Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Njile, to mi je jasno, ali sve te 4 trole (a možda i još koja kasnije, recimo 59) bi išle Crnotravskom, ne znam mogu li to mreža i ulica da izdrže.

Još jedan predlog:

kad se uradi rekonstrukcija Čingrijine i okretnica trolejbusa pomeri ka Cvetku, da se poveže trolejbuska mreža od Cvetka do Vojislava Ilića, i da 19 i 22 idu preko Cvetka. Trolejbuska mreža se preprečuje tako da nema ispadanja kompletnog trolejbuskog saobraćaja u slučaju problema na relaciji Slavija - Sinđelić, 19 ponovo ima smisla, a spuštanje trolejbusa uz Južni Bulevar postaje još smislenije.

Pošto će okretnica 55 svakako da leti sa Cvetka, pojačana 55 da preko Autokomande ode do Prokopa (ili čak preko mostara, zavisi gde se koliko ide linijom 55), a 46 i trolejbusi da preuzmu deo putnika duž Južnog Bulevara. U perspektivi čak ima smisla i povezati trolejbus preko Autokomande do Prokopa..
 
Svidja mi se ideja,samo se postavlja pitanje opterecenja te nove okretnice kod milana rakica(cvetka) jer moraju resiti problem okretnice 309ke.Ta nova ce vec primati kao i stara 77,28 i 40 a eventualno i 19 i 22...+sto ce 79 ici kroz cingrijinu.

Ja bih mozda zbog toga produzio 28 kroz milana rakica za mirijevo(secam se da je bio predlog pre x godina za to),takodje trenutno milana rakica stoji kao 1+1 ali verujem da ce pre ili kasnije poterati da bude 2+2...
 
To za 28 ka Mirijevu je ok, samo što neće skoro.

Zasad mislim da okretnice 19 ili 22 mogu da preuzmu 40 ili 28, ne znam za obe ali jednu mogu da zamene. Možda za nijansu pre spajanje 22 i 28 u jednu liniju. Biće više saobraćaja, ali glavno je da nema čekanja na okretnici..

Sasvim je moguće da je i 55 planirana za novu okretnicu, što je dodatni problem.
 
Hmmm...Ako je gledati sta je najrealnije isplanirase sigurno 28,40,55 i 77 za tu novu okretnicu.

Ako 309 stave na tu istu okretnicu onda bi morali odmah da poteramo 40 kroz gospodara vucica a 28 do mirijeva...
 
vucko na koju foru moze milana rakica da bude 2+2? Potrebno bi bilo porusiti pola tog kraja. Na mnogim mestima jedva trotoara da ima. Plus ne vidim svrhu pretvaranja ulice koja je puna lezecih policajaca (3 skole: VI., veljko i marija) u nekakvu alternativnu saobracajnicu Bulevaru.
 
Ne mislim na celu vec samo od te nove okretnice dok mite ruzica.Ako pogledas desna strana(ka bulevaru) su montazni objekti i ne daju nista novo da se gradi tu.Po GUP-u ne stoji ali verujem da ce jednog dana prosirivati.Znam,isao sam u Mariju,glavni ulaz je kod produzetka cingrijine,a ulazak u salu kada su treninzi za decu je iz Milana Rakica.

I da se ne prosiri potero bi kroz Milana Rakica trolejbus za Mirijevo uz minimalno sirenje kolovoza 1+1 bi ostalo.Mozda je i to zapravo najbolje resenje od svih.

Edit:Stvarno sam lud,prosirenjem 2+2 jedino bi bulevar bio rastereceniji i onda nista ne bi sprecilo da dulic napravi Zvezdarville na prostoru vojne baze.

dakle 1+1 da ostane ali sa malo sirim kolovozom i pogotovu trotoarom.Taman na prodje 28ica.

Recimo stanice da budu Olimp,deskaseva i mite ruzica.
 
