Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Pa trole su nekada i isle preko Brankovog mosta, do Zemuna i to nije trebalo ni ukidati. Trole ne mogu na gazelu, jer je to bio i uvek ce biti gradski autoput, ponavljam ne autoput vec GRADSKI autoput i kada zavrse obilaznicu. A i trole su sve brze, ove nove trole brze ubrzavaju od autobusa, bas sam juce gledao kako trola ostavlja 31 u Kralja Milana, a krecu istovremeno sa semafora...
 
To i kazem,trole preko brankovog,pa mozda ovi nesretnici koji zive u brankovoj dobiju mogucnsot da otvore prozore makar na 5 min dnevno.

P.S.Drago mi je da trolejbusi polako postaju ono za sta su i planirani,a to su elektricni autobusi.Naravno na kraju ce biti autobusi na struju bez trola ali ima ihaha save da protekne ispod Novog Savskog Mosta.
 
Definitivno trole za Zemun ponovo. Par linija prebaciti u trolejbuski sistem, a sve ostale na prostor nove autobuske stanice. Time cemo dobiti potpuno cistu Brankovu, mnogo cistiju Glavnu u Zemunu, i ratosiljati se pogane okretnice eleni venac.

Koje bi linije preusmerili, a koje prebacili u trole?
 
Svejedno bi ostala okretnica na Zelenjaku. Jedino da se pravi mreza u tunelu pa da se tako spaja. Ja sam ipak za 2 sistema. Na zZelenom vencu bih ostavio da se okrecu trolrjbusi: 15, 75 i 84, autobusi: 60, 704, 706, 707 i, sa druge strane, 52, 53 i 56 i 56L.

67, 68 i 71, spojiti sa nekim linijama koje se okrecu na Trgu. 72 moze do Trga.
 
S obzirom da je metro sve dalje, resenje sa trolejbusima na novom Beogradu je prihvatljivo, a time bi se i resilo pitanje okretnica u centru, jer bi se linije iz Beograda nastavile prema Novom Bg. i Zemunu.

Kruzna linija trole koja bi prelazila preko Gazele u tom slucaju ne bi bila neophodna, a bez obzira na vase primedbe od kojih nijedna nije prikazala neku cinjenicu zasto bi to ometalo saobracaj, nije ni nuzno da trole idu preko Gazele, predlog sam izneo u smislu izmestanja okretnica iz centra, misleci da zbog planiranog metroa ne bi imalo smisla povlaciti trole kroz Novi Bg., ali nedavno sam izneo predlog trase metroa koja ne bi isprva isla prema Zemunu nego bi kod A RENE SKRENULA KA Zel. st. N. Bg. , pa do bloka 45 i Aerodroma, jedan krak bi preko mosta na Adi isao za B. brdo, ako to bude moguce,posto se jos ne zna. Tako bi i B. brdo bilo, bar privrebeno povezano sa centrom preko Novog Bg., metro linijom.

U tom slucaju trole za Zemun bi bile sasvim opravdane, a za desetak godina bi bio produzen i metro krak prema Zemunu ili jos bolje Novom gradu i Galenici.Posebno sto pravac za Zemun treba da ima manju prednost u odnosu na pravac Savskih blokova , zbog brojnih sadrzaja koji su tamo nastali.
 
Матеја Бељан":xmyxbohg je napisao(la):
Svejedno bi ostala okretnica na Zelenjaku. Jedino da se pravi mreza u tunelu pa da se tako spaja. Ja sam ipak za 2 sistema. Na zZelenom vencu bih ostavio da se okrecu trolrjbusi: 15, 75 i 84, autobusi: 60, 704, 706, 707 i, sa druge strane, 52, 53 i 56 i 56L.

67, 68 i 71, spojiti sa nekim linijama koje se okrecu na Trgu. 72 moze do Trga.
Tacno, ostala bi, ali bi bila trolejbuska okretnica, sa manjim brojem vozila. Znaci, ekoloski bi bilo desetak puta bolje.
Autobusi koji se tu okrecu, bi se okretali kod nove autobuske stanice. (ako me nisi dobro razumeo). Time bi imali direktnu vezu sa BG vozom do centra. Ili bi presedali kod Usca na trole, da bi dosli u centar. Ne vidim nista lose u tome. Plus, bi Brankova bila prohodnija.
 
