Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Prosle godine sam bio kod sestre u Stutgartu,kad sam se vozio bilo kojim prevozom to je milina se voziti,bez guzve ,cisto i u minut dolazi prevoz,postoji zvucno obavestenje.Tamo cak mozete da kupite i kartu za kucne ljubimce i opet im je cistije nego kod nas.



Uploaded with ImageShack.us

Kad sam se vratio u na aerodromu na Bus stajalistu usao u autobus GSP Beograd doslo mi da placem od muke gde mi zivimo ,kako je prljavo i koliko su ljubazni vozaci,tamo se voze zivotinje pa znaju za red,vidite po slici koju sam postavio..
 
Александар":3n32hdf6 je napisao(la):
'De da vidim ko je još protiv sovjetskih tramvaja :p

MareCar;84171482":3n32hdf6 je napisao(la):
Rezultat sudara kamiona i tramvaja u Rusiji

148039.jpg


106110.jpg
http://transphoto.ru/vehicle/26396/#n26039
Резултат "чешања" трамваја у Србији :D
179614_tramvaj-saobracajka-d-goll-4_origh.jpg

179615_tramvaj-saobracajka-d-goll-5_origh.jpg

179617_tramvaj-saobracajka-d-goll-10_origh.jpg

179616_tramvaj-saobracajka-d-goll-9_origh.jpg

dsc04754f.jpg

:bash: :bash: :bash:
 
Лепо пише Руминија, али сам ја сом па сам написао Софија -.- :laugh:
 
Dopala mi se ideja koja je očigledno postala pravilo u tramvajskim depoima u Berlinu - na displejima dok su parkirani stoji garažni broj vozila, pa je zaposlenima lakše da lociraju određeno vozilo.
 
Letos sam bio u Moskvi na praksi pa sam hteo ja ili ne morao da se upoznam sa njihovim metroom :) Iskreno nisam imao vremena pre da postavim slike ali evo sada neke. Nema bas puno, nisam bas zeleo da njihovoj policiji skrecem paznju, nisu naivni :D
metro u spicu idu na svakih 90-120sekundi :)
image206.jpg

i strasna guzva je u vreme spica
3.jpg

5.jpg

4.jpg

2.jpg

1.jpg

unutrasnjost starog vagona, izvinjavam se slikano je mobilnim pa je mutna malo :(
image366.jpg

novi metro vozovi
image367.jpg

spoj dva vagona, kao kod nasih novih vozova
image368.jpg

tabla sa pokazivacem stanica-neispravna :)
image371.jpg

unutrasnjost novog vagona
image369.jpg

moja omiljena metro stanica, na mostu- Vorobyovy Gory
image382.jpg

image384.jpg

novi i stari Liaz :) i trole
image042.jpg

image167.jpg
 
Uvek sam se čudio kako za 90 sekundi može da se nakupi toliki broj ljudi XD
 
Nezamisliva je ta količina ljudi, kao reke ljudi. To sam kod nas vidjao samo na beer festu ili tako nekim dogadjaima :)
 
A moje iskustvo iz moskovskog metora: Reka ljudi i niko da te dodirne. Reka ljudi, a zastoja nema. Zamislite koliko je to apstraktno za jednog Beograđanina
 
Naslednik ZiU-9. Rusi su letos u fabrici TrolZ razvili novi model trolejbusa, to je modifikovana "Optima". Trolejbus je sada Low-Entry i napravljen je da zameni ZiU-9 trolejbuse u mestima gde su već dotrajali. Cena ovog trolejbusa prema izvorima sa transphoto je minimalna. Trolejbus ne poseduje elektroniku, već i dalje koristi stari otporničko-relejni sistem, što je i uslov pri eksploatisanju u uslovima na severu Rusije.

414214.jpg

418914.jpg

418937.jpg

417952.jpg

418916.jpg

http://transphoto.ru/vehicle/195980/#n208088

08.07.2011
Первый низкопольный троллейбус эконом-класса
http://www.trolza.ru/news.pl?id=231
 
To je kombinacija veza klasičnih otpornika. Kada vozač pritisne papučicu "gasa", spajaju se svi otpornici, onda se postepeno smanjuje otpor i motor sve više ubrzava. Takav sistem je recimo kod TrolZa, starijih Belkomunmaša (Bonitosa), ali i Katica sem serija koje nisu pristigle 1997 i kod remontovanih, sistem se prepoznaje po "klaparanju" elektromagnetnih releja koji prespajaju otpornike. Kod vozila novije generacije se koriste ili tiristori ili bipolarni tranzistori sa izolovanim mostom (IGBT).

[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQSV4BcqObg[/video]

Zbog izostanka elektronike vozila su robusna, otporna na variranje napona u kontaktnoj mreži, popravka je jednostavnija. Glavni nedostatak je što se kod takvog sistema isključivo koriste sinhroni elektromotori, koji zahtevaju održavanje, ali i njihove vučne karakteristike su dosta "gore", pa tako elektrovozilo i nije baš startno, posebno kada je opterećeno. Takođe, takva vozila troše nešto više struje, jer se ti otpornici bespotrebno zagrevaju, a nemoguće je i aktivirati rekuperetivno kočenje.
 
Aleksandre, moram da te pitam jer ako ti nemas nema niko. Posedujes li sliku stare okretnice trola?
Takodje, postoji li slika unutrasnjosti starih Ziu trola sa kraja 80ih i pocetka 90ih. Kada su sedista imala sundjer i bila presvucena skajem?
 
djordje*******g":1rj1s343 je napisao(la):
Takodje, postoji li slika unutrasnjosti starih Ziu trola sa kraja 80ih i pocetka 90ih. Kada su sedista imala sundjer i bila presvucena skajem?

Verovatno je su bila ovakva sedišta
053.jpg


Inače, ove godine su uradili remont jedne ZiU u Segedinu. Sada vozi na "nostalgičnoj" liniji :)

416531.jpg

[video]http://www.youtube.com/watch?v=_6fHM6QZdIs[/video]
 
Remont Ziu trole kako to nestvrano zvuci. Izgleda fantasticno! :kk:
 
Kod nas su sjedista bila presvucena crvenim skajem mozda i mi jednog dana dobijemo tako nesto :kafa:
 
Vrh