Šta je novo?

Hotel Jugoslavija [ Hotel ]

Таква бициклистичка стаза, са све прилазом хотелу, окупираном реком од стране "инвеститора" сплавара и неартикулисаним жардињерама треба да се дотера. У ком год облику, ту су неподношљиве гужве. Не могу бициклисти и људи који гурају колица са децом да буду на 2 метра. Од толиког пореза на имовину што хиљаде станаре плаћа треба обала да буде достојанственија. Грађане треба питати шта од тих пара треба да се ради. Асфалт попуцао око свих зграда, оронуло зеленило, никакви тротоари, ивичњаци...​
Tek tu bi nastao haos. Zamišljam one koji bi rekli da treba da se proširi Bulevar, a druge koji bi bili kategorički protiv toga. Najbolje je da se nađe neko komprimisno rešenje gde ne bi isključivo odlučivali građani ili političari.​
 
Већ сада је стање са паркингом на ивици катастрофе. Паркирани су како ко стигне по тротоарима, на местима где би по центру добијали казне сваки дан. Нова зграда ако се буде зидала сигурно неће имати укопаних 2000 гаражних места, што значи да ће се прелити на унутрашње блокове. Тај моменат би у нормалном друштву био довољан да се овај пројекат прекине.

На крају крајева економско питање, ушће2 зврји празно већ 2 године. ПЦ ушће је добро испражњено и са редукованим канцеларијама (ако је 20% попуњеност простора добро је). Канцеларијски простор све мање тражен због рада од куће. Банке затварају филијале, ИТ сектор у кризи гледа уштеде на сваком кораку. Дугогодишњи уговори о закупу истичу и долазимо до ситуације да већину тих простора неће имати ко да попуни, осим станара који морају да плате 5000 евра квадрат у некој стакленој кули. Да ли је то економски исплативо када знамо да 30% Београда на води зврји празно (иако су на папиру станови купљени)?
 
Nesto ne vidim da je katastrofa sa parkiranjem oko bloka gde je izgradjena kula West. A ona je u potpunosti stambena. Isto kao sto dodatni problem sa parkiranjem nije generisala ni kula Skajlajn. Tako da taj izgovor slobodno obrisite.

Ako idemo na povecan protok saobracaja bul. Nikole Tesle je jedan od rasterecenijih. Tako da ni ta prica ne pije vodu.

Umesto lamentiranja nad sudbinom raspale zgrade hotela Jugoslavija racunam da bi vam ovaj najavljeni projekat i podigao cene kvadrata ( mislim na ljude iz okolnih zgrada ). Mada koliko kolektivno niko od vas nije ulozio ni dinar u fasadu svoje zgrade i sadasnje cene kvadrata su vam i vise nego pristojne.

Deo gde se komentarise ekonomska isplativost za investitora i radi prilicno naivna analiza trzista nekretnina i poslovnih prostora je tek smehotresna.
 
Poslednja izmena:
Nesto ne vidim da je katastrofa sa parkiranjem oko bloka gde je izgradjena kula West. A ona je u potpunosti stambena. Isto kao sto dodatni problem sa parkiranjem nije generisala ni kula Skajlajn. Tako da taj izgovor slobodno obrisite.

Ako idemo na povecan protok saobracaja bul. Nikole Tesle je jedan od rasterecenijih. Tako da ni ta prica ne pije vodu.

Umesto lamentiranja nad sudbinom raspale zgrade hotela Jugoslavija racunam da bi vam ovaj najavljeni projekat i podigao cene kvadrata ( mislim na ljude iz okolnih zgrada ). Mada koliko kolektivno niko od vas nije ulozio ni dinar u fasadu svoje zgrade i sadasnje cene kvadrata su vam i vise nego pristojne.

Deo gde se komentarise ekonomska isplativost za investitora i radi prilicno naivna analiza trzista nekretnina i poslovnih prostora je tek smehotresna.
- Кула "запад" у окружењу нема толику густу количину стамбених зграда, и то што има одваја их велики булевар.
- Скајлајн је полупразан исто као и зграда бивше америчке амбасаде, и то што је насељено је у додатној мери направило саобраћајне проблеме (нарочито јер се у скајлајн гаражу улази и из уске дурмиторске уличице у коју се улази из кнеза Милоша па у шпицу доста аутомобила скреће десно).

