Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

126 novih duplih autobusa MAN Lion's City GL na prirodni gas dobija Sofija.

Projekt vredan 34 milijona eura ili oko 268 000 eura po vozilu je deo projekta za obnovu gradskog transporta u Sofiji. Do sada je bilo naručeno 50 duplih trolejbusa Škoda, 20 tramvaja PESA kao i 10 novih metro vozova iz Metrovagonmasha.

Svaki autobus može prevesti po 165 putnika (od njih 55 sedišta), imaju Euro 6 motore kao i svakako klime. Prvih 20 mora biti dostavljeno do početka juna, a svih ostalih do kraja 2014 godine.















 
direktor":b16ghvzc je napisao(la):
Je li narucena varijanta sa 5 vrata

Upravo to hoćemo saznati. Ja sam se malo izletao, najverovatnije je malo kraća verzija Lions City G (18 metara i 4 vrate). My bad. :oops:







 
Осим што су много лепши изгледа да има и у цени разлике?
 
Ima karakterističan ozbiljniji iliti "nemački" dizajn. Dok MAN daje utisak zrelosti, Solaris je "maldolik". Svaki je lep na svoj način, ali nijedan mi nije lepši.
 
Frankfurt-Mercedes Benz Citaro C2
Mislim ono, sta reci o dizajnu, boja prelepa, izgled presavrsen, moderno, cisto. Lepsi od MAN-a i Solarisa.
mercedes-benz-citaro-c2-auf-81372.jpg
 
Dizajn nije 100% isti, ali je prilicno, bas bas prilicno slican. Ako ima neka dublja prica, da imaju dozvolu ili nesto slicno, opet jos gore, jer ne mogu da smisle svoj dizajn.
700_500_foto_sys_Afbeeldingen_Afbeelding_205.jpg

Avancity%20L%20_%20-%20esterno%204.jpg_20080104110422.jpg

bredamenarini_02.JPG
 
marrecar":1bj5dg0e je napisao(la):
Dizajn nije 100% isti, ali je prilicno, bas bas prilicno slican. Ako ima neka dublja prica, da imaju dozvolu ili nesto slicno, opet jos gore, jer ne mogu da smisle svoj dizajn.

Ne, nego je prvi autobus sa takvim dizajnom izasao iz Ikarbusa, kasnije su u BMB nastavili da prave. Koliko BMB ima pravo na taj dizajn, ima i Ikarbus, posto je zajednicki, inace BMB ne bi dozvolio Ikarbusu da nastavi sa proizvodnjom tog autobusa.

Kao dokaz je i da je Breda nastavila da proizvodi N seriju u Turskoj, sa malo izmenjenim prostorom za motor, a ako pogledate soferku, bocnu stranu, to je N serija napravljena 2006.
dsc2805d.jpg
 
Ako je tako, onda se izvinjavam na nenamernoj gresci, ja sam ranije razumeo da je Ikarbus imao neku saradnju sa BMB u vezi koriscenja njihovog dizajna.
 
То у бразилу је мало дубља проблематика од тог захтева. Није толики лом због тога само...али подршка народу, само да се не повређују и да се изборе са насиљем које им изазива велико ремећење живота, да мирно добију испуњење жеља.
 
Ocigledno ovim huliganima nije do besplatnog prevoza nego do izivljavanja. Mislim da oni koji zaista zele besplatan prevoz, sigurno ne unistavaju vozila i gradsku imovinu.
 
Маре тешко је то одредити. Наравно да као и у сваком друштву има насиља али је тамо ситуација толико тешка да је нама не замислива. Погине више људи у обрачуну банди за две године, него у свим овим нашим ратовима заједно. То не може да се схвати у једном друштву у којем нема насиља толико, као што је наше. Код нас је мање опасно чак и у односу на европу, па и много градова које сматрамо пријатним туристичким местима.
Свакако се надам да ће код нас захтеви за бесплатан превоз, а и све друго, бити добро организовани, успешни и безбедни. Упркос чињеници да многи покушавају да остану елементарно нормални, уздржани и да се држе неког давно стеченог кодекса и реда, и овде је то све теже. Беда гуши, морал нестаје, стрпљење изгубљено, али се држимо још. По мени за понос.
А хоћу да кажем да је бесплатан превоз овде само наслов, дебље мало књиге. Ми треба да видимо како је то у Талину (ако нисам помешао град ) остварено и тако неке примере ближе и не оптерећене другим стварима.
 
Sofija je objavila tender za 170 novih niskopodnih jediničnih autobusa u vrednosti 50 miliona eura

Ova je drugi tender, tako da pokraj naručenih 126 zglobnih MANova još 170 novih autobusa trebalo bi da pristignu u sledećih dve godina. Kriteriumi su tako napravljeni da mogu da učestvuju samo seriozne kompanije. Rok za dostavu je godinu dana od podpisivanje ugovora, tako da realno je da ih vidimo na ulice Sofije u toku 2015 godine.

Isto tako izabran je bio i izvođač koji će opremiti 600 stajališta sa audio-vizuelnim sistemom najave dolazka. Sofija već oko 10 godina ima takav sistem, koji je vrlo jednostavan, ali nažalost samo na tramvajska i trolejbuska stajališta. Cena montaže je 1,4 miliona eura i je deo projekta za integriran gradski transport.
 
Bolje da je Sofija narucila od Ikarbusa autobuse, dobila bi 2 pouta vise autobusa za iste pare.
 
Vrh