Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

dodatno redukovana na stetu putnika :mad: :notok: :bash:
 
Урнисаше овај смер. ОК је БГ:Воз, али, ипак, не иде то до самог центра...
 
Nepromišljeno je prava reč za izmenu na 72. Tačno je da je na BK falila ta jedna linija koja ce nastaviti dalje posle okretnice 74, 75 i baš sam o tome razmišljao... ali ne po cenu da bežanija ostane odsečena od studenjaka, fontane i opštine. Pokazaće se da je ovo loš potez. Slična greška je napravljena i sa 71 ali to sam podržao. Ali sad su preterali. I kako ću sad na praksu u IMT? Moram da presedam naravno...
 
Sinoc se zaputih na aerodrom... Cekam 72 u Bezaniji sat vremena vidim nema ga ni iz jednog pravca, ljudi vec nervozni, da bi na kraju saznali da je linija izmenjena i sada ide preko Bezanijske kose! Obavestenja na stanici NEMA! Mozda je bilo, ali sada ga nema! Tek na drugoj stanici videsmo obavestenje... Znaci pozelenela sam od besa. I uopste mi nije jasno kako je to Bezanijskoj kosi potrebnija veza sa Aerodromom nego blokovima i bezaniji! Bezanijska kosa izlazi na taj deo Vojvodjanske koji ide ka Surcinu i komotno mogu tu da hvataju 72 za aerodrom, a iz blokova i Bezanije sad moramo ili da se vracamo ili da hvatamo neki od onih 600-nesto pa da jurimo 72 po putu za Surcin. Ma blago bi bilo da kazem da onome ko je promenio 72 zelim sve najgore!
 
Interesuje me zašto u ovoj zemlji sve rade neznalice?Zašto je promenjena trasa na liniji 72 a nije nađeno rešenje za građane Bežanije i blokova koji idu prema aerodromu ili prena centru opštine Novi Beograd odnosno Fontani i opštini?Po čemu su građani BK vredniji od nas u Bežaniji?Da se nekako i pomirimo sa prekidom direktne veze prema aerodromu ali prema opštini i Fontani ne možemo?Dajemo rok od deset dana Gradskom sekretarijatu za saobraćaj i Direkciji za javni prevoz da za više hiljada gradjana Bežanije i blokova 61, 62, 63 i 64 omoguće direktnu vezu prema opštini bilo vraćanjem linije 71 na staru trasu ili promenom trase nekog od autobusa koji idu preko BK a kojih ima šest ili sedam ili ćemo blokirati ulice Vojvodjansku, Dr Ivana Ribara, Gandijevu, Nehruovu i Dušana Vukasovića vozilima i poljoprivrednim mašinama!
 
Možda bi 610 mogao da se vrati na staru trasu: da ide Vojvođanskom, pa pored Studenjaka, zatim Opštine, i, konačno, da nastavi za Zemun. To vam je i bolja loinija od 72.

A Jurija Gagarina bih pokrio već 100x ponovljenom idejom 73L. Naime, 73 su redukovali jer je ka Batajnici manje opterećena, ali je ona uvek najopterećenija bila od Zemuna do Bloka 45. Za početak neka 73L ide na 15 minuta, a kasnije, ako bude potrebe da linija 73 i 73L idu na 10 minuta, a ukupno na 5
 
zidar":5lym6vry je napisao(la):
da, da, ukinuti i 5, 9, 13 i 14 (6 i 7L ne gledam kao nezavisne linije vec kao pojacane polovine 7. ) :D

Ostaviti samo 3, 7, 10 i 12 :cool:

i dvojku za sada. :kafa:

Због чега да се укида и ово мало трамвајских линија што имамо? Београд нема метро и пре него што га добије никако не радити ово. Линије 7 и 9 су најоптерећеније линије у граду и укидање ''деветке'' је незамисливо.
Такође, не знам због чега свима смета линија 14 кад на њој ради свега 6 вагона, а може итекако да спасе ствар када је гужва, било у Војводе Степе, било у Булевару.
Покушавам да вратим линију 11 и то у старом облику, а 13 нека иде преко новог моста.

sloba1":5lym6vry je napisao(la):
Dajemo rok od deset dana Gradskom sekretarijatu za saobraćaj i Direkciji za javni prevoz da za više hiljada gradjana Bežanije i blokova 61, 62, 63 i 64 omoguće direktnu vezu prema opštini bilo vraćanjem linije 71 na staru trasu ili promenom trase nekog od autobusa koji idu preko BK a kojih ima šest ili sedam ili ćemo blokirati ulice Vojvodjansku, Dr Ivana Ribara, Gandijevu, Nehruovu i Dušana Vukasovića vozilima i poljoprivrednim mašinama!

Ни ја се не слажем са променом трасе линије 72, тачније речено не слажем се са постојањем линије 72, али то је друга прича.
Ако се линија 71 врати на стару трасу, шта ће да остане у Булевару уметности? Ја бих најрадије тамо вратио 67, јер не служи ничему у Пролетерске солидарности, а и заглављује се на петљи.
 