Дакле укупно повећање саобраћаја у неколико блокова зграда да буде и 20% је апсолутно неприхватљиво. Да саобраћај није оптерећен па може додатно да се оптерети не би требао да буде икакав аргумент у 21. веку када се гледа да се количина смећа из аутомобила смањи на сваком кораку. Паркинг је неподношљив од јутра до мрака. Квалитет живота није да кружите сат времена да паркирате.

Неко је купио стан поштено зарађеним новцем, од кога плаћа порез да би живео у ретко нормалном простору поред реке, и не занима га то што ће вредност стана порасти јер тај стан не жели да прода него да ту живи. Зато је и купио стан. А фасаде су на том потезу у релативно добром стању.

Најмања густина саобраћа је на дедињу, па би могли тамо да дижу кулетине и нове тржне центре. Ако идемо том логиком. Или борча.
 
Ma naravno Kula West je potpuno usamljena, nije kao da ima u svom okruzenju kondominijume i veliki poslovni centar.

Neko ko je kupio stan ti reče. Pogodio si konačno suštinu, ti si kupio stan, nisi kupio ceo blok pa da mozes da ucenjujes i postavljas svoja pravila. Ako ti se to ne svidja slobodno prodaj stan pa kupi kuću u nekom mnogo manjem mestu. Barem se nadam da ti kuća nece ostati sa raspadnutom fasadom i zelenim poljanama punim pseceg izmeta kao što ostavlja dobar deo gospode iz Klare Cetkin.

Uzgred, posto sam iz tog kraja secam se pre par godina se srušila terasa sa stambene zgrade preko puta hotela jugoslavija, tako da nemoj da obmanjujes ljude ovde da su fasade u relativno dobrom stanju kada nisu pipnute od kada su zgrade izgradjene.
Koliko sam ja razumeo kada se pozivate na svoja prava i mašete transparentima kako je blok popunjen i nema mesta za druge onda je sve ok, a kada vam se sve preko kucnog praga raspada onda se svi kolektivno pravite ludi.

Tvoj post je tako licemeran da nemam reči.
 
Poslednja izmena:
- Кула "запад" у окружењу нема толику густу количину стамбених зграда, и то што има одваја их велики булевар.
- Скајлајн је полупразан исто као и зграда бивше америчке амбасаде, и то што је насељено је у додатној мери направило саобраћајне проблеме (нарочито јер се у скајлајн гаражу улази и из уске дурмиторске уличице у коју се улази из кнеза Милоша па у шпицу доста аутомобила скреће десно).

Дакле укупно повећање саобраћаја у неколико блокова зграда да буде и 20% је апсолутно неприхватљиво. Да саобраћај није оптерећен па може додатно да се оптерети не би требао да буде икакав аргумент у 21. веку када се гледа да се количина смећа из аутомобила смањи на сваком кораку. Паркинг је неподношљив од јутра до мрака. Квалитет живота није да кружите сат времена да паркирате.

Неко је купио стан поштено зарађеним новцем, од кога плаћа порез да би живео у ретко нормалном простору поред реке, и не занима га то што ће вредност стана порасти јер тај стан не жели да прода него да ту живи. Зато је и купио стан. А фасаде су на том потезу у релативно добром стању.

Најмања густина саобраћа је на дедињу, па би могли тамо да дижу кулетине и нове тржне центре. Ако идемо том логиком. Или борча.
Blok 65 je jedan od najnaseljenijih/najposecenijih i jedan od najprotocnijih blokova u gradu sto se tice broja automobila koji se tu krece i parkira. Ne zivis druze u raspalom socijalizmu vise. Ako ti smeta da zivis tu prodaj stan i pici dalje. Samo nemoj da vam padne na pamet da protestujete kao ovi ostali id*** kojima smeta jer im se kosi trava a zive u raspalom ruglu soc brutalizma.
Jedino sa cime sam se ikada slozio sa Sapicem je da ovom gradu fali jos nebodera a ne gradnja citavih blokova od 8-15 spratova koji zauzimaju parcele 95%.
Kao nekome ko zivi blizu hotela jugoslavije meni apsolutno odgovara da se cak i srusi i napravi nesto "normalnije" tu.
 
