnim paradajz-turistima na putu ka vrućem vetru.
Posebno vikendom.
 
Majstore, štikliraj mi tamo da sam ubo da će pre 01.07. pustiti levu polovinu ispopd nadvožnjaka pruge, tačnije 29.06.
Ima Sila Yolu noćni video koji to dokazuje, ali neću ga deliti ovde, prepričaću.
Od Shella se sad ide levom stranom (km0 je GP Kalotina, km48 velika petlja severne tangente i stare obilaznice), pa se levo-desno gleda od granice.
Nažalost (ili bezbednosno na sreću) lineari (stubići) su celom dužinom, pa ako neko ispred ne žuri - ne žuriš ni ti!
Praktično se ide sve u levoj duž cele Štrabagove polovine, nekih dobrih 5km.
Ovo znači da će se sad na drugoj strani (desnoj) raditi jedini preostali radovi - pogađate koji: SMA i bele lajne.
U drugoj polovini jula tamo će prebaciti saobraćaj vrv sa stubićima, preći u levu i kao što reče susjeda u avgustu Štrabag završava.
Nažalost, Bituminina polovina ne uliva poverenje, ima 5-6 devijacija, koje moraju da se prolaze prvom brzinom.
Iz noćnog snimka ne vidi se jasno, ali čini se da su privršili desni propust i podvožnjak kod Dragomana, počeli asfalt.
To bar daje neku nadu da će barem deo od izlaska iz klisure do spoja sa lot2 lišiti devijacija i privoditi kraju.
Ostalo - mrka kapa, posebno njihova polovina u klisuri, ta 3-4km mi ni u oktobru ne deluju da mogu biti u punom profilu.
Ne moraju čak ni to, što se mene tiče, nek osposobe makar jednu stranu, može i bez SMA, samo da nema besmislenih devijacija.
A koliko god kilavi bili - do kraja godine će svakako skarabudžiti, pa se selimo na praćenje lota 3.
 
Браво Цариброде! Код Бугара напредује некако, код нас је све гадно успорило, видећемо шта ће бити. Изгледа да ће следеће године моћи до Софије у пуном профилу аутопута!
 
E ovaj Sila Yolu video ću da vam pustim (nema radoznale kreštave žene, ali ipak preporučujem mute):


Čovek je prošao jutros u praskozorje, na oba GP je vrv prošao ko "ćevap na roštiljijadu" (S.Š.) i prilično je upotrebljiv za praćenje radova.
Štrabagova polovina - usitnilo i vidi se kraj, Bituminina - blagi žasu.
Posle besmislene petlje u nivou Kalotina, tj. svojevrsnog krućnog toka na AP i mostića prelazi se u levu traku.
Na 01:27 mi deluje da su tu završili i habajući sloj, asfalt je za tih par cm biši nego u desnoj, vrv fale samo lajne.
I to traje do 2:30 gde ovome klocne auto i siđe se na 2. sloj. Ovo je pretpostavka, nisam 100% siguran!
Na 2:45 se lagano prođe ispod pruge, a onda je od 3:05 izgleda opet habajući, bez linija, sa stubićima, bezbednije je ipak.
U prilog mojoj pretpostavci i činjenica da su se po balkanskom običaju šteknuli za zaustavnu i lupili jeftiniji AB.
I na 4:48 bele linije oko parkinga, plus što kola klize verovatno je SMA tu svuda osim ispod pruge gde je 2. sloj BNS.
Na 5:53 opet klocne sa SMA na BNS, pa onda skreće u desnu, koja pre 3 nedelje nije imala SMA, prolazio, pa znam, sada - nznm.
Na 6:47 tablom Strabag završava njihova poddeonica, a počinju problemi zvani Bitumina i brojne offroad devijacije, prva na 8:20.
Dobro je što su desnoj tu odradili svež asfalt (2 sloja), nije bajat ni u levoj i tako je do 11:00 i šikane, gde je sledeći offroad.
U šikani se i dalje koristi 1/3 propusta, a na preostale 2/3 su stigli do armature za zidove i to tako stoji li stoji...
Na 12:00 je novi offroad da bi se vratili u desnu, kojoj do 13:00 fali đa zaustavna đa preticajna, a leva je na stadijumu pred asfalt mesecima.
E na 13:20 je novi offroad kome mnogi nisu ukapirali poentu, rizično, pa do 14:20 desnom kojoj fali preticajna, a levoj asfalt samo što nije.
Posle offroada na 13:20 prelazi se u levu, kojoj fali, pa ne fali preticajna, dok su u desnoj legla 2 sloja novog asfalta, ponegde i nisu.
Na 15:42 konačno jedan završen betonski element u desnoj - podvožnjak, preko koga bi mogao da legne i asfalt uskoro, kao i posle njega do 16:20.
Na 16:20 u desnoj je propust koji ima zidove, ali nema krov, a posle se vozi levom na 2 sloja BNS, a 2 sloja svežeg asfalta su i u desnoj sve do 17:30.
Nadvožnjak na 17:40 je pri kraju, a onda na 18:20 novi offroad da bi se prešlo u desnu kod nadvožnjaka petlje, čiji nasip sa leve strane ne mrda.
Posle je do spoja sa lot2 na 20:00 desna kojom se vozi na 2 sloja BNS, a levu su kilavili, ali je i ona nadomak asfalta.
Eto, malo sam smorio, ali koga zanima može da uprati dinamiku...
Bituminin deo izgleda strašnije nego što u suštini jeste, problem je beton: 2 podvožnjaka, 2 propusta i 2 nadvožnjaka.
Jedan podvožnjak je gotov, najteži kilave, jedan propust je pri kraju, drugi se ne vidi, 1 nadvožnjak pri kraju, drugom kasni jedan nasip.
Ostalo, tamo gde im fali asfalt nije strašno, pokrenuli su finišere i valjk(ov)e, to će pre ili kasnije sve više da se crni.
Da se malo zategnu završili bi do oktobra pun profil, pošto u to ne verujem, kraj godine je i ovim kilavim tempom realan rok.
 
