Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Pa to nije losa ideja, tamo ima mesta, mogla bi da se napravi ultra moderna gradska okretnica, sa peronima, sa najavom polazaka... i to cak ne bi bio toliko skup projekat.

A sto se stanica tice, ove ekspres linije imaju previse stanica (koje su uvedene devedesetih, ne znam zasto)... Liniji 706 treba ukinuti stajaliste "Dzona Kenedija" Cemu ta stanica, samo bespotrebno upadne u crveni talas... To onda strasno usporava voznju, a taj potez je kompletno pokriven linijama 15 i 84...
Vozio sam se tuda Lastom koja ide iz Pazove i koja nema stanicu nigde od Glavne u Zemunu do Usca, i mnogo brze stigne, odmah se prestroji u brzu traku, ne hvataju ga semafori, milina...
Linijama 704 i 707 treba ukinuti stanicu "Hotel Jugoslavija" i stanicu "Trscanska". Linija 704 je nekad bila ekspres, sada je kao i dalje ekspres, u celoj ulici Cara Dusana, ta linija preskace samo dve stanice, Rusku i Dunavsku, na svim ostalim staje.

Kad god naprave neku ekspres liniju (posmatrano godinama), oni toj liniji malo po malo uvode stanice i tako dok je skroz ne upropaste... Linija 706E je posle Zemun Gornjeg grada imala stanicu tek kod Crvenog barjaka, a sad su i njemu uveli jednu izmedju... Cemu to, kad postoji redovni 706?
 
Ne, rekli smo Ušće kao čvor. Ili, ako nekima smeta da se blizu parka gomilaju autobusi, a smeta, nek bude NBG Železnička a da prolazi pored Ušća.
 
Usce je optimalan polozaj, i sto se NBGD tice i sto se centra tice, tacno u sredini.

Nece se autobusi gomilati u parku, autobusi ce stajati na stajalistima u bulevarima gde i danas staje GSP ili nekim novim a okretace ili na starom sajmistu ili u Vladimira Popovica. Niko nece park da dira. Ta lokacija je nace jedna od najprometnijih u gradu, nece se nista mnogo promeniti, nije to Kosutnjak pa da vodimo racuna o miru i tisini.

Manje guzve ce da stvara prigradski terminal nego TC Usce.
 
A Ekspres centar - linija može da ide NBG - P. Most. Primetio sam, kada se vraćam iz centra u Batajnicu, lakše mi je da odem do Pančevca i da tamo sednem na voz nego da se guram u 706 i klackam. Reklo bi se da je Trgu najbiži Vuk, ali Bulevar despota Stefana je dosta protočan i za 5-7 minuta bus stiže od Trga.
 
Матеја Бељан":12ikubba je napisao(la):
Ne, rekli smo Ušće kao čvor. Ili, ako nekima smeta da se blizu parka gomilaju autobusi, a smeta, nek bude NBG Železnička a da prolazi pored Ušća.
С тим што не треба сећи линије које сада иду до центра. Њих оставити, с тим што би терминал на Зелењаку био пролазни.
 
zidar":15rm0hgf je napisao(la):
EUKALIPTUS":15rm0hgf je napisao(la):
Trebalo bi obavezno uvesti da linije 704, 706 i 707 staju kod Usca... Cak i neke prigradske Lastine linije tamo staju...

dobrodosao

Uvescemo, cak ce to da bude poslednja stanica :)

Ali zauzvrat ca da budu samo 2 stanice do Batajnice ili Zemun Polja: Zemun Glavna i Zemun Novi Grad.


objasnjenje o prigradskom terminalu na uscu je u rezultatima sa radionice
http://www.imamoplan.com/index.php?/beobuild-wkshp/radionica--optimizacija-jgp/
da ne budem dosadan sa ponavljanjem :)

Verujem da si kao drugu mislio Zemun Gornji Grad.
 
ups, greska u koracima. Gornji Grad naravno.
 
Uvesti novu liniju Begaljica -Bolec isto tako uvesti liniju ustanicka gde okrecu autobusi za prigrad do Vozdovca gde okrecu autobusi za prigrad :D :vops:
 
Linija Ustanicka-Vozdovac vec postoji, to je mucena 50.


Reorganizacija poteza 300+ je neophodna, naselja su narasla a prevoz se raspada. Uz to nema BG:voza u blizini.