@Vucko

Tesko je prosiriti Milana Rakica od Deskaseve do Mite Ruzica, morali bi tu sto sta da se rusi. Tu sad ne mogu ni autimobili propisnu da se mimoidju, jer naravno neko uvek parkira na trotoaru. Kad se setim da je tu nekada isao 46 u pravcu ka Z.stanici, prosto mi neverovatno.
Plus raskrsnica M. Ruzica, M. Rakica je nepodnosljiva. U Milana Rakica je uvek dugacak red za Mirijevo, jer uvek neko skrece na dole u Karadjordjevu i eto belaja.

Nisam u toku, gde treba da bud ta nova okretnica i kuda treba da se spaja (siri) Cingrijina sa Milana Rakica?
 
Ovako bi trebalo(ovo je plan od bulevara do milana rakica)

http://urbanizam.zvezdara.com/dn/pdr07_hektoroviceva.kml

Deo plana koji se ne vidi je da ce cingrijina ici dijagonalno preko one prodavnice na okretnici ka studentskom domu a icice skroz levo do studentskog doma preko sadasnjeg mesta gradske cistoce,ostalo vidis na planu...Takodje je zanimljivo da je raskrsnica Bulevara i gospodara vucica isplanirana po planu od ove godine kao kruzni tok sa 4 podzemna prolaza.

Dakle cingrijina i gospodara vucica ce biti sa po 2 trake po smeru(i da,cingrijina ce postati pakao jer je i ovako uska)
 
Jasno ko dan, znaci preko cistoce i sa te strane s. doma, a ne gde je postojeca uska ulica, sa ove druge strane.
Extra, svidja mi se, pogotovo jos ako bude taj kruzni tok, to bi bilo fenomenalno.

Nego, ja opet ne vidi gde bi ta okretnica bila?
I ostaje problem prosirenja M. Rakica od Deskaseve do M. Ruzica do Mirijeva.

Bice za jedno 20 godina :((((
 
Okretnica je t3 sto stoji dakle trougao na mestu gde su sada one radnicke barake i teniski teren.Plan je iz 1982,verujem da ce do 2021 da odrade to spajanje a za milana rakica nema veze,sirice mite ruzica na 2+2 i nesto budziti kod ustanicke,bice to dovoljno za neko vreme...
 
E jesam corav, a lepo pise :)

Pa dobro nije 20, nego 11 godina, hahah.

Isto vazi i za Mite Ruzica, cim treba nesto da se rusi, "pisi" nece skoro, dok ustanicku spasava samo tunel u Mirijiveo, ali to ja necu doziveti :)
 
Raskrsnica Mite Ruzica i Milana Rakica je jedna od najgorih u gradu.

I da, Mite Ruzica ipak mora da se prosiri, po cenu rusenja svih kuca u njoj. Sa jedne strane ulice i nije toliki problem, zapravo.
 
Razmisljao sam kako bi se moglo resiti problem parkiranja u centru bg-a, i jedno resenje koje mozda moze da se primeni je (kako se na zapadu kaze) park&ride system.
parkride.jpg


Ono crno bi bilo parking na vise nivoa sa novim kombi linijama, kad platis parking dobijes i kartu za kobi koji bi imao rute slicne ove sto sam nacrtao.... jedan ka centru druga da ide nemanjinom pa nazad.
 
Pokušano pre nekoliko godina, sa parkingom kod SCa. Koliko sam čuo, odziv je bio užasno slab. Međutim, marketing je bio jako loš,a sama ideja svakako nije loša. Ideja o P+R se pominje na temi metroa, i vrlo je zanimljiva. S tim da parkinge treba stavljati malo dalje od centra.
 
Tema ovih parkinga izvan centra bi mogla da se poveze sa prethodnom dugom raspravom o okretnicama trola.

Ako bi izgradili trolejbusku mrezu tako da ide od Terazija preko Prizrenske, Brankove, kroz Staro sajmiste do bulevara V. Popovica u toj ulici koja ima prostrano ostrvo molgla bi da se napravi okretnica trola, a jedna kruzna linija bi nastavljala put preko Gazele do Mostara i ulice Kneza Milosa i do Terazija.

