Žika
Expert
- Učlanjen(a)
- 23.03.2014.
- Poruke
- 6.388
- Pohvaljen
- 8.151
Gledam koliko nabacaju kod vozača raznih drangulija koje bitno ometaju preglednost kao i pažnju.
Ako se dobro sećam kod naših Solarisa je to daleko bolje rešeno.
I što se tiče pozicije vozača i ergonomije meni lično najviše odgovara Solaris (imamo i ovde par u DE). MAN je sledeći što se tiče položaja vozača, mada su opet neki prekidači malo udaljeniji, veliki levi retrovizor ozbiljno umanjuje preglednost, morao bi da bude kraći, bez dodatnog. Citaro je posebna priča, em je nekako nepregledan zbog onih bočnih stakala koje bisač ne briše i još poveći broj stubova. Vozačka pozicija čudna, nikako da nađem idelan položaj a još gore komande za klimatizaciju i prekidač za podešavanje volana. To je zabodeno nisko i daleko da svaki put mora da se baulja kako bi se videli dugmići ???? Novija generacija ima još nižu i nezgodniju poziciju sedišta.
Iveco , jako čudan, debeo volan koji često prekriva duboke instrumente naročito nezgodno zbog zona 30 i radara na sve strane, prekidači grupisani u pačije redove pa ti treba dugo navikavanje i svaki put traženje. Isto tako i prekidači za vrata, sve je nekako nedohvatljivo. A što se tiče preglednosti posebna priča, desni retrovizor uvučen uz karoseriju tako da ne nema osećaj dubine, brisači ne brišu dovoljno pa tako uz stubove ostaje poveći nebrisani deo i kad se dodaju debeli stubovi , pa grejač stakla vrata za nitima debelim kao iz šporeta dobija se katastrofalna preglednost.
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
Ako se dobro sećam kod naših Solarisa je to daleko bolje rešeno.
I što se tiče pozicije vozača i ergonomije meni lično najviše odgovara Solaris (imamo i ovde par u DE). MAN je sledeći što se tiče položaja vozača, mada su opet neki prekidači malo udaljeniji, veliki levi retrovizor ozbiljno umanjuje preglednost, morao bi da bude kraći, bez dodatnog. Citaro je posebna priča, em je nekako nepregledan zbog onih bočnih stakala koje bisač ne briše i još poveći broj stubova. Vozačka pozicija čudna, nikako da nađem idelan položaj a još gore komande za klimatizaciju i prekidač za podešavanje volana. To je zabodeno nisko i daleko da svaki put mora da se baulja kako bi se videli dugmići ???? Novija generacija ima još nižu i nezgodniju poziciju sedišta.
Iveco , jako čudan, debeo volan koji često prekriva duboke instrumente naročito nezgodno zbog zona 30 i radara na sve strane, prekidači grupisani u pačije redove pa ti treba dugo navikavanje i svaki put traženje. Isto tako i prekidači za vrata, sve je nekako nedohvatljivo. A što se tiče preglednosti posebna priča, desni retrovizor uvučen uz karoseriju tako da ne nema osećaj dubine, brisači ne brišu dovoljno pa tako uz stubove ostaje poveći nebrisani deo i kad se dodaju debeli stubovi , pa grejač stakla vrata za nitima debelim kao iz šporeta dobija se katastrofalna preglednost.
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1