Да, следеће године ће моћи до Софије у пуном профилу, и то је било крајње време, још и обилазницу око Бга да заврше и па да и коридор 10 буде коначно завршен. Још мало па до Цариграда аутопутем, не знам колико им још фали па да то споје?
 
Цариброде, јел они ово опет нешто касне?
 
Poslednja izmena:
Štrabag ne kasni.
Štrabag prvu polovinu završava u avgustu.
Ovaj snimak je star 5-6 dana. Sada je asfalt i ispod druge polovine železničkog nadvožnjaka. Imaš fotke od juče na bugarskom SSC.
Bukvalno im je ostao samo habajući i poneka ograda, bukobran, linije.
Kasni Bitumina.
Oktobar - optimistički, po meni možda i novembar.
I na njihovom delu ipak ima napretka.
Podvožnjak na 10:30 kasni, ali konačno vidim i neku oplatu, ne samo štrčeću armaturu.
Na levom armiranom nasipu nadvožnjaka petlje Dragoman istok (18:45) konačno ima više od jednog reda ploča (3-4).
To su im 2 ključna betonska elementa, koji baš kasne i bili su u ćorsokaku nedeljama, ma mesecima...
Završili su u skorije vreme ostale podvožnjake i propuste - 15:39 i 16:35 u desnoj ka Dragomanu.
Imaš novi asfalt na 8:50-9:50 u desnoj.
Najveće kašnjenje po meni je 11:00-12:30 (i na to ukazujem kao najveći problem poodavno, dok si se ti sekirao za nadvožnjak pruge i prognozirao mu završetak krajem godine), gde tek treba da iskopaju stari put za desnu, ali tu se konačno radi priprema za asfalt u levoj, delimično je i asfaltirano, pa računam da će ubrzo prebaciti saobraćaj u levu i početi da kopaju taj 1-1,5km.
Od 12:30 do 13;40 je novi asfalt u levoj (posle im fali par stotina metara), tu treba da u desnoj doizgrade preticajnu, suludo, al tako je!
Od 14:20 ti je u desnoj novi 1. sloj asfalta do prvog od 2 pomenuta propusta/podvožnjaka, pa ga nema između njih, pa od drugog do prvog nadvožnjaka (18:00) ima.
Priprema za asfalt (između 2 pumpe) ili asfalt (od pumpe Sara do lota 2) su i u levoj na samom kraju lota.
Sve u svemu u poslednje 2-3 nedelje baš je vidljiv značajan napredak u drugoj, Bitumininoj polovini lota, dok Štrabag prvu privodi kraju.

Moje procene se poklapaju sa procenama mlazarova (skypoint), koji bi trebalo da izbaci i snimak dronom, ali u ovoj fazi radova biće bajat.
Bazirane su na tome da je Bitumina (najzad) podigla borbenu gotovost, posebno na asfaltu i završetku 2 betonske konstrukcije,
Ako se vrate u sleep mod od pre mesec,dva - nećemo pogoditi, ovako mi novembar za pun profil deluje prilično realno!
 
Poslednja izmena od urednika:
Како је даље према Софији? Имаш ли неку информацију?
 
Vrh