20231001_142022.jpg

20231001_142027.jpg


20231001_142052.jpg

20231001_142101.jpg

20231001_142044.jpg
 
Lepa informacija, hajde, budi ljubazan, pa nam dojavi još nešto.
 
Ma naravno Kula West je potpuno usamljena, nije kao da ima u svom okruzenju kondominijume i veliki poslovni centar.

Neko ko je kupio stan ti reče. Pogodio si konačno suštinu, ti si kupio stan, nisi kupio ceo blok pa da mozes da ucenjujes i postavljas svoja pravila. Ako ti se to ne svidja slobodno prodaj stan pa kupi kuću u nekom mnogo manjem mestu. Barem se nadam da ti kuća nece ostati sa raspadnutom fasadom i zelenim poljanama punim pseceg izmeta kao što ostavlja dobar deo gospode iz Klare Cetkin.
Станари целог блока имају право да дају мишљење (град би могао да направи уличну анкету о том питању) како желе да њихов крај изгледа. Тако се ради у цивилизованим друштвима 21. века где паре нису све, већ има нешто и у квалитету живота.
Ако је и прљаво то је до зеленила и чистоће који не сервисирају довољно и редовно. Дакле зелене површине којих треба да буде више ви сматрате да служе само керовима да серу? Нека град шаље патроле да прате као у осталим европским земљама када неко баци ђубре. Какве то везе има са тим да људима треба више зеленила а не бетона?

Фасаде у том крају су у релативно добром стању јер се пре свега ради о бетону-цигли. Али вероватно ви мислите да ако се изгради 200 хиљада нових квадрата све те фасаде васрксунит?

У целом блоку је паркирање катастрофално. Да ли је то довољан параметар да град размисли да измести кулу на другу позицију а да само изведе реновирање хотела и окружења? Да ли ће керови престати да серу по травнатим површинама ако дође још 200 хиљада квадрата? Тако се десило и у улицама у окружењу БГД на води?

Лицемерно је и јадно говорити људима да треба да продају стан ако им се не свиђа да им се испред куће зида ново насеље које ће да урнише целу инфраструктуру (канализација, вода, струја, саобраћај, паркинг, зеленило, сувишни садржаји, нове гужве).

Jedino sa cime sam se ikada slozio sa Sapicem je da ovom gradu fali jos nebodera a ne gradnja citavih blokova od 8-15 spratova koji zauzimaju parcele 95%.
Kao nekome ko zivi blizu hotela jugoslavije meni apsolutno odgovara da se cak i srusi i napravi nesto "normalnije" tu.
Те небодере нека стављају по равницама Борче, Овче и Крњаче где им је и место. Нови Београд уз аутопут може да истрпи инфраструктуру. Ако хоћете да урнишете квалитет живота нагурајте тих 200 хиљада квадрата у насеље које за то није предвиђено. Свако ко каже да капацитет булевар није до краја искоришћен је или злонамеран или глуп. Када се сви боре за чистији град, ми морамо да гурамо на сваки метар саобраћај.

Закључак, срушите хотел и ту количину квадрата дигните у висину, биће боље од постојећег свакако. Али немојте да додајете нове.
 
Imam za vas jednu nezvanicnu informaciju a to je da hotel Jugoslavija postaje Ritz-Carlton.

Opa! Spavaš li mirno Muhamede Alabare :D

Те небодере нека стављају по равницама Борче, Овче и Крњаче где им је и место. Нови Београд уз аутопут може да истрпи инфраструктуру. Ако хоћете да урнишете квалитет живота нагурајте тих 200 хиљада квадрата у насеље које за то није предвиђено. Свако ко каже да капацитет булевар није до краја искоришћен је или злонамеран или глуп. Када се сви боре за чистији град, ми морамо да гурамо на сваки метар саобраћај.

