Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

A sad pitanje od milion dolara xD Koji je istorijat linija u Milentija Popopovića... Pre tramvaja, Sava centra hajata. Dakle samo blokovi. Predpostavljam da je bila samo jedna linija. Po mojoj logici pošto je bul. Umetnosti brat blizanac te ulice sigurno je nešto okretalo kod bloka 23.
Kroz bulevar Umentosti bi morale bar dve linije da prolaze. Čemu njegovo zapostavljanje, to je veliki bulevar. Kroz milentija Popovica ide 6 linija od toga 4 tramvajske a ovde 1. Naravno ovde nema sc, hajata itd, ali tu su pored obližnjih blokova i Merkator, Telekom...
 
Не знам много, али пронашао сам списак линија из 1981. године, на жалост без мапа улица, тако да не знам тачне трасе.

16б Зелени венац - Блок 45
16в Зелени венац - Блок 28 (претеча старе линије 67, која је варирала Дунав станица - Блок 28, Богословија - Блок 28)
16г Зелени венац - Блок 70
16е Зелени венац - Мостар - Блок 45
36 Зелени венац - Ледине (данашњи 71, односно 71 до пре три године)
36в Зелени венац - Топлана (данашња линија 60)
72 Зелени венац - Блок 45

Оно што знам је да је 16в окретала код Словенијалеса, дакле ишла кроз Булевар уметности (тада Хо Ши Минову :) ). Могуће да је нека тадашња 16ица ишла кроз Милентија Поповића. За 72 нагађам да је ишао кроз Омладинских бригада или чак кроз Тошин бунар, јер је у то време 45 ишла кроз Омладинских бригада.
 
djakovac":18bl5xih je napisao(la):
Kroz bulevar Umentosti bi morale bar dve linije da prolaze. Čemu njegovo zapostavljanje, to je veliki bulevar. Kroz milentija Popovica ide 6 linija od toga 4 tramvajske a ovde 1. Naravno ovde nema sc, hajata itd, ali tu su pored obližnjih blokova i Merkator, Telekom...

samo da dodam da će ovaj bulevar uskoro proći ispod pruge i spojiti se sa jurija gagarina i novim mostom ćime će dobiti na saobračajnom značaju.
 
Tačno... Moraće tu nešto da se menja u narednom periodu...

Šta je 16. bilo... Predpostavljam da je bilo dosta zabuna :p čudan izbor numeracije...
 
За почетак 67 да врате, а после и 95 да преусмере из Јурија Гагарина у Агостина Нета, па кроз подвожњак, па кроз Милутина Миланковића и даље од раскрснице са Пролетерске солидарности редовно.
Што да не касније и нека линија за Чукарицу или Бањицу од Похорске, кроз Булевар уметности, преко новог моста, али отом-потом.

djakovac":2gtnh42k je napisao(la):
Šta je 16. bilo... Predpostavljam da je bilo dosta zabuna :p čudan izbor numeracije...

У то време се практиковало додавање слова а, б, в, г, д. Поред толико 16ица, постојала је и гомила 27ица, једна за Вишњицу, једна за Ћалије, једна за Роспи ћуприју... :)
 
1111":eewauikw je napisao(la):
Не знам много, али пронашао сам списак линија из 1981. године, на жалост без мапа улица, тако да не знам тачне трасе.

16б Зелени венац - Блок 45
16в Зелени венац - Блок 28 (претеча старе линије 67, која је варирала Дунав станица - Блок 28, Богословија - Блок 28)
16г Зелени венац - Блок 70
16е Зелени венац - Мостар - Блок 45
36 Зелени венац - Ледине (данашњи 71, односно 71 до пре три године)
36в Зелени венац - Топлана (данашња линија 60)
72 Зелени венац - Блок 45

Оно што знам је да је 16в окретала код Словенијалеса, дакле ишла кроз Булевар уметности (тада Хо Ши Минову :) ). Могуће да је нека тадашња 16ица ишла кроз Милентија Поповића. За 72 нагађам да је ишао кроз Омладинских бригада или чак кроз Тошин бунар, јер је у то време 45 ишла кроз Омладинских бригада.
16 G je išao kroz M. Popovića. 16 V Bulevarom. 16 B preko SONBGD. 16 E Sarajevskom, autoputem, pa J. Gagarina. 72 SONBGD-Studenjak-IMT. Postojao je posle 61 koji je išao kao 16 G, samo do Bloka 70A.
 
To za agostina neta koliko ja znam to je ulica koja sjece JG kod delta cityja i ona je slijepa na taj kraj jer nisu mamlazi na vrijeme probili zeljeznicki nasip :kafa:
 
Da, ali je u planu da se probije, valjda u sklopu izgradnje UMP na NBG. Nadam se da će to bar malo rasteretiti O. Brigada koja postaje saobraćani horor.
 
agostina neta i bulevar umetnosti je zapravo ista ulica razdvojena prugom.
 
Булевар Уметности би можда требао да добије метро, и тиме добије могућност да уместо оних кутијетина изграде пословне солитере. Тај метро би онда скретао према Војвођанској и према блоковима.
 
stf":3cxpobxb je napisao(la):
Булевар Уметности би можда требао да добије метро, и тиме добије могућност да уместо оних кутијетина изграде пословне солитере. Тај метро би онда скретао према Војвођанској и према блоковима.

На које кутијетине мислиш?

Искрено, ја сам против изградње било каквих пословних објеката, а камоли солитерчина. Камо среће да је остало више зелених површина у Новом Београду.
 
