Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Boca ica ne budi subjektivan, bg-voz ima neiskorišćen kapacitet, a autobusi nisu puni kao neke druge linije u gradu. Redukcija koju ja očekujem na 73 i 706 je minimalna, na primer, da ostane kao letnji red vožnje, a da se uvede 73L od Bloka 45 do Zemun - gornjeg grada. 706E da ide i dalje na 40 min u špici, a po mogućstvu i na pola sata, kao dobra veza sa delom grada koji ne pokriva BG-voz ni blizu.

Naravno, kad se napravi Kamendin, 704 i 707 bi trebalo da se redukuju, takođe poput "letnjeg" reda vožnje.
 
Ovo je divno kada bi se uvela linija 73L to bi bilo divno s tim sto bi stavio da ta linija ide kao 706 na svaku drugu stanicu da staje kao 706.706 je odlicna linija trebalo bi i Novi Beograd da ima neku takvu liniju.73L bi mnogo koristila djacima iz Saobracajne skole .Dosta se ceka 73-ka desi se i da je dugo nema ovako mislim da bi bilo odlicno
 
Evo ide novi sistem pracenja, broja putnika, kretanja i udarnih mesta kao i procenta iskorišćenosti prevoznih sredstava ,
pa neka odlući statistika :)
 
Матеја Бељан":1hnkiiqo je napisao(la):
Boca ica ne budi subjektivan, bg-voz ima neiskorišćen kapacitet, a autobusi nisu puni kao neke druge linije u gradu. Redukcija koju ja očekujem na 73 i 706 je minimalna, na primer, da ostane kao letnji red vožnje, a da se uvede 73L od Bloka 45 do Zemun - gornjeg grada. 706E da ide i dalje na 40 min u špici, a po mogućstvu i na pola sata, kao dobra veza sa delom grada koji ne pokriva BG-voz ni blizu.

Naravno, kad se napravi Kamendin, 704 i 707 bi trebalo da se redukuju, takođe poput "letnjeg" reda vožnje.
Очигледно си игнорисао пост управо пре твојег, у којем се објашњава какву ће функцију имати Камендин. Не знам што ти смер 700 толико боде очи.

Линије правца 700 које иду до града се НЕ СМЕЈУ скраћивати. Не можеш да укидаш некоме везу са центром после толиких година. Чак ни укидање појединих станица не побољшава ствар. Земун је одсечен, јер нема план ни за метро, ни за трамвај, па би морало да се преседа са аутобуса на аутобус. Чак и ако се успостави хаб код ушћа према Зидаревом предлогу, те линије морају остати да иду до Зелењака, па да тамо буде пролазна станица.
 
Wile E. Coyote
+1 :) tako je
redukcija nikada nije vodila u napredak vec povecanje obima i kvaliteta u svemu, pa i u saobracaju.
 
Govorite mi kao da želim da ukinem 704, 706 i 707. Redukciju pre svega vidim kao potrebnu na 73, kojoj je BG:voz pravi konkurent, a na 706 može minimalna. Uostalom to nije reukcija u pravom smislu reči već sa BG:vozom postoji višak kapaciteta.

Situacija u Zemun polju: Kamendin će svakako rasteretiti bar za 30% 707 i 704.

Ako zemunu treba bolji prevoz do Zelenog venca - neka pojačaju 84, ili uvedu 84L. Možda bi bilo dobro i da 84 ide do Pančevačkog mosta, a kada se napravi nova okretnica u Krnjači pored buduće železničke stanice, da ide čak dotle. Pa ko hoće sa poteza 100 u centar: ima 95, 96, 43 i 84, a ko hoće na Voždovac, Zvezdaru, Novi Beograd, Batajnicu... BG:voz
 
Za one koji nisu upućeni:

Од четвртка, 01.09.2011. године, делимично се мења траса линије 72.