Закључак, срушите хотел и ту количину квадрата дигните у висину, биће боље од постојећег свакако. Али немојте да додајете нове.

Ponedeljak. Špic. 8.15h. Idi, javi Guglu da su glupi ili zlonamerni!

bnt saobraćaj.PNG
 
Наравно није довољно црвено. Зашто да га не уцрвенимо. Замисли проходан булевар треба то зачепити да буде гушће и теже и прљавији ваздух. Свака част. Очигледно не разумемо концепт здравијег и квалитетнијег живота. Штета што на дедињу не ничу небодери, тамо никад није ништа црвено и сви имају паркинг.
 
Замисли градимо ко што кажеш у зони Аутопута, где је црвено од јутрос па до Нове године.
 
Наравно није довољно црвено. Зашто да га не уцрвенимо. Замисли проходан булевар треба то зачепити да буде гушће и теже и прљавији ваздух. Свака част. Очигледно не разумемо концепт здравијег и квалитетнијег живота. Штета што на дедињу не ничу небодери, тамо никад није ништа црвено и сви имају паркинг.
A ne, ne druže, jasno si rekao:
Свако ко каже да капацитет булевар није до краја искоришћен је или злонамеран или глуп.
Dakle, tvoja teza je bila da je Bulevar Nikole Tesle već dostigao maksimum svojih kapaciteta. Kada su podaci sa Gugla rekli suprotno, onda opet menjamo priču "zašto da ga ne ucrvenimo".

Niko se ovde ne zalaže da se išta "ucrveni", samo cenim da žestoko kriviš činjenjice u pokušajima da obraniš svoj stav kako će novi kompleks na mestu "Juge" da izazove apokalipsu.
 
Замисли градимо ко што кажеш у зони Аутопута, где је црвено од јутрос па до Нове године.
Зона аутопута иза генекс куле ка Земун Пољу допушта ширење трака аутопута, нове солитерчине и остале ствари које иду уз то. Кад већ патите за Њујорком, то је изводљиво на тим пространствима и много је пријатније него у центар Београда гурати све. Али, ако већ увозите менхетн архитектуру, узмите у обзир њихове гужве, влагу, температуру која је неподношљива лети, итд.

A ne, ne druže, jasno si rekao:

Dakle, tvoja teza je bila da je Bulevar Nikole Tesle već dostigao maksimum svojih kapaciteta. Kada su podaci sa Gugla rekli suprotno, onda opet menjamo priču "zašto da ga ne ucrvenimo".

Niko se ovde ne zalaže da se išta "ucrveni", samo cenim da žestoko kriviš činjenjice u pokušajima da obraniš svoj stav kako će novi kompleks na mestu "Juge" da izazove apokalipsu.
Булевар је у већини случајева кад је шпиц зачепљен у делу од бранковог моста до СИВ-а у правцу ка граду. Када има манифестација по Земуну или центру онда су гужве доста веће, нарочито петком. Ако мислите да тако треба да буде цели дан онда свака част на ставу.

Нових 200хиљада квадрата доноси 20% веће гужве, саобраћајне колапсе, туристе, доставна возила, камионе, нове станаре, паркинг катаклизму. Довољно да наруши већ нарушени простор који је предвиђен да буде СТАМБЕНИ. Река, парк и дивље зеленило треба да буде за ГРАЂАНЕ а не туристе због којих 100 хиљада станара тог ширег појаса мора да трпи управо тих 20% нових гужви, садржаје, итд. Када додате и Оперу и најављени музеј, додајте још толико процената хаоса.

Ми не плаћамо порезе да би нам град доносио туристе и хаос већ нормалан живот.
 
Патим за Њујорком, ево боли ме Бродвеј на Mалој Крсни за Апер Менхетн.

Него, како ли код те вечите таутологије - "гужва!" - никад не помислите да је укупан број људи који ће живети у Београду ограничен, и да ће било где да се нешто изгради створити гужву... осим да ће је овде нпр. створити мање него било где друго.

Колико вам је компликован урбанизам некима.
 
Poslednja izmena:
Шта ће нам онда солитерчине на том простору? Хоће ли то да поправи те фасаде што се по вама "распадају" и керови неће више срати по зеленилу кога ни не треба да буде по вама.
 
