Između podvožnjaka i propusta je asfalt, kao što se videlo na Sila Yolu snimku i kao što sam najavio
sve do propusta, gde treba da uvaljaju kamen i da i njega pregazi asfalt
i posle je stanje nepromenjeno
petlja Dragoman zapad - promena bez
i ovde se zastalo, ovaj tucanik za bankine stoji poduže
i nailazak na nadvožnjak ka industriskoj zoni, ne vidim neki napredak na njemu, a pri kraju je
a onda nastavak ka podvožnjaku petlje Dragoman zapad, gde je novina asfalt u desnoj
evo dokle je drugi sloj
intenzivni radovi sa desne strane nadvožnjaka, gde su popustili kaiševi
a radi se i sa leve, gde i dalje fali još 1 red ploča, tj. ređali su ga
sad se prolazi ispod leve polovine, verovatno su odradili gornju ploču
desno čovek finišira armirani nasip
tu se još malo ide svežim asfaltom u levoj
pa se prelazi u desnu
pod radovima
onda je uspon ka lotu 2
ovde se finalizuju bankine, trebalo bi skoro da puste tu saobraćaj u levoj, da bi se posvetilli desnoj
kraj lota 1 i početak AP, fali habajući u obe i da se sredi ovo između
i u povratku, radovi pre the propusta, popunjena rupetina magistrale, kojoj su mnogi davali par meseci do asfalta, a posle je počeo pljusak
Bačio sam pogled kod propusta, zapadni zid je bio izbetoniran do vrha, čačkali su mučenici nešto pod kišom.
REZIME:
Štrabagova polovina je živa dosada, desna je ful pod habajućim, neobeležena do nadvožnjaka pruge, obeležena posle skroz do devijacije.
Šušteće, reljefne linije (za sada) su samo između vozne i zaustavne tamo gde su postavljene.
U levoj se rade neki pripremni radovi verovatno za postavljanje SMA tamo gde ga nema - pre, ispod i posle železničkog nadvožnjaka.
Ima još nekih radova pored, ništa spec, na nekim od mnogobrojnih bukobrana su okačeni paneli, nije samo golo željezo.
Za 10 dana avgusta sve je moguće, ali do petka najavljuju kišu, posle u septembru uglavnom suvo, taman kad prođu Turci da kušam pun profil!
Bitumina, fajnali...
Utisak nad utiscima mi je bilo betoniranje mučenog propusta, pa mi je sad sve što su još radili juče bilo vau.
Prvo podvožnjak u klisuri (sa potpornim u nasipu) - dobiće brzo trotoare, a onda će ga za 10-15 dana pregaziti asfalt, jer mu je nasip gotov.
Nasip posle propusta u desnoj, na mestu stare magistrale, stigao je do propusta - pola je gotov do stabilizacije (0-31), a pola spreman za asfalt.
Deo gde je falila preticajna u desnoj, u većem delu više na fali, ostatak ovih dana i tu će izgleda nažalost samo još zaliti emulzijom i opaliti habajući.
Popunili su i rupu gde nije bilo asfalta kod jedne od devijacija, kojih je sve manje!
Podvožnjak i propust bliže Dragomanu takođe ulaze u finiš, još par detalja i sredinom septembra pregaziće i njih asfalt.
Nadvožnjak 1 stoji u predfinalnoj fazi, ima odavno i prelazne ploče, ali sad su se skoncentrisali na onaj drugi na petlji Dragoman istok i neka su!
Na desnom nasipu tog nadputnjaka se rade završne "štipaljke", sledeća faza je prelazna ploča, na levom se ređa poslednji red ploča.
Poslednji kilometar do lota 2 je obostrano na 2 sloja BNS i sad ostaje samo da se odradi habajući, što će zavisiti od ostatka trase.
Generalno...
Propust mi je i dalje u fokusu, ako zidovi budu do ponedeljka, krov bi mogao da bude gotov početkom, a nasip preko njega sredinom septembra.
Još ranije će završiti asfalt na mestu gde je odolevala stara magistrala do kraja jula, a mnoge je navodila na pesimizam.
Pretpostavljam da bi krajem septembra mogli u tom delu pustiti saobraćaj u desnu da bi u levoj radili asfalt sve do SMA.
Tako da mi sada druga polovina oktobra ne deluje preambiciozno kao krajnji rok, mada glasam za novembar i dalje, zbog sitnica pored i oko.
Tamo gde (je) fali(la) zaustavna i posle gde je bio tucanik nisu više u fokusu, gotovo je to faktički.
Deo oko podvožnjaka i propusta bliže Dragomanu, petlja Dragoman zapad i deo posle u desnoj, gde je falio asfalt takođe su u finalnoj fazi.
Drugi fokus je na 2 nadvožnjaka kod Dragomana, gde je prvi ako reše za 2 nedelje prohodan, a drugi je em važniji, em je kasnio.
Nadvožnjak petlje po meni bi trebalo da bude završen sredinom septembra, kao i krakovi, koji su ili na asfaltu (desni) ili samo što nisu (levi).
Sve u svemu dva, najkasnije tri meseca...
KRAJ