2 ekspresne linije


Bolec-Usce stanice: Bolec-Raskrsnica Smedrevski put/kruzni put-Kaludjerica-Ustanicka-Sumice-Autokomanda-Usce
Begaljica-Konjarnik/Sumice stanice:Begaljica-Grocka-Bolec-Lestane-Bubanj Potok -Sumice

nekoliko prigradskih linija sa vise stanica

Konjarnik/Sumice-Kaludjerica
Konjarnik/Sumice-Grocka
itd

lokalne minibus linije


pitanje je da li je bolje imati prigradske linije Konjarnik/Sumice-Lestane, Konjarnik/Sumice-Vinca, Konjarnik/Sumice-Lestane ili je bolje napraviti lokalne Lestane-Vinca i Ritopek-Bolec sa uskladjenim presedanjem na prigradske i ekspres linije

obilazna linija

Vinca-Rakovica, linija koja vezuje prigradska nazelja kruznim putem

Vinca-raskrsnica-Lestane-Bubanj Potok-Beli Potok-Resnik-Knezevac-Rakovica
 
Шта мислите о доме да се укине линија 14, а сви трамваји са ње пребаце на линију 10, како би Бањица и Дорћол добили бољи превоз. Булевар ће већ самим тим што ће седмица бити ЦАФ имати већи капацитет на располагању. Линија 10, по мени најважнија после 7, 9 и 12, има такт од 13 до 16 минута, што није у реду.
 
slazem se pa ko se jos vozi sa 14 kad ne ide cesto pojacati 10
 
da, da, ukinuti i 5, 9, 13 i 14 (6 i 7L ne gledam kao nezavisne linije vec kao pojacane polovine 7. ) :D

Ostaviti samo 3, 7, 10 i 12 :cool:

i dvojku za sada. :kafa:
 
Ukinuti 9 ??? I onda da jedina opcija bude 18 i 78 (koje su perfektne linije :laugh: ) kao veza ka novom beogradu sa autokomande ? i to na 2 različite strane su stanice. Ne diraj 9 ! :)
 
Sa Komande do NBGD ima 17, 18, 78, BG:voz Karadjordjev Park i 10+7 :)

Vecita dilema, sta je bolje, direktna 9. sa taktom 10 minuta ili presedanje sa 10. na 7. a obe sa taktom 3 minuta ?
 
Ako čekaš 17, 18 možeš da se zaglaviš na autoputu, ili da čekaš 18 sat vremena, 78 je po meni ne pouzdana linija može da se čeka bus i 30 minuta. Jedino to presedanje.. al opet mi je bezveze.
 
Никако укидати 9. Итекако је потребна, чак је на њој веће оптерећење него на 10.
 
ne bi ja dirao 9-ku cak bi je i pojacao.13-ica je isto dobra linija sad kad ide do bloka 45.Od ovih autobuskih linija pojacao bi 706,601 ,73-ku i mozda 78 od gradskih
 
Ne treba pojačavati, već još malo vremenom i redukovati linije za Batajnicu.

9 bih preusmerio na Pristanište, a na NBG da se ide sedmicom i 13-ticom samo.
 
Imam neku mapu BG iz 1990. Ako nekoga zanima neka linija / naziv ulice u to vreme, mogu da pogledam, fotkam, pozajmim, štagod. :) Znam da je neko ovde postavljao fotografije još starijih mapa. To je po meni dragoceno. Mogli bismo da ih skeniramo i napravimo bazu. A zidar bi mogao da napravi mapu linija po starom planu, čisto poredjenja radi.
 
Матеја Бељан wrote : Ne treba pojačavati, već još malo vremenom i redukovati linije za Batajnicu.
:bash: :bash: :bash:

Dragi Mateja
Zemun polje je nekoliko puta prostorno manje od Batajnice
Zemun polje ima nekoliko puta manji broj stanovnika
Zemun polje nije tranzitno naselje kao Batajnica
(Ugrinovci, Nova-Stara Pazova, Novi Banovci + naselja ekonomije + Busije )
Zemun polje ima 2 - 3 možda i više autobuskih linija , plus stanicu BGvoza a Batajnica samo 73 i 706 i isti voz

I nikome tamo ne pada napamet redukcija linija ,

Znam da želiš dobrooo, ali pri tome nemoj nanositi štetu jer i ovako trpimo zbog ,,pLošlosti,, Batajnice :(
 
706 je redovniji od sve 3 linije za Zemun Polje.
Stanica BG Voza je pola sata pešačenja daleko od centra Zemun Polja.
To je dovoljno.

Mada ni ja nisam za redukciju linija za Bataju, jer su one i veoma bitna veza jednog dela Zemuna sa centrom grada.
 
Све 4, да будемо прецизнији.

А и тамо где се планира нова станица у Земун Пољу, далеко је од насеља.
 
Vrh