Šta je novo?

Hoteli Beograda

Homer Jay":liya355l je napisao(la):
Hotel na Studentskom trgu, pored Kolarca, dobio je svoj zvanicni sajt:

http://www.squarenine.rs/

Mislim da su se malo precenili sa godinom otvaranjam, ali postavljena je i nova ograda na gradilistu na kojoj pise "Square nine - Opening soon", tako da izgleda da nas ocekuje ubrzano finisiranje radova. Amin.
Hotel se otvara na proleće 2010.
 
da li ima negde neki render za taj hotel? izvinjavam se ako sam ga propustio ali pretraga square nine ne daje nikakve rezultate
 
Projekat je radio Brana Mitrović, možda najaktivniji, a po mnogima, i najprecenjeniji domaći arhitekta. Međutim, i pored svega toga, čovek još nema svoj veb-sajt!!!??? Trenutno je u izradi i nadam se da ćemo uskoro moći da vidimo šta se kuva u njegovoj kuhinji na www.mitarh.rs
 
Cek, cek, jel Brana radio ovaj projekat ili onaj sto je pre njega tu stajao, koji su kasnije srusili? Ja sam mislio da je radio originalni.
 
Mislim da na tabli na gradilistu pise da je autor projekta Branislav Mitrovic i da sam tako i doznao tu informaciju. Bas nestrpljivo cekam fasadu na ovom objektu.

Vidis, ja sam vec zaboravio na skoro zavrsenu ruznu zgradu koja je ranije bila na tom mestu. Sreca sto je vise nema :)
 
Sad ga prekriva platno zbog radova na fasadi.

Ima novih slika na SSC forumu: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=46510165&postcount=6642

Inace, hotel ima 5 spratova sa po sedam simetricnih prozora na prednjoj fasadi. Evo slike kad je na njemu izvodjen svetlosni performans RGB city:

rgb_city.jpg
 
aaa sad sam se setio zgrade na tom mestu. na njenim prozorima je dugo stajalo "slobo odlazi", napisano od nekih velikih papirnih slova
 
Hm... Cudno. Koliko ja znam on je bio nesto upetljan u onaj prvi projekat i nije bio bas happy kad su ga srusili. Moram da ga pitam :)
 
Nema toliko veze sa hotelima, mada i ima.. Al evo ja sam pročitao na sajtu ministarstva spoljnih poslova da je otvorena ambasada Kuvajta u Beogradu u Hotelu Evropa :)

EMBASSY OF THE STATE OF KUWAIT

National Day: February 25th

Chancery: GARNI HOTEL EVROPA
Terazije 2
Beograd

Phone: (011) 3626-017
Fax: (011) 3626-117
Email: kuwaitem@eunet.at

-------

Working Hours
Monday-Friday: 09.00h - 15.00h

-------

H.E. Mr. Fawzi Abdulaziz Ahmad AL-JASEM
Ambassador Extraordinary
and Plenipotentiary

Mr. Rashed M. ALSALEH
First Secretary

izvor: www.mfa.rs
 
Konačno neko da kaže nešto iole pametno... mada je naslov članka pogrešan... ne zaobilaze hotelijeri nas, nego mi njih...


Hotelijeri nas zaobilaze
BEOGRAD, za razliku od zemalja u okruženju, ima skroman broj hotela svetskih lanaca, što je jedan od osnovnih uslova za razvoj turizma. Hoteli teško ulaze u porodice svetskih lanaca, ali lako mogu da izgube pravo da nose svetski brend. Srpski hotelijeri kao da se, međutim, plaše da uopšte pokušaju da postanu deo svetskih lanaca.
- Beograd ozbiljno pati zbog nedostataka hotela svetskih brendova - kaže Marko Renč, potpredsednik britanske konsultantske kuće "Neteks". - Verujem da u ovom trenutku Beogradu nedostaje najmanje 1.000 soba brendiranih hotela. Srpska prestonica gotovo da nema vlasnika koji će imati viziju. Postoji nekoliko razloga, a glavni je to što većina hotelijera ne prepoznaje međunarodne "brend standarde".
Da bi hotel postao deo svetskog lanca, neohodne su investicije u standarde. Ipak, uložen novac se vraća kroz veći broj gostiju i više cene noćenja. Dobar hotelski brend je, pre svega, poverenje, očekivanje čitavog niza usluga koje nudi određeno ime hotela.
- Beograd ima sve više hotela, i šanse za opstanak imaju samo oni koji su deo lanca - kaže Dragana Kilibara, marketing menadžer u hotelu "Best vestern Šumadija". - Gost uvek zna kakvu uslugu i kvalitet da očekuje u našem lancu, počevši od osam vešalica u ormanu, do besplatnog bežičnog interneta. Brend nam je mnogo pomogao, mi
smo uveli standarde i dobili goste.
Drugi hoteli ne misle tako, a novobeorgadski "In" je popunjen i bez svetskog imena.
- Na početku smo razmišljali o uzimanju brenda, ali naš hotel je prvi izgrađeni sa četiri zvezdice posle 17 godina - kaže direktor Ružica Dedijer. - Izgradili smo vrhunske standarde koji su, uz rezervacioni sistem, ključ uspeha. Nažalost, problem beogradskog turizma je to što smo dugo bili u vakuumu i nadamo se da će u hotelijerstvo ponovo doći ljudi koji znaju da rade.
Britanski konsultant, međutim, veruje da svetski lanci, po pravilu, najviše čine u razvoju turizma neke destinacije.
- Brendirani hoteli su signal da je država u kojoj se nalaze integrisana u okruženje - kaže Renč. - Oni ostatku sveta govore "otvoreni smo za svetski biznis" i "želimo dobrodošlicu svima koji poslovanje baziraju na međunarodnim i vrhunskim standardima".

