Šta je novo?

Infrastruktura Bugarske (Sofija - Obilaznica..)

Uskršnja, juče popodne, da vidimo šta su otvorili...



Tlačila me kiša u odlasku, ali jasno je da su otvorili "autoput" sa ograničenjem 80



i ne traje dugo





u povratku, kiše bez, spust ka Dragomanu



petlja Dragoman istok





na zelenku nije bilo ničeg novog, a na žućku su razvukli žičanu ogradu preko stubića, što nisam usnimio



deo posle petlje Dragoman zapad, gde i dalje ne prebacuju u desnu



delić koji ima 1. sloj asfalta u voznoj i zaustavnoj, ne i u preticajnoj, što je valjda zadatak odmah posle praznika



pa deo gde su po 2 sloja BNS u obe, odskora i sa ogradama u razdelnom pored leve



gomila, koja se posle uvalja u razdelni pojas radi montaže ograda



ovde su ograde sa obe strane leve



ex offroad, spremno za asfalt i ograničenje 30 radi prelaska sa 2. na 1. sloj BNS u desnoj, kojom se vozi



isti znak na drugoj strani, sa 1. na 2., naglasak je na slojevima u levoj, mislim da je sad spremno za asfalt



krater je i dalje krater



evo odavde je habajući, ali je i dalje dvosmeran saobraćaj



i tek kilometar dalje je izlazak na pun profil AP





ograničenje je 80, nadam se privremeno, mada uskoro ide deo bez zaustavne



pa je pre žel. nadvožnjaka 60



pa posle njega opet 80





ovde će nažalost ostati 50 zbog obesmišljavanja petlje Kalotina



što i nije tako strašno jer se ulazi u zonu GP Kalotiina, gde je trenutno i kraj AP, račvanje i ograničenje 20



a sve to zbog rupe, koja je i dalje rupa



ovo proširenje izlazne strane stoji ovako, pa negde od kraja prošlog leta...



mada su ivičnjaci relativno novi



ništa nisu uradili dok ne izmeste ovaj trafo, ako će ga uopšte izmeštati...



ove cevke pored ukazuju da će se to možda i desiti, nečemu svakako služe



Ovo što su pustili, pustili su za slikanje, mada juče na izlaznoj strani nije bilo gužve zbog praznika i vidljivog efekta.
Kad krenu šleperi i kolone biće svakako relaksiranije ne provlačiti se između njih, jer - pun profil, obilaziće se lagano.
Ostatak je status quo, očekujem da zapnu posle praznika - krater, asfalt kod propusta i dalje, prebacivanje u desnu kod Dragomana...
Imam u najavi nekoliko odlazaka po danu u tom pravcu u narednih mesec dana, pa će biti i slikovnica ukoliko ima napretka.
Vremenska prognoza je onako, biće i kiše, ali ne po ceo dan, više na oblak, mahom suvo, svejedno mi kraj maja ne deluje realno, jun po meni.

HRISTOS VOSKRESE!
 
Pre roka, krenuli su i Sila Yolu snimci:


Nije neki snimak, a i bolji bi bio iz suprotnog pravca, ali ono grubo što se vidi na nedovršenom delu:
1. Raskopali su preticajnu u desnoj nekih 20-ak metara, vrv popravljanja radi, odmah posle kraja puštenog AP. (7:35)
2. Počeli su sanaciju kratera, neki tucanik su uvaljali od prošlog snimka, ima još posla, cele 2 mašine su tamo. (8:02)
3. Kod ex offroada još nema asfalta u levoj, nema ni mašina, mada je podloga ful spremna. (8:30-9:30)
4. Tamo gde fali asfalt što u preticajnoj, što celom širinom nije postavljen, ali ima mašina, to je na ulasku u Dragomansku kotlinu. (11:05)
5. Još nisu odvrnuli saobraćaj u desnu kod Dragomana, u desnoj tamo još i najviše mašina, neki finalni radovi. (12:00-13:00)
6. Na žućku su razvukli neke mreže preko stubića, ograde, šta li... (14:20)
7. Na zelenku su isto to uradili, nemam pojma šta se dešava odozgo (hidroizolacija, asfalt?) (14:50)
Na petljama oko Dragomana ništa novo itd.
Više sam pisao šta još nije nego šta jeste urađeno posle Uskrsa...
Jeste da nas ubi kiša i hladnoća poslednjih X dana, ali ovo je i za balkanske prilike premalo.
Prvi maj je u Bugarskoj neradni dan, ali je za razliku od nas 2.5. radni dan.
Baš u to vreme trebalo bi da prođem tuda i da se lično uverim šta sve nisu uradili, a mogli su.

