Онда имамо две прихватљиве опције (за шта би се сложило 95% људи: нека партијски чиновници обиђу пијаце, тргиће, паркове, анкете по зградама и нека виде расположење станара којих у тим крајевима има преко 50+ хиљада, што није безначајна цифра за надолазеће изборе):
1. реновирање
2. рушење о трошку државе и продужавање парка
Уз сређивање обале, избацивање шкарт сплавова, отварање реке ка грађанима. Обе варијанте представљају победу грађана над корумпираним подвизима приватног картела који паре треба да зарађује на друге начине а не на њима најлакши.
Бициклистичка стаза већ постоји и сасвим је довољна за број бициклиста. Београђани не воле бицикле као Холанђани стога не треба то наметати. Треба потенцирати градски превоз. Са Миријева тешко да треба да се иде бициклом на посао у хотел Ју.
Куле итекако сметају, али ајде да је једна па да кажеш. Него 2 куле. Где ће тих нових десетине хиљада станара да живи? Кад је леп дан од гужве не могу колица да се гурају са децом на том кеју. На ту гужву вама треба још 20 хиљада станара? Урбанисти нису предвидели те куле када је прављен Нови Београд, зашто се та правила мењају? Трчање по стази за трчање са 20 хиљада нових станара? Бицикл по стази ширине 2 метра где иду и пешаци, деца, керови? Бахати аутомобилисти који паркинг траже у насељима поред јер неће да плате паркинг у солитеру? Дајте једну једину корист које поспешују квалитет живота житеља тог дела града па да се расправи. Људи који ту живе нису бизнисмени него већински породични људи којима цена квадрата није битна јер ту управо живе да би живели а не да би мешетарили као на берзи.
Срамотан пројекат, ко год да га протежира нека буде свестан губитка избора само због тог пројекта.