Njile, to mi je jasno, ali sve te 4 trole (a možda i još koja kasnije, recimo 59) bi išle Crnotravskom, ne znam mogu li to mreža i ulica da izdrže.
Još jedan predlog:
kad se uradi rekonstrukcija Čingrijine i okretnica trolejbusa pomeri ka Cvetku, da se poveže trolejbuska mreža od Cvetka do Vojislava Ilića, i da 19 i 22 idu preko Cvetka. Trolejbuska mreža se preprečuje tako da nema ispadanja kompletnog trolejbuskog saobraćaja u slučaju problema na relaciji Slavija - Sinđelić, 19 ponovo ima smisla, a spuštanje trolejbusa uz Južni Bulevar postaje još smislenije.
Pošto će okretnica 55 svakako da leti sa Cvetka, pojačana 55 da preko Autokomande ode do Prokopa (ili čak preko mostara, zavisi gde se koliko ide linijom 55), a 46 i trolejbusi da preuzmu deo putnika duž Južnog Bulevara. U perspektivi čak ima smisla i povezati trolejbus preko Autokomande do Prokopa..