Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Ništa nije sravnjeno sa zemljom. Imaju trolejbuse, vratili grad u život za nekoliko meseci. Mi tramvaj do Kneževca ne možemo godinama da vratimo, trolejbuski sistem se raspada, rekonstrukcije traju beskonačno dugo.
 
Ово је за наук свима да избегавају те анонимусе. До куповине њихових аутобуса нисам ни знао за те БМЦ турке.
 
Puni su ih turski putevi. Vidim da sad naša lokalna komunalna preduzeća kupuju i njih i fordove, koji se takođe prave u Tr.
 
Ово је за наук свима да избегавају те анонимусе. До куповине њихових аутобуса нисам ни знао за те БМЦ турке.
Danas u Novom Sadu BMC na jednoj od najfrekfentnijih linija prokišnjava, od mesta iza vozača do prozora nasuprot srednjih vrata.
 
Verovatno pri pogodbi i sklapanju ugovora niko nije pominjao stavku - da ne prokišnjava.
Pričali su o motoru, osovinama, menjaču... Kiše se niko nije setio
 
Sve se rešava, ali za to je potrebna tehnička/korisnička podrška koju većina Istočnih proizvođača nema ili je proforme, a svi znamo koliko je bitna za naša državna preduzeća.
Na primer, Stadler je dok su bili u garanciji EMV u SV-u sve pratio preko neke interaktivne mape, doslovno su sve podatke cenili od brzine, broja lica u kabini, rukovanja itd...
Što iz razloga kada se nešto desi da mogu da utvrde ko je kriv, ako su oni, brzo su izlazili na teren i rešavali probleme.
Video sam to i uživo, zato se Stadler i pokazao dobrim kod nas, naravno i vozovi su kvalitetni, stoji.
 
Uvoznici tih prevoznika iz druge i treće lige su kod tašna-mašna firme ljudi bliskih vlastima i oni bi trebalo da organizuju servisnu podršku tokom garancije. Šta će njima da ostane, ako će da ulažu u popravke koje će svakako naplatiti od proizvođača? A niko ih na to neće ni naterati jer su iz grupe nedodirljivih.
 
И шта кажеш, купио па затворио? Ај јај јај.
 
Još jedna interesantna fotografija iz Blackpool-a, sa stranice o tramvajima.
FB_IMG_1704925157700.jpg

🙂
 
Potez 300 u Amsterdamu. :cool:
Ovaj potez spada u mrežu R-NET-a drže prevoznici EBS & Conexxion, EBS bi trebalo uskoro da zameni Scania Omnilink autobuse sa čak 193 električnih VDL Citea.
Žao mi je što Scanie napuštaju Amsterdam, imale su neku čar u razbijanju monotonije VDL-a i Mercedesa.

DSC_7093.jpg


DSC_7164 (2).JPG
 
VDL je skoro predstavio novu električnu Citeu. Baš se električari masovno kupuju širom Evrope već nekoliko godina. MAN je već proizveo 1000 komada, a među poslednjima su uveli električni bus u proizvodnju. Definitivno će urbani prevoz putnika preći komplet na struju, i neće se baš puno čekati na to. Prednosti se jednostavno ne mogu negirati, a i proizvođačima je daleko jednostavnije, i mnogo isplativije da se posvete daljem razvoju električnih gradskih autobusa, a na uštrb onih pogonjenih dizel gorivom. Čak ni hibridi nisu više toliko interesantni proizvođačima.
 
417391921_840203794782342_7261706604741532050_n.jpg


Testiranje novih Stadler tramvaja na šinama, odnosno u saobraćaju u Sarajeva, počeće uskoro, najavio je Adnan Šteta, Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo

Prvi od ukupno 15 kupljenih novih tramvaja stigao je sredinom decembra u Sarajevo, a sinoć je u depo preduzeća dopremljen i drugi od naručenih tramvaja.

Adnan Šteta je na društvenim mrežama objavio fotografiju tramvaja švajcarske kompanije Stadler koji su spremni za prve vožnje.

„Nova pruga čeka nove tramvaje. Uskoro počinjemo sa testiranjima novih Stadler tramvaja na ulicama Sarajeva“, objavio je Šteta.
 

 
Vrh