PREDNOSTI I MANE
GLAVNE prednosti zbog kojih hoteli uzimaju brend su globalni marketing i prodajna infrastruktura, što naročito pomaže novom hotelu, ali i sigurnost koju stvaraju korisniku i garant kvaliteta usluge.
Loše strane su to što hotelijeri moraju da poštuju pravila, ne samo u smislu veličine soba i opremljenosti, već i usluge. To je skupo, a srpski hotelijeri često smatraju da je renoviranje nepotrebna investicija godinama.

ZVEZDICE U KOMŠILUKU
TEŠKO je porediti Beograd sa prestonicama u okruženju, jer u Beogradu funkcioniše 44 smeštajnih objekata, a u, recimo, Budimpešti 247! Naš grad bi sa jednim brendom od pet zvezdica ("Hajat") mogao da konkuriše samo - Tirani, koja, takođe, ima samo jedan ("Šereton").
U Budimpešti su se odomaćili brendovi: "Hilton", "Kempinski", "Le Meridijen", "For sizons", "Mariot", "Best vestern", "Sofitel", "Ramada", "Novotel", "Merkur", "Izi hotel", "NH", "Kvins kort", "Ibis", "Milenijum", "Korintija", pa čak i manji lanci, poput "Marmare", "Metropolitana", "Taun hola", "Papijona" i bezbroj butik-hotela.
U Sofiji godinama rade "Kempinski", "Best vestern", "Hilton", "Šeraton", "Radison", "Holidej in", "Metropolitan", "Plaza" i mnogi drugi, pa čak i dizajnirani "Bulgari".
Nažalost, Beorgad ne može da se meri ni sa upola manjim Zagrebom, koji ima "Šeraton", "Vest in", "Ridžent", "Best vestern", "Arkotel"...

Izvor: http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=163651
 
To za Bulgari u Sofiji da (www.bulgarihotels.com)... ali ostatak priče je nažalost istinit... Beograd ima samo jedan internacionalni hotel sa 5 zvezdica!!! Mislim da stvarno ne postoji iole ozbiljan grad na kugli zemaljskoj sa tako siromašnom ponudom.

Pa kao što i članak kaže, Zagreb ima tri internacionalna hotela sa 5 zvezdica!!! Regent Esplanada (kod železničke stanice), Sheraton, i Westin (bivši InterContinental)... Bukurešt ima hotela sa 5 zvezdica koliko želiš, pa opet nedovoljno (često mi se dešava da su krcati hoteli): InterContinental, Hilton, JW Marriott, Howard Johnson (taj u Bukureštu ima 5*), Radisson, a da internacionalne sa 4* i ne nabrajam (Crowne Plaza, NH, Novotel, itd. itd.), a Budimpešta može da se ponosi i jednim Four Seasons hotelom, a da ne nabrajam da ima dva Hiltona (jedan u Pešti, drugi u Budimu)...
 
442doBGD":3iuivm18 je napisao(la):
Beograd ima samo jedan internacionalni hotel sa 5 zvezdica
i aleksandar palas ima 5 zvezdica, doduše nije internacionalni. btw, šta se dešava sa njim i restoranom que pasa, već duže vreme su zatvoreni a na vratima stoji da ne rade "do 1.12. zbog kolektivnog godišnjeg odmora zaposlenih". jesu propali skroz ili..?

