Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Конекто/и.
mercedes_itk.jpg
http://jarmuipar.hu/2019/04/17-debrecenben-osszeszerelt-mercedes-buszt-adtak/
 
Alexandria, najstariji tramvaj u Africi, datira iz 1863.

http://www.urbanrail.net/af/alex/alexandria.htm

Postoje dva sistema: jedan je gradski tramvaj, drugi prigradski za Ramlu. Imaju razne tipove tramvaja: Kinki Sharyo/Fuji Heavy Industries, Kinky Sharyo (6 su double deckeri), Ganz/MAVAG, Egipatski SEMAF, i ima iz Kopenhagena Duewag GT-6. Gradski su obojeni u žuto beloj kombinaciji, prigradski u plavo beloj. Neke GT-6 ice su obnovljene i ofarbane u novim šemama (zeleno belo, plavo belo, crveno belo..)

Jedan Ganz/MAVAG
394735.jpg


Duewag GT-6
s-001.jpg


I dvospratni Kinky Sharyo koji rade na prigradskim linijama
221.jpg


Malo snimke tramvaja za Ramlu...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oYSgSUuKMn0[/youtube]

I jedan malo stariji snimak gradskih i prigradskih tramvaja.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=M9JcgN6o7T8[/youtube]

Vallja probati vožnju i ovim haosom :mrgreen:
 
Slike iz Budimpešte:

Linija 49 (Deak Ferenc tér - Kelenföld vasútállomás)
vJ3wWtI.jpg


Linija 11 (Batthyány tér - Nagybányai út)
LfoV0eN.jpg
 
Где год сам боравила и користила градски превоз немам замерке. За сада толико, а у следећем јављању више уз приложене фотографије
3084136124.gif
 
@ Alex_BG
Alfabusz Civis 12, аутобус на Вашој доњој слици - по мом мишљењу једна од најлепших креација на Волво шасији, раме уз раме са нашом Neobus Citta-ом SLF. Штета што наш Мегабус није откупио лиценцу и за тај модел, прелеп је... 8) Одлично уклопљена мешавина старијег и новијег дизајна, нема шта.
 
Inače strajk u gradskim firmama Saarbrücken-a i Völklingen-a se posle tri nedelje nastavlja. Niko ne odustaje čak su predstavnici gradskih firmi zajedno sa privatnicima vodili pregovore u Berlinu. Bezuspešno. Pominje se i uključenje privatnika u potpunu obustavu prevoza.


Malo Mainz-a







 
Znači ni u Nemačkoj nije najsjajnije stanje.. A što štrajkuju?
 
Traže povećanje plata za 30% (poslodavci prihvataju 4%), bolje uslove rada tj normalno radno vreme, odmor od 31 dan. U većini pokrajna je cena bruto sata oko 13 evra dok recimo Baden-Württemberg ima blizu 18 evra. I toj stanici teže sindikati. Ovo puta je sindikat Ver. di uporan, tj videćemo rezultat borbe.
 
Odo ja na kamion, ovi busevi, prodaja karata i manje pare su žešći promošaj.
 
Imam par kolega koji su prešli sa buseva na kamione, konkretno kontejnere i prezadovoljni su. Nikad se ne bi vratili na bus.


Danas se igrao sa Ivecom, nije mi se svideo, visok, nepregledan i sav se ljulja. Sedište vozača propast, kao neka klupica iz parka, ravno i tvrdo (tanak sunđer). Ceo bus zveči, vidi se da su baš aljkavi i ne baš bistri što se tiče prostora oko vozača, vrata naročito/kao da ih je pravio lokalni bravar. Motor nikako da ga provalim, nekad povuče , nekad se vuče ali generalno motor lepo poteže (kad hoće). Kočnica nedefinisana, retarder na Voith menjaču takođe čudan, hvata sa nekom zadrškom i prvi stepeni neupotrebljivi, tek od trećeg pa dalje oseti se kočenje a opet prestaje kad brzina padne oko 20 (ZF drži do 12 km/h) . Opet i tako možda bolje jer nema cimanja kao na starijim verzijama menjača kad se aktivira prvi stepen kočenja.

Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Просто ми невероватно кад видим како им индустријска зона изгледа уредно и пријатно. Код нас је у зонама фабрика углавном тророар зарастао у коров од метар и по, а по жбуњу су флаше и папири.
 
Taj deo Völklingen-a izgleda odvratno. Ceo grad koji se naslanja na aktinve Saarstahl, ugašene fabrike Völklinger Hütte i sa obližnom termoelektranom izgleda kao mesto gde čovek ne bi trebalo da živi. Idealno za neke filmove apokalipse.
Inače sve je čisto i kola su na ulici dugo čista.
 
Ова индустријска зона је пример другим индустријским зонама.
 
Krenuo na par dana put Budimpešte, pa svratio malo i do Segedina, tačnije, na dva sata. Miran i relativno pust, pružio mi je priliku za malo veći broj fotografija, a i lepo vreme mi je svakako išlo na ruku. Spominjao se dosta u ovoj temi kao grad sa sva tri podsistema javnog prevoza, što i ne bi bilo tako interesatno da se ne radi o gradu koji ima tek nešto preko 150.000 stanovnika. Nisam imao kad da se provozam i jednom linijom, a ovako na pogled, javni prevoz im odaje utisak vrlo dobre organizacije i visoke efikasnosti. Njihovi Ikarus trolejbusi čine svojevrsnu atrakciju, mada mi deluju pomalo ofucano za razliku od jako starih Škoda. Takođe, daju i primer kako trolejbusi i tramvaji mogu nesmetano deliti isti koridor.
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Par slika sam nekako duplirao. Izvinjavam se. Nisam našao grešku u postu, a pa bih Igora zamolio da višak ukloni ako može.
 
Vrh