1111":2vrm75zn je napisao(la):
Покушавам да вратим линију 11 и то у старом облику, а 13 нека иде преко новог моста.

+ To nas čini kolegama
 
Ђаковац, имаш приватну поруку.
 
@1111 manje tramvajskih linija, a još više tramvaja na ulicama. Manje linija, ali pouzdanijih, sa omogućenim presedanjem uz jednu kartu je možda bolji koncept nego sadašnji
 
Разумем, али мислим да то у овом тренутку није могуће.
Ево примера како би човек из Блока 44 стигао до Трошарине да нема 9ке:
седмицом до правног, па на 10 у Београдској, не баш згодно;
95 до Сава центра, 18 до Трга ослобођења, па на 10, још незгодније. :/

А што се тиче линије 14, мислим да је тренутно веома корисна, поготово што линија 10 није сјајна. А и једина повезује битне делове града Вук-Славија-Карађорђев парк.
 
Pa baš zato što 10 nije sjajna trebalo bi iskoristiti tramvaje sa linije 14 da se poboljša. Što se 9 tiče, ja je ne bih ukidao nego preusmerio na pristanište, tako da se sa 7 preseda na 9 kod Železničke stanice. U tom slučaju na 7 bi saobraćao CAF sa intervalom od 3 minuta, a 9 bi imao interval od 5 minuta. Presedanje ne boli, sammo kad se plaća jedna karta
 
Pazite sad ovo: linija 75 sada je 99 % poklopljena sa 72! 75 je sada visak i treba je spustiti na bežaniju ili ukinuti i pojačati 72 i napraviti jednu jaku pouzdanu liniju, kad su već rešili da reorganizuju. Ovakva situacija preklapanja funkcioniše samo na primeru tramvaja 6 i 7, pre svega zbog tradicije. Čemu ovo udvajanje?
 
Тако ти је кад у ДЈП раде велики стручњаци. Прво су увођењем линије 72 упропастили линију 71, а сада је гурају на Косу, тако да ми се чини да се линији 74 не пише добро. Мислим да ће пре њу да мењају, него 75, која је најјача.

Зар није логичније да 72 код СО НБг скрене ка ауто-путу и њиме вози до аеродрома, линија 71 да се врати на стару трасу уз појачање, а кроз Булевар уметности се врати 67???
 
1111 wrote:
Зар није логичније да 72 код СО НБг скрене ка ауто-путу и њиме вози до аеродрома, линија 71 да се врати на стару трасу уз појачање, а кроз Булевар уметности се врати 67???

Слажем се са тобом у потпуности!Још само да то прихвате и оне канцеларијске незналице који доносе одлуке а ни не излазе на терен а вероватно им је понижење да попричају са грађанима.За грађане Бежаније и новоизграђених зграда у блоковима 61 до 64 ово је логично и прихватљиво решење!
 
Матеја Бељан":3feridgy je napisao(la):
Što se 9 tiče, ja je ne bih ukidao nego preusmerio na pristanište, tako da se sa 7 preseda na 9 kod Železničke stanice. U tom slučaju na 7 bi saobraćao CAF sa intervalom od 3 minuta, a 9 bi imao interval od 5 minuta. Presedanje ne boli, sammo kad se plaća jedna karta
Јел' је овде ико од заговорника укидања/измене 9ке видео колико она има путника, било у В. Степе, било у Немањиној, било на НБГ? Увек је попуњена, честа је, практична, дакле користи је пуно људи. Од аутокоманде према НБГ је 90% трасе практично независно. Најбаналнији пример, имам колеге које деветком долазе на посао до Сава центра. Нико живи не преседа, не исплати им се. За исто време стигну, а мање се цимају. А пунити седмицу свим тим људима код ж.с. је немогућа мисија...

1111":3feridgy je napisao(la):
Тако ти је кад у ДЈП раде велики стручњаци. Прво су увођењем линије 72 упропастили линију 71, а сада је гурају на Косу, тако да ми се чини да се линији 74 не пише добро. Мислим да ће пре њу да мењају, него 75, која је најјача.

Зар није логичније да 72 код СО НБг скрене ка ауто-путу и њиме вози до аеродрома, линија 71 да се врати на стару трасу уз појачање, а кроз Булевар уметности се врати 67???
Е то за 67 никад нећу да им опростим! Од супер локалне линије, која је ишла на тачно 10 минута, уве попуњене, на коју су сви могли да се ослоне, направили су недовољно честу, непрактичну линију која сада зврји полупразна. Блокови 24, 28 и 29 су остали без добре везе са центром и сада лепо сви шпартају до блока 30 и праве гужву у осталим линијама јер на 71 и 67 нико не може да се ослони :notok:
 
67 je imala šmeka to priznajem, bila je malo uvrnuta linija, ali korisna. Kad kazem uvrnuta mislim na izgled njene putanje... Ali realno posle izgradnje petlje kod Arene (očajno rešenje) nije mogla više tu da okreće. Da li neko zna istoriju te linije, mislim kada je uvedena. Nekako se nije uklapala u okruženje...
 