P.S.
Koga ne mrzi, nek odgleda poslednjih 20, a posebno poslednjih 10 minuta snimka i videće zašto vapim da se što pre započne (i završi) lot 3.
Nekad je pravi izazov proći taj ulaz u Sofiju, išo ka gradu ili obilaznici svejedno, posebno u špicu, leti itd.
Glede lota 3, počeli su isplatu i drugog eksproprisanog dela i pokrenuli brzu proceduru pred sudom.
Uz garanciju od 1,1 mln. leva mogu da izdaju građevinske dozvole i počnu sa radom, za poslednja 2km na gradskoj teritoriji Sofije još ništa.
Očekujem da će posle 1.5., a verovatnije posle Đurđevdana (državni praznik u BG) izdati dozvole i početi sa radovima.
 
Ovo se gleda na x0.25, pa i onda se mora zaustavljati da bi se nešto videlo, jer je bukvalno cela nedovršena deonica u 14sec.


Analizom snimka ustanovio sam prvo da je aktuelan, nov, stvarno od juče, a zatim i sledeće:
1. Konačno su prebacili saobraćaj u desnu kod Dragomana, što je po meni početak kraja. (0;00-0:07)
2. Asfaltirali su malo parče na izlasku iz klisure, tamo gde je falilo ili samo preticajna (većinom) ili sve. (0:08-0:09).
3. Popunili su krater u desnoj (na snimku je levo). (0:14)

Ovo je sve dobro i to su kljućne tačke, nekih 3/5, ostalo je i dobro i ne baš toliko dobro:
1. Nadvožnjaci u Dragomanu ("zelenko" i "žućko") još nemaju hidroizolaciju i asfalt, to se odozdo ne vidi. (0:02-0:03)
2. Još nije asfaltirana leva kod nekadašnjeg offroad dela - propusta. (0:12-0:13)
3. Baš tu (0:13) je jedina preostala devijacija, ako izuzmemo one na početku i kraju lota.

Šta predstoji u narednim danima:
1. Asfaltiranje poslednjepomenutog dela (offroad, propust).
2. Asfaltiranje kratera koji su popunili.
3. Prebacivanje u desnu i u tom kratkom delu i ukidanje te poslednje devijacije.
4. SMA - završni, habajući sloj u levoj celom dužinom!
Za ove operacije potrebno im je oko 2 nedelje, ako ne bude nekih višednevnih monsuna u tom periodu, dalje:
5. Hidroizolacija pa asfalt na "žućku" i "zelenku".
6. Asfaltiranje rampi na petlji Dragoman istok (ovih uz levu, gde sad nema saobraćaja), ali i veza na Dragoman zapad.
Ni to ne oduzima više od 2-3 nedelje, ukoliko reše da ozbiljno arbajtuju.
U drugoj polovini maja trebalo bi:
7. Da iscrtaju bele linije u levoj i ponovo prebace saobraćaj u nj, celom dužinom i krenu sa SMA u desnoj.
8. Da završe SMA i u desnoj i obeleže belim linijama.
9. Sitna kozmetika, znakovi pored puta, puštanje punog profila!

Pojurili su ih iz ministarstva, pa su počeli malo više da delaju i vidi se neki opipljiviji napredak.
Ipak, kraj maja za ful završetak mi ne deluje previše realno, neka sredina juna mi je ok.
Uostalom, sutra po danu prolazim tuda, pa ću lično da proverim ima li više mašina ili je ovo bio samo incident.
 
Drago nam je što si to podelio sa nama...
A sad odskakući sa ove teme, pošto te ne zanima.
Za one koje tema stvarno zanima, izdata je juče prva građevinska dozvola za lot 3, srednjih 6km.
Caribrode,
Izuzetno cenim tvoju ekspertizu i doprinos forumu.
Ali mogao bi nekad malo i da iskuliraš... nije tvoje da ceniš šta koga zanima ili ne zanima, niti da usmeravaš ljude na ili sa tema.
 
Evo iskulirao sam.
Slikovnice nek vam kače Perkan i Stefan91.
Over and out.
 
Svaki snimak vredi pogledati. Na ovom snimku se vidi da su pristupne saobraćajnice kod Zelenog nadvožnjaka blizu asfalta, ako do danas već i nisu asfaltirane...
 
Vrh