*******

btw, square nine, tabla ispred gradilišta, izvinjavam se zbog (ne)kvaliteta, bio je mrak a ja imao samo mobilni

10mrho8.jpg


ah da, piše rok završetka novembar 2007. :)
 
Pa upravo je u tome stvar, a shvatili bi ako ste pročitali članak... NEOPHODNO je da grad ima hotele koji pripadaju PRIZNATIM MEĐUNARODNIM HOTELSKIM LANCIMA!!! Bez toga, svaka priča o turizmu (bilo da je reč o poslovnom, kongresnom...) je tralala

Ime prodaje ne samo hotel, već i destinaciju.


Re: Aleksandar Palas... iako je to (bio) vrlo simpa hotelčić, to je upravo to... hotelČIĆ... ne želim da omalovažavam, ali ~10 soba ne čini ponudu jednog grada.

Re: Square 9, biće završen na proleće 2010.
 
Ovde se mešaju uzrok i posledica. Sama izgradnja hotela neće dovesti ljude (tj. nije ključni faktor) već turistička ponuda grada Beograda, bilo ona istorijska, poslovna, naučna, zabavna, kako kvalitet te ponude bude podizao svoj nivo dolaziće i novi hoteli koji će primiti te nove turiste.

Ne budimo naivni, da je neki investitor izvršio analizu tržišta sigurno bi krenuo da gradi hotel, jes' baš će da propusti priliku da zaradi.
 
Nisi skroz upravu... to je uzročno-posledična veza... destinaciju čini i odabir hotela, odnosno poznatih imena bilo kroz direktan ili indirektan marketing, ali to je svakako mnogo šira tema nego što ovaj forum dozvoljava.

Uostalom jedan od velikih problema i hrvatskog turizma je upravo bio (i još uvek je) taj, a to je nedostatak zvučnih hotelskih imena na njihovoj obali... visoko platežni, pa i običan turista, ne želi da razmišlja šta ga očekuje na nekom odredištu, nego upravo ono što tekst i govori, pouzdava se u uslugu i komfor koji idu uz ime.

Edit zbog investicije... Srbija je zemlja gde se ide na što bržu zaradu, a ne sagledavaju se dugoročno održive opcije. Hotelijerstvo zato ne ulazi u sagledavanje kod tih nazovi investitora.
 
442, pročitaj lepo moj post. hint, deo u zagradi.

Što se tiče investitora ti tu imaš dve grupe, a ne jednu kako ti želiš da predstaviš. Nije svaki investitor u Beogradu ušao u investiciju uz sumnjive misli (u nedostatku boljeg termina)

Over and out
 
Ma, verovatno na ulazu u Skupstinu grada stoji tabla "Zabranjen ulaz predstavnicima velikih hotelskih lanaca i psima" :rolleyes:
 
A kad smo kod potencijalnih lanaca, šta se dešava sa Kempinskim? To bi u bližoj/daljoj budućnosti trebalo da počne valjda da se radi
:: optimistični smajli::
 
Homer Jay":3aiz8zre je napisao(la):
Ma, verovatno na ulazu u Skupstinu grada stoji tabla "Zabranjen ulaz predstavnicima velikih hotelskih lanaca i psima" :rolleyes:
Ma možemo mi da se šalimo koliko hoćemo, ali svet ide svojim tokom, neće se oni uzrujavati zbog nas...

Možda ne stoji "zabranjen ulaz", što ne znači da je posao odrađen. Treba neke stvari reći: mi smo relativno neobrazovana nacija, bez tradicije u nekim granama, pa tako i u hotelijerstvu... ovo vrlo pojednostavljeno znači da to "znanje" treba tražiti tamo gde je decenijama usavršavano... ali to znanje košta, a mi smo kao narod vrlo pametni u svemu, i nismo spremni da za tako nešto izdvojimo novac...

Budući da je od strateškog značaja za razvoj turizma, i direktno ili inderektno i drugih grana, bitan dolazak poznatih svetskih lanaca, bilo bi potrebno da grad ili država makar u početku podstaknu isto... mnogo je načina kako se to može uraditi, pa što da ne, i kroz neke poreske olakšice ili subvencije...

nrp. izgradite hotel od min 100 soba, i ukoliko hotelom upravlja strani hotelski lanac sa min. toliko smeštajnog kapaciteta širom sveta, u periodu od min. toliko i toliko godina, bićete oslobođeni plaćanja nekog poreza... neka uvedu te subvencije-olakšice na period od dve tri godine, posle će taj točak lako da krene, jer će pod naletom konkurencije, hoteli van lanaca gubiti...

Ovo je uprošćena slika, ali tako treba raditi.

Nije sramota biti neobrazovan, ali je sramota ne želeti obrazovati se.
 
"Није срамота бити го. Срамота је красти, лагати... Да је срамота бити го, људи би се рађали обучени." (Ђенка Ђаво) :gobb:
 
Vrh