Goldštajn na SSC-u je napisao:
Svečano puštanje u rad trolejbuske linije 16 (Zeleni venac-Novi Beograd/Pohorska), 1959. godine

23513_1241452039940_1338502597_3066.jpg


23513_1241453839985_1338502597_3066.jpg


23513_1241452839960_1338502597_3066.jpg


:rolleyes: Trole preko brankovog mosta....naaaaaaajs
 
663mwed.jpg


Trola na NBG kruznom toku

Cak su bile i u Ustanickoj,bog te mazo!!!

23t2ogy.jpg
 
Da, bila je linija 13, ja sam ranije jos predlagao da 31 ponovo bude trola
 
И дан-данас не могу да прежалим што туда нема трола... могли су да само продуже 14 и 15 данашњим трасама, и све би било ОК. Стубови за КМ се виде скоро целом дужином траса.
 
Inače, 13 je definitivno promenila trasu i ide sa Banovog Brda na Novi Beograd, to mi je rekao jedan vozač i na novim info tablama stoji tako. Seljačine jedne, stara 13ca je bila jedna od boljih linija. Sad kod Kalemegdana idu samo 11 svake prestupne, i 2 svake 3 godine.
 
Ako cena nafte nastavi da raste u buducnosti, a najverovatnije hoce, trole su jedino resenje.
 
Da izgleda da ni 74 nece vracati na staru trasu, pa ce opet Kneza Milosa ostati bez veze sa NBG, kao i Bezanija sa Sava Centrom, sada 74, 75, 77, 72 imaju priblizno istu trasu po NBG strasno
 
Ovakvo trasiranje linija na Novom bg. je vise nego neverovatno, ogromna vecina ustvari ide po ivici, Teslinim i Pupinovim bulevarom, dok bulevarima koji idu kroz veci deo N.bg. prolazi mnogo manji broj linija i mnogo redje, kao npr. 68 cija trasa je inace odlicna, ali ide na pola casa.

Obnova trola na Nbg. nije lose resenje, ali jedini nedostatak je sirenje mreze za napajanje kojom se kvari izgled prostora, tako da je metro uvek najsavrsenije resenje, ali mozda bi najbolje bilo stvoriti okretnicu u ul. V. Popovica za trole, pa ukoliko u dogledno vreme ne krene rad na stvaranju metroa, trole bi mogle da se vrate na te stare ukinute trase, pre svega do Pohorske, ta linija bi mogla da se poveze sa 28 npr.
Steta bi bilo premreziti glavnu ul. u Z emunu, ali mozda bi mreza mogla da se postavi u Vrtlarskoj, a trola da ide Prvomajskom do Novog grada, ta linija bi mozda mogla da se poveze sa 29.
 
vucko":1ollcmyh je napisao(la):
Cak su bile i u Ustanickoj,bog te mazo!!!
Trolejbus br.13 je okretao kod Hotela Srbija.
Imam utisak da je trolejbuska mreza koja je postojala do 31.12.1969. bila daleko smislenija nego ova sadasnja.
 
Naravno da je smislenije i prohodnije trasirati trole Ustanickom nego Zickom, posebno i stoga sto je trasa Zickom u neposrednoj blizini tramvajske trase u Bulevaru, a21 i 22 bi trebalo usmeriti onda prema Ustanickoj, mada bi ove dve linije mogle i da se povezu sa Cingrijinom.
 
Ambassador":3q7fk0h5 je napisao(la):
Inače, 13 je definitivno promenila trasu i ide sa Banovog Brda na Novi Beograd, to mi je rekao jedan vozač i na novim info tablama stoji tako. Seljačine jedne, stara 13ca je bila jedna od boljih linija. Sad kod Kalemegdana idu samo 11 svake prestupne, i 2 svake 3 godine.
Pa jel vracena 11tica? Na sajtu GSP pise da ne saobraca jos
 
13 ide tako do zavrsetka radova na gazeli skros kad most bude renoviran 13se vraca na svoju trasu :kafa:
 
Da li je moguce vratiti okretnicu kod Botanicke baste?
 
Sad tek skontah onu sliku trola u Ustaničkoj.. jel to trolejbus išao samo jednom stranom?
 
Aha, jes, tačno, samo što ide preko zgrade pa se ne vidi.. hvala..
 
Vrh