1111":2d01zkax je napisao(la):
Искрено, ја сам против изградње било каквих пословних објеката, а камоли солитерчина. Камо среће да је остало више зелених површина у Новом Београду.

Apsolutno! Travu ima da gajimo u saksijama ako ovako nastave...
 
Eeee, a nekada ste bili močvara. Šalim se, malo :) Novi Beograd je stvarno prenatrpan već, zato sam ja čak i protiv toga da metro bude na stubovima, metro pod zemlju!!!
 
1111":2wquzgqx je napisao(la):
stf":2wquzgqx je napisao(la):
Булевар Уметности би можда требао да добије метро, и тиме добије могућност да уместо оних кутијетина изграде пословне солитере. Тај метро би онда скретао према Војвођанској и према блоковима.

На које кутијетине мислиш?

Искрено, ја сам против изградње било каквих пословних објеката, а камоли солитерчина. Камо среће да је остало више зелених површина у Новом Београду.
И остало би их да је било више солитерчина, а мање кутијетина.
 
Bas tako.Pogledajte visoke zgrade iznad 15tak spratova,sve oko njih je zelenilo.
 
Нисам се добро изразио. Не волим ни кутијетине ни солитере. А и када кажем зелена површина, мислим на већу површину, а не на травицу између два реда паркинг места.

Конкретно, у Булевару уметности нема много простора за градњу. Када се иде од Блока 30 ка прузи, са леве стране су стамбене зграде, а са десне Лукоил (или шта год), Меркатор, Фонд ПиО, ЈАТ (Телеком), Словачка амбасада, ФДУ. Једино одолева простор између ауто-пута и ФДУ, мада је и он неуређен, тако да је питање времена када ће да никне нека солитерчина или нешто друго.

Слажем се да се пробијањем подвожњака и спајањем са Улицом Агостина Нета отвара могућност увођења нових линија. Најбоље би било да то буде 95 и нека нова за Чукарицу или Топчидер и Бањицу преко новог моста.
 
Jel' neko zna nesto vise o liniji 61 (do kada je radila) i mozda nesto o liniji 70 (Blok 45-Bez. Groblje, prethodnica danasnje 82)?
 
djakovac":10ce3odf je napisao(la):
A sad pitanje od milion dolara xD Koji je istorijat linija u Milentija Popopovića... Pre tramvaja, Sava centra hajata. Dakle samo blokovi. Predpostavljam da je bila samo jedna linija. Po mojoj logici pošto je bul. Umetnosti brat blizanac te ulice sigurno je nešto okretalo kod bloka 23.
Kroz bulevar Umentosti bi morale bar dve linije da prolaze. Čemu njegovo zapostavljanje, to je veliki bulevar. Kroz milentija Popovica ide 6 linija od toga 4 tramvajske a ovde 1. Naravno ovde nema sc, hajata itd, ali tu su pored obližnjih blokova i Merkator, Telekom...

Koliko znam, prijatelji koji zive u Bloku 23 su mi rekli da je tu nekada bila okretnica za bus sa zelenjaka, na kraju milentija popovica, gde tramvaj skrece ka milutina milankovica.
 
Joca28":3gnv8o55 je napisao(la):
Jel' neko zna nesto vise o liniji 61 (do kada je radila) i mozda nesto o liniji 70 (Blok 45-Bez. Groblje, prethodnica danasnje 82)?
61 је радила врло кратко, почетком 1980их. Ишла је од Блока 70А (Омл. бригада), Јурија Гагарина, Милентија Поповића, па на Зелени венац. Кад је уведен трамвај за 21. век, линија је од Блока 70А окренута на другу страну Јурија Гагарина, Нехруовом, па до Бежанијског гробља. То је трајало врло кратко, укинули су ту линију, а увели 69 од СОНБГД до Блока 70А (имала је број 69), коју су касније спојили са 76.

За 70 се не бих баш сложио да је претходница линије 82. Ишла је од Блока 45, Јурија Гагарина, Омл. бригада, Париске комуне, Студентском, Тошиним бунаром, Нехруовом, па на Беж. гробље. Уведена је, то сад баш нисам сигуран, кад су изокретали линије на НБГД увођењем трамваја за 21. век, а укинута кад је уведена 69 и 68 (која је тада ишла од СОНБГД).

Иначе, претходница тих линија је прва (од укупно 3) линије са бројем 74, која је ишла од Кеја у Земуну на Бежанијско гробље.
 
Čuo sam da je linija 54 kupila putnike kod pijace na banjici i kod trošarine. Da li zna neko nešto o tome? da li je linija produžena i ako jeste dokle?
 
Sta mislite o povratku starih trasa za liniju 45(Blok 45-Novi Grad) i 73(Blok 44-Kej Oslobodjenja)?Proslo je tacno 20 godina od njihovog izokretanja,a imam utisak da bi danas bile korisnije u tadasnjem obliku.Taman,moze da dodje i povratak 702(Kej-Batajnica+Busije)-verujem da bi Mateja bio zadovoljan... :)
 
Imam utisak da je plan linija do '91 tj. '92 godine bio odlican.Ima jos primera: 66(Blok 61-Z. Venac), 67(Omladinski-Blok28 ili Blok24), 95(Botanicka ili Dunav St.-Borca III) itd.
Verujem da smo ovu temu spominjali do sada,ali nesto sam gledao raniji raspored linija i kazem,izgleda sa smo imali lepu organizaciju linija-sta im bi da naprave ove maratonske linije danasnjice? :|
 
Vrh