[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686588#p686588:222vusfb je napisao(la):
Žika » Sub Dec 07, 2019 2:35 pm[/url]":222vusfb]Misliš na ovaj iz 2002. ?
Neopran je što se tiče dizajna uvek odskako od svih i to debelo.
Za vožnju mi je uvek bio nekako težak, manje okretan od Setre.
To je, mislim, pretposlednja generacija Žiko, a ja sam mislio na ovu poslednju sa jako zakošenim prednjim gornjim vetrobranom
Ne znam im kodne oznake iskreno. Naravno da ih ne mogu komentarisati iz ugla vozača, a kao putnik sam sa Neoplanom imao samo odlična iskustva, a putovao sa svim mogućim generacijama Skylinera, Citylinera, Eurolinera itd. Uglavnom odlična sedišta sa dosta mesta za noge, plus dobro upijanje neravnina, i svaki put mi je sa njima bio pravo uživanje. Isto važi i za starije generacije Skylinera sa velikim pravougaonim farovima (oznaka je valjda N122/3 mada se mislim i njegov naslednik vodi pod istom oznakom, a drugačije su samo svetlosne grupe gledano spolja i maske naravno). Imao sam prilike da putujem i njima nekoliko puta, i jedino bi im se performanse mogle uzeti kao zamerka, ponajviše zbog dugačkog prenosa rekao bih, al zato zvuk
Tada su još ugrađivali mercedesove V8 motore ako se ne varam. Najviše sam putovao Skylinerom pretposlednje generacije, kojih još uvek ima u velikom broju kod naših prevoznika.
Novi Skyliner je još uvek slabo prisutan kod nas. Imaju ga samo Oktopod i Olimpik travel mislim. Od klasičnih GT-a sa Citylinerom N116 sam imao najbolja iskustva. A što se Setre tiče, putovao sam i sa njom dosta, ali su mi utisak pokvarili pojedini primerci serije 200, ponajviše zbog samih prevoznika, al zato nikad neću zaboraviti fudkesovu 328DT. O seriji 400 tek da ne govorim, dok još nisam imao prilike da putujem serijom 500. No, Neoplan je ostao moj miljenik, iako možda nije na onom nivou od pre nekoliko decenija.