• Број и назив линије: Линија 72 (Зелени венац – Аеродром "Никола Тесла")

Траса линије 72 се делимично мења на делу од стајалишта "Железничка станица "Тошин бунар" до стајалишта "Радиостаница", тако што ће возила саобраћати следећом трасом:

• У смеру ка Аеродрому "Никола Тесла": ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ – Југ Богданова – Поп Лукина – Бранков мост – Булевар Михајла Пупина – Париске комуне – Студентска – Тошин бунар – Николе Добровића – Др. Хуга Клајна – Недељка Гвозденовића – Сурчинска – Пут за аеродром – АЕРОДРОМ "НИКОЛА ТЕСЛА".

• У смеру ка Зеленом венцу: АЕРОДРОМ "НИКОЛА ТЕСЛА" - Пут за аеродром – Сурчинска - Недељка Гвозденовића - Др. Хуга Клајна – Николе Добровића - Тошин бунар – Студентска - Париске комуне - Булевар Михајла Пупина – Бранков мост – Бранкова - ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ.

Izvor: GSP
Link: http://www.gsp.rs/promena_rezima1.htm#L72


Ne mislim da im je pametna ideja, ionako je bila opterećena linija, a sad će dodatnpo da je opterete ljudi koji idu na Bežanijsku kosu. Pozitivno je samo to što je Bežanijska kosa sada bolje povezana sa železničkim stajalištem
 
Матеја Бељан":2dgzfs6q je napisao(la):
Govorite mi kao da želim da ukinem 704, 706 i 707.
Тако се понашаш.
Матеја Бељан":2dgzfs6q je napisao(la):
Redukciju pre svega vidim kao potrebnu na 73, kojoj je BG:voz pravi konkurent, a na 706 može minimalna.
73 треба да се скроз реорганизује. 706 се не сме дирати.
Матеја Бељан":2dgzfs6q je napisao(la):
Situacija u Zemun polju: Kamendin će svakako rasteretiti bar za 30% 707 i 704.
Веруј ми да неће.
Матеја Бељан":2dgzfs6q je napisao(la):
Ako zemunu treba bolji prevoz do Zelenog venca - neka pojačaju 84, ili uvedu 84L. Možda bi bilo dobro i da 84 ide do Pančevačkog mosta, a kada se napravi nova okretnica u Krnjači pored buduće železničke stanice, da ide čak dotle. Pa ko hoće sa poteza 100 u centar: ima 95, 96, 43 i 84, a ko hoće na Voždovac, Zvezdaru, Novi Beograd, Batajnicu... BG:voz
То што причаш се не односи на скоро 80.000 људи из Батајнице и Земун Поља. Идеја о продужењу 84 није лоша.
 
Nezvanično, stupanjem na snagu novog reda vožnje (zimskog) na liniji 706 je došlo do dodatnih manjih redukcija. Sa GSP foruma:


"dolenauglu"":2n83uptb je napisao(la):
Ipak nije sve ostalo isto kao pre leta. Naime, linija 706 je izgubila još jedan celodnevni GSP-ov polazak (dvosmenac), tako da je na njoj ostalo 13 vozila u popodnevnom špicu, 12 je u jutarnjem i 11 van špiceva.

Moguće je i da ovo nije jedina redukcija kada je SP Zemun u pitanju, te za sada uzmite sa rezervom informacije iz Osnovnih podataka, dok se tradicionalno ažurna DJP ne smiluje da obesi redove vožnje...
 
,,. . . na liniji 706 je došlo do dodatnih manjih Redukcija. . . ,,

Mateja a a a a , sta rece dolazis u Kasinu 11. ? :laugh: :lool: :laugh:
 
@Coyote
Ponašam se kao da želoim da ukinem neku liniju, a rekao sam da bih ostavio samo letnji red vožnje? Meni se čini da neki ovde emotivno, a ne racionalno postuju. Ko je bio na radionici video je da sam insistirao da velika naselja imaju prevoz do centra grada, odnosno Ušća, što podrazumeva i 704/6, jer ni gradska železnica ne može da zameni te linije :notok:

Inače, redukcija tih linija se odvija po planu, postepeno. Podsećam: linije 706 i 73 ostale su u aprilu bez 4 vozila, a evo, c.s.i. sada kaže bez još jednog. To se, naravno, ne primećuje, jer se preko 4 hiljade ljudi vozi železnicom.

