C
caribrod
Guest
Ima, ali ne toliko koliko se u prvi mah čini...
Najvažnije je da im je ostalo jedno ili nijedno miniranje, tu je najveći napredak, odvalili su brdo i toeto.
Sad tu mogu za par meseci da završe apsolutno sve do nivoa punog profila, za par meseci.
Do letnje tur(istič)ske sezone mogu da završe 90% u punom profilu.
Ono što mislim da ne mogu je deo oko železničkog nadvožnjaka, mada tu i sad najviše, ako ne i jedino rade. I na delu gde miniraju.
Posle X vraćanja snimka uspeo sam da provalim gde će prolaziti tačno AP ispod pruge, ali ne i gde će biti prostora za 2 koloseka.
Ono što je takođe dobro je da imaju šta za raditi tokom zime, gde ne zavise od temperature ili kao sada što je pao sneg.
Tu mislim na početku, gde imaju da dovrše nasipe na lokalnom nadvožnjaku plus da grade stubove (uradili šipove u tlu) i nasipe na nadvožnjaku petlje.
Imaju 1 podvožnjak, 2 propusta i nasipe na izlasku iz Dragomana, tamo gde proširuju stari, razbucani magistralni.
Imaju da rade nasip na novoizmišljenoj šikani od miniranog dela (podvožnjak su privršili).
Odatle, posle šikane, imaju nekih 3-4km gde fali samo SMA i gde i sad mogu opušteno da puste pun profil do pruge. Zašto već nisu - ne znam.
Na većem delu trase rade prepravljanje i proširenje magistrale na 2+1 za jedan pravac, dok je drugi gotov i tu sad ide saobraćaj dvosmerno.
Iz Aktorovog i Rubauovog iskustva na Pirot-BP za to je potrebno nekih 3-4-5 meseci sa postavljanjem SMA u obe.
Veći je problem u prvom delu snimka, tamo gde AP ide i desno i levo od postojeće magistrale, pa samo preturaju saobraćaj levo-desno.
Ostaje muka sa železničkim nadvožnjakom, gde je prvobitno bilo planirano da ostane za jedan pravac iznad, a da za drugi prave nadvožnjak iznad pruge dužine oko 900m, tako je bilo po idejnom projektu!
Sad su to rešili privremenom trasom pruge, pa će je vratiti na staru trasu kad završe nadvožnjak.
Počeli su stubove između 2 strane budućeg autoputa, to mogu da piče i tokom zime, videćemo kako to ide npr. u martu...
Naizmenično propuštaju saobraćaj, pa eto novog haosa u najavi dok ne izliju stubove, a verovatno i gornji stroj.
Snimak je od nedelje, pa zato nema nešto mašina, radilo se samo gde se minira i ispod pruge.
Kad i ako budem dokoniji možda bih mogao i da odradim neku detaljniju analizu sa printskrinovima najbitnijih tačaka.
Najvažnije je da im je ostalo jedno ili nijedno miniranje, tu je najveći napredak, odvalili su brdo i toeto.
Sad tu mogu za par meseci da završe apsolutno sve do nivoa punog profila, za par meseci.
Do letnje tur(istič)ske sezone mogu da završe 90% u punom profilu.
Ono što mislim da ne mogu je deo oko železničkog nadvožnjaka, mada tu i sad najviše, ako ne i jedino rade. I na delu gde miniraju.
Posle X vraćanja snimka uspeo sam da provalim gde će prolaziti tačno AP ispod pruge, ali ne i gde će biti prostora za 2 koloseka.
Ono što je takođe dobro je da imaju šta za raditi tokom zime, gde ne zavise od temperature ili kao sada što je pao sneg.
Tu mislim na početku, gde imaju da dovrše nasipe na lokalnom nadvožnjaku plus da grade stubove (uradili šipove u tlu) i nasipe na nadvožnjaku petlje.
Imaju 1 podvožnjak, 2 propusta i nasipe na izlasku iz Dragomana, tamo gde proširuju stari, razbucani magistralni.
Imaju da rade nasip na novoizmišljenoj šikani od miniranog dela (podvožnjak su privršili).
Odatle, posle šikane, imaju nekih 3-4km gde fali samo SMA i gde i sad mogu opušteno da puste pun profil do pruge. Zašto već nisu - ne znam.
Na većem delu trase rade prepravljanje i proširenje magistrale na 2+1 za jedan pravac, dok je drugi gotov i tu sad ide saobraćaj dvosmerno.
Iz Aktorovog i Rubauovog iskustva na Pirot-BP za to je potrebno nekih 3-4-5 meseci sa postavljanjem SMA u obe.
Veći je problem u prvom delu snimka, tamo gde AP ide i desno i levo od postojeće magistrale, pa samo preturaju saobraćaj levo-desno.
Ostaje muka sa železničkim nadvožnjakom, gde je prvobitno bilo planirano da ostane za jedan pravac iznad, a da za drugi prave nadvožnjak iznad pruge dužine oko 900m, tako je bilo po idejnom projektu!
Sad su to rešili privremenom trasom pruge, pa će je vratiti na staru trasu kad završe nadvožnjak.
Počeli su stubove između 2 strane budućeg autoputa, to mogu da piče i tokom zime, videćemo kako to ide npr. u martu...
Naizmenično propuštaju saobraćaj, pa eto novog haosa u najavi dok ne izliju stubove, a verovatno i gornji stroj.
Snimak je od nedelje, pa zato nema nešto mašina, radilo se samo gde se minira i ispod pruge.
Kad i ako budem dokoniji možda bih mogao i da odradim neku detaljniju analizu sa printskrinovima najbitnijih tačaka.