Може да се окреће на самој петљи. А може, и било би пожељн, да се направи велика ократница код Бувљака са перонима, да се многе линије окрећу ту.

89-те године је ишла од Дунав станице до Факултета уметности
 
Михаило":1plijbyl je napisao(la):
Јел' је овде ико од заговорника укидања/измене 9ке видео колико она има путника, било у В. Степе, било у Немањиној, било на НБГ? Увек је попуњена, честа је, практична, дакле користи је пуно људи. Од аутокоманде према НБГ је 90% трасе практично независно. Најбаналнији пример, имам колеге које деветком долазе на посао до Сава центра. Нико живи не преседа, не исплати им се. За исто време стигну, а мање се цимају. А пунити седмицу свим тим људима код ж.с. је немогућа мисија...


E baš to, ja isto idem na fakultet sa autokomande do ušća 9kom. I relativno brzo stigne, dok bi presedanjem samo bila veća gužva u 7. i duže putovanje.
 
djakovac":2y5gvsyy je napisao(la):
67 je imala šmeka to priznajem, bila je malo uvrnuta linija, ali korisna. Kad kazem uvrnuta mislim na izgled njene putanje... Ali realno posle izgradnje petlje kod Arene (očajno rešenje) nije mogla više tu da okreće. Da li neko zna istoriju te linije, mislim kada je uvedena. Nekako se nije uklapala u okruženje...
Била је 16, ако се не варам, В, и ишла је до Блока 28 (Словенијалес, окретала је на паркингу). Затим је 1980-их, приликом реогрганизације номенклатуре, добила ознаку 67. Продужена је до Богословије. 1990-их, приликом свеопште редукције и касапљења линија, скраћена је поново до Зелењака (чини ми се да је тад добила садашњу окретницу, јер је пре тога окретала на исти начин као остале линије које иду на сремску страну). Повезивањем Трећег булевара (првобитно само једне коловозне траке) продужена је кроз њега, па до Блока 24, оном уврнутом трасом. Шта се даље десило, познато је.
 
djakovac":3rrd6dxg je napisao(la):
67 je imala šmeka to priznajem, bila je malo uvrnuta linija, ali korisna. Kad kazem uvrnuta mislim na izgled njene putanje... Ali realno posle izgradnje petlje kod Arene (očajno rešenje) nije mogla više tu da okreće. Da li neko zna istoriju te linije, mislim kada je uvedena. Nekako se nije uklapala u okruženje...
Не знам када је тачно уведена, знам да је пре 30 и кусур година возила. Тада је окретала на крају Булевара уметности. Почетком деведесетих је продужена до блока 24. А онда је пре 3 године унакажена. Мајмуни из дирекције су изјавили како се никад до тада нису имали толико жалби на промену линије, обећали да ће да је врате, ал ником ништа. :rant: Иначе, радила је и по изградњи петљи код арене, окретала је на самом кружном току, мада, реално, може да окрене и на раскрсници пре истог, само ако мајстор успе да га смота ;)
 
Ljudi jedino da coporativno odete u direkciju da pitate likove za pocetak cim dolaze na posao ako kazu kolima onda snjima kroz prozor nemoze drugacije izgleda.Kad kazem coparativno mislim na 4/5hiljada ljudi da nemoze portircic da vas zaustavi u namjeri .Jer oni ko fol imaju snjimanje linija tako sto to rade odokativno i naravno kako bi ucinili kumu prijatelju itd.Ps. COVJEKU na mirjevu nece da pomjere stubic zeleni sa stajalista kako bi mu omogucili da koristi svoje dvoriste za parkiranje kola za samo pola metra.Jer je neki lik napravio zgradu gdje je bilo nekad stajaliste tamo nesmiju ni da prismrde a kamoli da vrate stubic :bash:
 
direktor":27zatx8q je napisao(la):
COVJEKU na mirjevu nece da pomjere stubic zeleni sa stajalista kako bi mu omogucili da koristi svoje dvoriste za parkiranje kola za samo pola metra.Jer je neki lik napravio zgradu gdje je bilo nekad stajaliste tamo nesmiju ni da prismrde a kamoli da vrate stubic :bash:
Па нек сам исчупа и премести стубић. Нико му А неће рећи. Од молби нема леба.
 
Probao ali ga neko prijavljuje i stalno vracaju stubic pisale su i novine i beogradska hronika ali nevrijedi ma strasno sta rade covjeku :bash:
 
Дај бре, ко је овде луд? :lol:
У Гроцкој је тај јебени стубић лежао изваљен недељама, док на крају власник плаца иза станице није узео и сам га забетонирао где му је одговарало, јер није могао ни траву да покоси од њега.

На крају ћу ја да дођем на Миријево и да исечем тај стубић и дам га Ромима да га утопе.
 
Vrh