Na 72 sam danas video Veoliu
 
Dragi Mateja, ne ljuti se , zbog postova o izmenama na postojecim linijama JGPPa
bez obzira na stavove tvoja zapažanja i doprinos
opravdavaju status cenjenog i zaslužanog člana Beobuilda :)
upravo ta raznovrsnost pogleda i stavova daje veliki kvalitet ovom forumu :pob:
Матеја Бељан
 
Наравно. Слажем се са Боцом. Само размењујемо ставове и мишљења, па понекад то и испадне грубо.
 
Могли би да у средњошколским шпицевима на 302 убаце неки зглобни бус. На терминусу Бегаљица има довољно места да он окрене.
 
<3 :gobb:

Moli bi zglobni autobusi da saobraćaju na mnogim linijama, ali Kosmaj nema zglobove. Rešenje je privatnik ili da se umeša neki drugi pogon. Ja inače mislim da je za prigradske linije odličan autobus na sprat kao na 15-tici. Ko ide u Grocku i Begaljicu taj će da se zavuče gore.
 
stf":tw4fe33m je napisao(la):
Могли би да у средњошколским шпицевима на 302 убаце неки зглобни бус. На терминусу Бегаљица има довољно места да он окрене.

Да ли би зглоб могао да изађе уз оно брдо код Луба? :/
 
Polaću u ponedeljak predlog da se 706E zavlači do okretnice obične 706. Mada bi najbolje bilo da se uvede tu treći lokal od železničke stanice do Aerodroma. Ali za sada makar ovako.
 
Somi303":2mgm2ei5 je napisao(la):
stf":2mgm2ei5 je napisao(la):
Могли би да у средњошколским шпицевима на 302 убаце неки зглобни бус. На терминусу Бегаљица има довољно места да он окрене.

Да ли би зглоб могао да изађе уз оно брдо код Луба? :/
Може. Ласта има зглобне понекад.
 
Али Ласта никад није пуна као што 302 уме да се напуни, мислим да ти то знаш најбоље ;)
 
Па нема разлике у тежини, иовако соло бус вуче више него што би требало. Убацивањем зглобњака побољшао би се живот путницима.
 
Delimičnim menjanjem trase linije 72 je nekoliko hiljada ljudi iz Bežanije i obližnjih blokova pored Vojvođanske ulice ostalo bez ikakve veze sa opštinom Novi Beograd i Fontanom i sl.Čestitam genijalcima koji su ovo smislili pa se autobusi na Bežanijskoj kosi sada guraju a donji blokovski deo gricka nokte!Ali nema veze, skoro će izbori!
 
@Матеја Бељан
Super , pre nego što pošalješ predlog tj zahtev :)
Interesuje me šta misliš o novoj trasi 706 E , gledano iz pravca Zemuna ka aerodromu :

Odmah iza nadvožnjaka da skrene levo pored postojece i namenjene ulice za to pored novog naselja
pa pored toplane , železničke stanice, pa tek onda da nastavi ka aerodromu
Obrnuto od aerodroma preko BGvoza pored naselja tj nadvožnjaka ka Zemunu


crveno crna tačkasta kriva linija sa zakrivljenom strelicom


Poenta ovoga je mnogo brojna korist i to:

Korisnici 706 E mogu da presedaju i na i sa BG voza pravac aerodorma što sada nije moguce bez 73
Stanovnici novog naselja bi dobili vezu ka i sa BGvoza jer je postojeca van naselja
Batajnica bi dobila još jednu fizički odvojenu liniju u mreži ,a stari put bi bio rasterecen

Predložena bus trasa i jeste neminovna po završetkom obilaznice, pa bi izmena 706 E
bila samo nešto ranije vec uhodana :) na opštu radost
 
Dodatno je redukovana i linija 73:


"dolenauglu"":236hf4f0 je napisao(la):
Nije broj vozila smanjen samo na liniji 706.

Od 1. septembra skinuta su i dva vozila GSP-a sa linije 73. Umesto dosadašnja 22, na njoj je ostalo 20 vozila - 12 daje Košava prevoz, a 8 GSP.

Ukupno je od datuma produžetka BG:voza do Batajnice (15.4.2011.) sa linije 73 skinuto pet vozila, a sa linije 706 dva vozila.
 
Vrh