zidar":5lym6vry je napisao(la):da, da, ukinuti i 5, 9, 13 i 14 (6 i 7L ne gledam kao nezavisne linije vec kao pojacane polovine 7. )
Ostaviti samo 3, 7, 10 i 12
i dvojku za sada. :kafa:
sloba1":5lym6vry je napisao(la):Dajemo rok od deset dana Gradskom sekretarijatu za saobraćaj i Direkciji za javni prevoz da za više hiljada gradjana Bežanije i blokova 61, 62, 63 i 64 omoguće direktnu vezu prema opštini bilo vraćanjem linije 71 na staru trasu ili promenom trase nekog od autobusa koji idu preko BK a kojih ima šest ili sedam ili ćemo blokirati ulice Vojvodjansku, Dr Ivana Ribara, Gandijevu, Nehruovu i Dušana Vukasovića vozilima i poljoprivrednim mašinama!
1111":2vrm75zn je napisao(la):Покушавам да вратим линију 11 и то у старом облику, а 13 нека иде преко новог моста.
Јел' је овде ико од заговорника укидања/измене 9ке видео колико она има путника, било у В. Степе, било у Немањиној, било на НБГ? Увек је попуњена, честа је, практична, дакле користи је пуно људи. Од аутокоманде према НБГ је 90% трасе практично независно. Најбаналнији пример, имам колеге које деветком долазе на посао до Сава центра. Нико живи не преседа, не исплати им се. За исто време стигну, а мање се цимају. А пунити седмицу свим тим људима код ж.с. је немогућа мисија...Матеја Бељан":3feridgy je napisao(la):Što se 9 tiče, ja je ne bih ukidao nego preusmerio na pristanište, tako da se sa 7 preseda na 9 kod Železničke stanice. U tom slučaju na 7 bi saobraćao CAF sa intervalom od 3 minuta, a 9 bi imao interval od 5 minuta. Presedanje ne boli, sammo kad se plaća jedna karta
Е то за 67 никад нећу да им опростим! Од супер локалне линије, која је ишла на тачно 10 минута, уве попуњене, на коју су сви могли да се ослоне, направили су недовољно честу, непрактичну линију која сада зврји полупразна. Блокови 24, 28 и 29 су остали без добре везе са центром и сада лепо сви шпартају до блока 30 и праве гужву у осталим линијама јер на 71 и 67 нико не може да се ослони :notok:1111":3feridgy je napisao(la):Тако ти је кад у ДЈП раде велики стручњаци. Прво су увођењем линије 72 упропастили линију 71, а сада је гурају на Косу, тако да ми се чини да се линији 74 не пише добро. Мислим да ће пре њу да мењају, него 75, која је најјача.
Зар није логичније да 72 код СО НБг скрене ка ауто-путу и њиме вози до аеродрома, линија 71 да се врати на стару трасу уз појачање, а кроз Булевар уметности се врати 67???
Михаило":1plijbyl je napisao(la):Јел' је овде ико од заговорника укидања/измене 9ке видео колико она има путника, било у В. Степе, било у Немањиној, било на НБГ? Увек је попуњена, честа је, практична, дакле користи је пуно људи. Од аутокоманде према НБГ је 90% трасе практично независно. Најбаналнији пример, имам колеге које деветком долазе на посао до Сава центра. Нико живи не преседа, не исплати им се. За исто време стигну, а мање се цимају. А пунити седмицу свим тим људима код ж.с. је немогућа мисија...
Била је 16, ако се не варам, В, и ишла је до Блока 28 (Словенијалес, окретала је на паркингу). Затим је 1980-их, приликом реогрганизације номенклатуре, добила ознаку 67. Продужена је до Богословије. 1990-их, приликом свеопште редукције и касапљења линија, скраћена је поново до Зелењака (чини ми се да је тад добила садашњу окретницу, јер је пре тога окретала на исти начин као остале линије које иду на сремску страну). Повезивањем Трећег булевара (првобитно само једне коловозне траке) продужена је кроз њега, па до Блока 24, оном уврнутом трасом. Шта се даље десило, познато је.djakovac":2y5gvsyy je napisao(la):67 je imala šmeka to priznajem, bila je malo uvrnuta linija, ali korisna. Kad kazem uvrnuta mislim na izgled njene putanje... Ali realno posle izgradnje petlje kod Arene (očajno rešenje) nije mogla više tu da okreće. Da li neko zna istoriju te linije, mislim kada je uvedena. Nekako se nije uklapala u okruženje...
Не знам када је тачно уведена, знам да је пре 30 и кусур година возила. Тада је окретала на крају Булевара уметности. Почетком деведесетих је продужена до блока 24. А онда је пре 3 године унакажена. Мајмуни из дирекције су изјавили како се никад до тада нису имали толико жалби на промену линије, обећали да ће да је врате, ал ником ништа. :rant: Иначе, радила је и по изградњи петљи код арене, окретала је на самом кружном току, мада, реално, може да окрене и на раскрсници пре истог, само ако мајстор успе да га смотаdjakovac":3rrd6dxg je napisao(la):67 je imala šmeka to priznajem, bila je malo uvrnuta linija, ali korisna. Kad kazem uvrnuta mislim na izgled njene putanje... Ali realno posle izgradnje petlje kod Arene (očajno rešenje) nije mogla više tu da okreće. Da li neko zna istoriju te linije, mislim kada je uvedena. Nekako se nije uklapala u okruženje...
Па нек сам исчупа и премести стубић. Нико му А неће рећи. Од молби нема леба.direktor":27zatx8q je napisao(la):COVJEKU na mirjevu nece da pomjere stubic zeleni sa stajalista kako bi mu omogucili da koristi svoje dvoriste za parkiranje kola za samo pola metra.Jer je neki lik napravio zgradu gdje je bilo nekad stajaliste tamo nesmiju ni da prismrde a kamoli da vrate stubic :bash: