Duga čekanja su uglavnom petak-ponedeljak tokom letnje sezone i ponekad kada su praznici, van toga su razumna vremena prelaska granice. Ja sam 16.06.2023. petak, išao do Sofije i nazad, na granici sam bio 40min-60min u oba pravca. Slažem se za stanje Bugarskog graničnog prelaza, ali u toku su radovi, trebalo bi to da se reši kad završe.U ponedeljak sam prošao, nadam se da će ovaj mali izveštaj nekom biti koristan. Kvalitet autoputa mnogo bolji sa srpske strane, ova uključenja ili isključenja jesu čudna, ali se čovek snađe.
U suštini od granice do Slivnice je manje više gotov pun profil. Ostalo je malo da se završi, par kilometara između Dragomana i Kalotine (i to bukvalno par, možda 3). Tu se prelazi na drugu stranu autoputa. Čini mi se da je skoro sve bilo asfaltirano, mada nekad nisam mogao da vidim drugu stranu. Na dosta mesta nije postavljena dobra horizontalna signalizacija.
Deo od prestanka autoputa do Sofije je blago rečeno raspad. Za razliku od puta ka Plovdivu koji je normalan autoput koji se uliva u širok bulevar sa tri trake, i generalno sasvim lagan za vožnju, ka Sofiji je to relativno loša magistrala koja je sve gora što je vozač bliži gradu. Srećom ima dve trake u svakom smeru. Otprilike treba 40min od Sofije do granice. Vožnja generalno nije naporna, osim magistrale oko Sofije i ulaska u grad/izlaska iz njega.
Problem je sama granica, deo od granice do autoputa je u ekstremno raspadnom stanju, sa nekim nejasnim preusmeravanjima i raspadnutom površinom asfalta. I naravno granica, gde su čekanja užasna. Trebalo mi je malo manje od tri sata od Beograda do granice, četiri sata čekanja na granici, i sat vremena do Sofije. Nažalost, čini mi se da se to neće promeniti do našeg ulaska u Šengen, što - gledajući političku situaciju - neće biti skoro.
Ne vredi, mislim da rusocentrizam kod Srba nikad nije bio izraženiji nego danas...Htedoh ozbiljno da odgovorim, ali šta, kad je Steva napisao disertaciju.
Gledam Rumuniju iz prvog reda poslednjih 25god. Pametnome dosta, na temu šta je i kako nacionalni interes. Moramo da pronađemo svoje mesto u vremenu današnjem i prostoru ovdašnjem. Biti drugi Kaliningrad u Evropi, nije dobra sudbina za našu decu, ako je za nas već uglavnom gotovo.
I gotovo da taj deo pre lice na brzu saobracajnicu nego na ap
Ostao je samo na izlazu iz bugarske patrljak onog starog tesnog prelaza ali mu se novi već približio sa obe strane tako da ce i on skoro da nestane i ode u zasluzeni zaboravJel imas neki snimak sa granice? Dokle ste stiglo s renoviranjem Kalotine?
Tako je, ali i to se uveliko gradi i ulivace se u severnu obilaznicu direktno....Koja je sad situacija do Sofije?
Fali samo zadnjih 15 km pred Sofiju
Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Hvala. U koji sat su najmanje gužve po danu da planiram dolazak / odlazak.Tako je, ali i to se uveliko gradi i ulivace se u severnu obilaznicu direktno....
Tu gde ce se nastavljati odnosno gde sad prestaje autoput se sad intenzivno radi na izgradnji buduce petlja ali nakon nekoliko km se opet vozi normalno onom starom deonicom sa po dve trake u smeru sve do sofije...