Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

ps jel zna neko kakvi su im ti na sprat valjaju li ista :) sme sto ih lupaju ko uskrsnja jaja :)
 
In the city of Amsterdam... :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vpwN8v-7xto[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_4vuaWDAhEc[/youtube]
 
Makedonski na sprat su ok iznutra... Solidan kvalitet izrade... Moj utisak je da su bas spori, ali mozda je takav saobracaj generalno u Skoplju... Sto se tice spoljasnjeg izgleda - tezak kic kao i ceo projekat Skoplje 2014.
 
На седиштима новог трамваја који саобраћа Стокхолмом одштампана је мапа јавног превоза тог града, погледајте
7_caf_tranvia_estocolmo.jpg

stockholmrailmap.jpg

applause.gif
за идеју.
 
Jel bio neko sa BBa
na razmeni studenata i sl. po belom svetu
iz svere gradskog i drumskog saobracaja ?
 
Интересантни двоспратни трамваји у енглеском граду Блекпулу (Blackpool). Да ли неко зна нешто више о овим трамвајима ?
 
енглески трамваји из 30их година (1934-35 конкретно у Блекпулу). могу да иду 69 км/х, имају их 15 у флоти. данас возе као туристичка атракција. тако нешто би и ми могли да урадимо и да возе око Калемегдана (када би имали мозга људи у ГСП-у)
 
Мислиш на протесте или на нереде. Није овде ничег мањкало, али због превоза? Поред свих озбиљних ствари...
 
Sofija potpisala ugovor sa Škodom za dostava 50 novih duplih trolejbusa modela Škoda 27 Tr

Grad i Škoda su danas potpisali 27,5 miliona eura vrednog ugovora za dostavu 50 novih vozila za Sofijski trolejbusni transport. 550 000 hiljada eura po vozilu znači da su klimatizirana, niskopodna, sa dizel agregatom i dostupna invalidima, nove Škode će opslužuju najopterečene linije. Rok dostave je 15 meseci. Tako Sofija će imati 85 nova vozila od ukupno 115 koji svakodnevno opslužuju grad, a ostali će biti modernizovani Ikarusi IK280T:






Sofija isto tako dobija i 20 novi tramvaji PESA Swing 120Na

Dogovor u vrednosti 33,5 miliona eura ili skoro 1,7 miliona eura po vozilu je već potpisan, a isporuka svih tramvaja treba da završi u sledećih 7 meseca. Vozeće na rekontruisanu LRT liniju 7 i promenjena ter produžena linija 2. Evo i karakteristike novih tramvaja:

Broj sekcija: 5
Raspored vrata: 1-2-2-2-1
Dužina: 30 metara
Kapacitet: 40+160
Kolosek: 1009 mm
Brzina: 70km na čas
Moćnost motora (asinhroni): 4x105kW

Evo i sofisku livreju:







Pred kraja je i tender za 126 novih duplih autobusa, gde favorit je Poljski Solaris sa istim modelom iz Beograda. Isto tako teče i proizvodnja 10 novih vozova za metro sa strane MVM Metrovagonmasha koje treba da počne sa radom krajem 2014 ili početkom 2015 kada se otvore 7 novih stanica na liniji M1.
 
Preveo sam ceo onaj clanak, o kampanji protiv tramvaja u Omsku:
http://vozoljubitelji.blogspot.com/2013/06/rusija-ljudi-koji-stoje-iza-pokreta.html


Rusija: Ljudi koji stoje iza pokreta "Omsk protiv tramvaja" kriju identitet
Posted on 14.52 by vozoljubitelji srbije

U medijima grada Omska sve češće se pojavljuje reklama Društveni pokret "Omsk protiv tramvaja". BK 55 predpostavlja da iza njega može stojati biznismen Aleksej Remizovič. Na reklamne porukama "Omsk protiv tramvaja" se postavlja pitanje šta dobijamo uklanjanjem tramvajskih šina sa ulica Ljermontova, Žukova, Učebnoj, Toteljinkova, i 2. transportnoj? I sami daju odgovor: "širenje ulica Ljermontova, Žukova, Učebnaja i 2. transportna, mogućnost gradnje autoputeva u ulicama Serova i Koteljnikova." A umesto tramjskog depo-a protivnici javnog šinskog prevoza predlažu park. Na završetku reklame piše "predlog se nalazi...", i tu stoji samo internet adresa http://www.ompt.ru, ali taj sajt već uveče nije radio (ova vest okačena 22.6.2013.) potpuno anoniman, iako su tekstovi pisani u prvom licu, a povratna sprega preko komentara je takođe onemogućena. Na sajtu se nalazi link prema Facebook stranici, koja je takođe anonimna, odnosno za kontakt se pojavljuje "Vsevolod Širokov", no po kvalitetu njegove stranice se vidi da je u pitanju stranica grupe. Tako, o ličnostima boraca protiv tramvaja se može samo nagađati.

BK55 predpostavlja, da iza pokreta "Omsk protiv tramvaja" stoji poznati gradski biznismen Aleksej Remizovič. Ne tako davno je na susretu gradonačelnika Vjačeslava Dvorskog sa članovima Vlade Omske oblasti upravo Remizovič predložio uklanjanje tramvaja iz tih ulica, koje se pominju u reklami. Osim argumenta proširenja ulica, on je naglasio da struja namenjena tramvajima može da koristi biznismenima, koji imaju svoje poslovne ovjekte u tim ulicama. Važno je ovde napomenuti da jedan od tih biznismena je i sam Aleksej Remizovič. U ulici Žukova se nalazi njegov kompleks Sibirski lov («Сибирская охота»). Kompleks je sagrađen uz kršenje propisa, i vlasti povremeno najavljuju mogućnost uklanjanja istog. Taj biznismen je dugo vremena bezuspešno pokušavao bilo kome prodati taj kompleks. Do danas je u Omsku ostalo tek 60 kilometara tramvajskog koloseka, manje od trećine nekadašnjih 227 kilometara. Međutim, u celom svetu tramvaj se smatra po prevoznoj sposobnosti sistemom odmah posle metro-a, koga ćemo još dugo čekati i čekati. BK55 je pokušao da dobije komentar od samog gospodina Remizoviča, ali on nije dobijen nikakav odgovor za sada.
 
Osušile im se ruke, da Bog da, pogotovo ovom Remizoviču.
 
Teški vs laki. Snimano iz metro voza na U4, preko puta U6 koji polaze otprilike u isto vreme[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zKuCjbxBmn8[/youtube]
 
Vrh