Parkinzi bi onda mogli da se postave duz ostrva u Popovicevom bul. i izmedju Gazele i Mostara duz autoputa.

Trole bi mogle da celom ovom trasom idu nezavisnom basticom koja bi se odvojila i u jednom delu ul K. Milosa gde bi mozda ulice ka Sarajevskoj mogle da se zatvore. A trasa od Kneza Milosa do Terazija bi mogla da bude bez vozila i sa mo za trole, bar do pojave metroa kada bi mogla potpuno da postane pesacka oblast.

Ulazak u nove niskopodne trole bi bio lak, prevoz tih i brz, a sa Novog Beograda ili od Mostara bi se stizalo za desetak minuta i nekoliko stanica do Terazija.
 
Trole ili autobusi, u cemu je razlika?

Iako se odomacio naziv, zvanicno to nikada nije bio auto put, nego je projektom predvidjen i nazvan unutrasnjom gradskom saobracajnicom, a ako niste znali. prosvercovana je kao auto put da bi se dobila sredstva iz fonda za gradnju auto puta Bratststvo jedinstvo.
Na zalost u stvarnosti je to i bio auto put, ali nadajmo se ne zadugo.
 
Па у контактној мрежи :p

Док се обилазница не заврши, много воде ће протећи. До тада није добра идеја терати троле на аутопут.
 
Glas prirode":21rqyt5b je napisao(la):
Trole ili autobusi, u cemu je razlika?

Iako se odomacio naziv, zvanicno to nikada nije bio auto put, nego je projektom predvidjen i nazvan unutrasnjom gradskom saobracajnicom, a ako niste znali. prosvercovana je kao auto put da bi se dobila sredstva iz fonda za gradnju auto puta Bratststvo jedinstvo.
Na zalost u stvarnosti je to i bio auto put, ali nadajmo se ne zadugo.
dok se ne uradi most preko Ade i obilaznica ne treba ništa tog tipa raditi na Gazeli. tek kada se ta dva projekta urade, onda se može razmišljati o slanju trola preko Gazele, pa čak i preko Brankovog kao nekada
 
Bolje je poslati trolu preko brankovog za pocetak,mislim da trole ipak nisu za autoput sa sadasnjim nivoom tehnologije i naseg odrzavanja
 
Napisite bar jedan odredjen razlog zasto trole ne bi mogle da idu putem sredisnje dve trake bulevara Carnojevica i S. Prvovencanog, cime bi u najvecoj meri bile i nezavisne, na delu izmedju Sava centra i Mostara.

Guzve na Gazeli trebalo bi za godinu dana da budu smanjene izgradnom novog mosta, a ne bi smeo da bude daleko ni dovrsetak obilaznice. Za to vreme bi mogla da se projektuje i postavi oprema za okretnicu i novu trolejbusku trasu, urede parkinzi u ul V. Popovica i kod bul. S. Prvovencanog.Zar ne.
 
Niko o tome ozbiljno nece razmisljati. Sadasnja mreza ce se mozda samo malo prosiriti zbog izmestanja terminusa. Inace, ja bih trole vratio u Zemun, preko Brankovog mosta. Zemun ima brdo i pregust saobracaj. Ekologija i bolje savladavanje nagiba idu u prilog tome.
 
Trole treba prvo da dođu do središnjih traka autoputa, što bi bio problem. Dalje, ograničenje brzine na autoputu je 80, što je prebrzo za gradski prevoz koji ide sporije. Postavljati trolejbuse da idu preko inače problematičnog mosta je dodatno sumnjiva odluka zbog koje bi neko komotno izgubio izbore..

Na stranu što ima toliko postojećih logičnih i profitabilnijih pravaca za forsiranje trolejbuskog saobraćaja od autoputa.

Ako je do ekologije, mogu autobusi na gas, ali trole bi napravile više štete nego koristi..
 
Vrh