Станари целог блока имају право да дају мишљење (град би могао да направи уличну анкету о том питању) како желе да њихов крај изгледа. Тако се ради у цивилизованим друштвима 21. века где паре нису све, већ има нешто и у квалитету живота.
Ако је и прљаво то је до зеленила и чистоће који не сервисирају довољно и редовно. Дакле зелене површине којих треба да буде више ви сматрате да служе само керовима да серу? Нека град шаље патроле да прате као у осталим европским земљама када неко баци ђубре. Какве то везе има са тим да људима треба више зеленила а не бетона?

Фасаде у том крају су у релативно добром стању јер се пре свега ради о бетону-цигли. Али вероватно ви мислите да ако се изгради 200 хиљада нових квадрата све те фасаде васрксунит?

У целом блоку је паркирање катастрофално. Да ли је то довољан параметар да град размисли да измести кулу на другу позицију а да само изведе реновирање хотела и окружења? Да ли ће керови престати да серу по травнатим површинама ако дође још 200 хиљада квадрата? Тако се десило и у улицама у окружењу БГД на води?

Лицемерно је и јадно говорити људима да треба да продају стан ако им се не свиђа да им се испред куће зида ново насеље које ће да урнише целу инфраструктуру (канализација, вода, струја, саобраћај, паркинг, зеленило, сувишни садржаји, нове гужве).


Те небодере нека стављају по равницама Борче, Овче и Крњаче где им је и место. Нови Београд уз аутопут може да истрпи инфраструктуру. Ако хоћете да урнишете квалитет живота нагурајте тих 200 хиљада квадрата у насеље које за то није предвиђено. Свако ко каже да капацитет булевар није до краја искоришћен је или злонамеран или глуп. Када се сви боре за чистији град, ми морамо да гурамо на сваки метар саобраћај.

Закључак, срушите хотел и ту количину квадрата дигните у висину, биће боље од постојећег свакако. Али немојте да додајете нове.

Nemoj da vredjas i nemoj da se dičiš svojim bezobrazlukom i neznanjem na ovoj temi. Ti lepo prodaj stan pa diži kuću u Borči i Ovči bez bojazni da ce ti neboder zagraditi pogled.

Za parking ste krivi sami, svesno ste kupovali nekretnine u zgradama koje nemaju podzemne garaže.

Vecinu tvojih postova više ljudi ukljucujuci i mene su ti demantovali činjenicama, a ti ipak siris dezinformacije i mutiš vodu ovde.

I još jedna stvar, ne nemas prava da ucenjujes necim sto nije u tvom vlasnistvu a to je citava jedna gradjevinska parcela.
 
Poslednja izmena:
Nemoj da vredjas i nemoj da se dičiš svojim bezobrazlukom i neznanjem na ovoj temi. Ti lepo prodaj stan pa diži kuću u Borči i Ovči bez bojazni da ce ti neboder zagraditi pogled.

Za parking ste krivi sami, svesno ste kupovali nekretnine u zgradama koje nemaju podzemne garaže.

Vecinu tvojih postova više ljudi ukljucujuci i mene su ti demantovali činjenicama, a ti ipak siris dezinformacije i mutiš vodu ovde.

I još jedna stvar, ne nemas prava da ucenjujes necim sto nije u tvom vlasnistvu a to je citava jedna gradjevinska parcela.
Паметни урбанисти, за разлику од ових што данас воле у подрум да укопају све, су предвидели на парцели испред зграде хрпу паркинг места. Међутим нису предвидели да ће следеће генерације зидати и буџити квадрате на сваки могући квадратни метар, па наравно недостаје паркинг места.

Ниједан парк није у посредном власништву грађана па грађани имају право да одлуче да ли ће да остане парк или ће да се прода инвеститору да напуни џепове.

Солитере у борчу, тамо им је место. Ионако је пословни простор пропао, и тек ће пропадати. А нико нормалан неће желети да живи у стаклу и лиму (ПЦ ушће 2). И мало да им се затегне канализација да говна не иду у дунав као по Земуну и Вотерфронту.
 
Vrh