Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

2012":3uztf1do je napisao(la):
CAF za Stokholm nije 100%niskopodan kao Beogradski već 70%,mudriji su Šveđani od nas,zato njihov CAF ide po svim vremenskim prilikama i snegu i kiši +njihov CAF ima nagibni mehanizam za prijanjanje i krivinama.


Да је 70% нископодан не пише на сајту ЦАФ-а, пише само да су нископодни - то ваљда значи 100% - али и да имају обртна постоља. То је ваљда први серијски модел нископодног трамваја са обртним постољима - "*Шкода" је имала прототип.

Дакле.
STOCKHOLM TRAM
Through the company SL AB (company responsable for the transport network in the city) in 2010 Stockholm awarded CAF a contract for the supply of 15 model A35 trams with 3 cars, with the possibility of exercising the operation of up to 121 trams. This model consists of a two direction low floor unit made up of 3 modules and 4 motor bogies, which provides for a high traction-brake capacity and a maximum speed of 90 km/h.
This is an Urbos AXL as it is fitted with bogies with axles.Subsequently the client has contracted model A36 model units which include an additional intemediate car. Particularly adapted for the extreme weather conditions in this Nordic country, these LRVs are fitted with state-of-the-art comfort and safety equipment.
 
Nas su tapacirana takodje samo odvratnom tkaninom a njihova dizajnirana specjalno za njih
 
Њихова за разлику од наших имају сунђер између те тканине и пластике. У томе је разлика.
 
njihovi putnici su normalni u odnosu na nase :) pa zato imaju i sundjer kod nas bi sundjer namerno kirali i cepali zato mi nemamo sundjer :)
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GL0Z5VKPY9I[/youtube]
У Цириху трам увек има предност, чак и над пешацима :vops:
 
Prva PESA 120 Na je već u Sofiji.
Recap: 1,6 miliona eura za jedno vozilo, ukupno naručenih je bilo 20 po ceni od 33,7 mil. e. Vozila imaju sigurnosni sistemi, videonadzor, po dva info panela, po dva automata za karte i naravno klima. Prvi četiri tramvaji će opslužuju liniju 1, a od 2014 godine i rekonstruisana linija 7 ka Borovo i nova produžena linija 2 ka Drvenica.

0000054802-middle.jpg


0000054803-middle.jpg


0000054805-middle.jpg


http://www.dnes.bg/sofia/2013/11/29/kme ... nie.207823
 
Возио се у Сегедину. Фин трамвај, али, нажалост, мислим да немају моделе за метарски колосек.


ЕДИТ: Ево, можда, прилике за међубалканску сарадњу: Београд и Софија имају велике мреже метарског колосека, договоре се са пољском фабриком да развије модел за 1.000 мм, производња компоненти и монтажа се пребаци у српске и бугарске фабрике, Београд и Софија средњорочно наручују свако по 100-тинак трамваја. Сви срећни и задовољни...
 
Pa zar nije kolosjek u dobrom djelu metarski u sofiji
 
Andrej_LJ":2ypf5q0d je napisao(la):
Prvi od 50 novih Škoda 27tr za Sofiju!

wx1x.jpg


zv2c.jpg

Ovo mi izgleda kao da su na model Solarisa koji se koristi kod nas nakačili trole.
 
Nisam siguran ali mislim da Solaris pravi sasije, koje ih salju u fabrici u Plzenju gde ih Skoda sklapa i pravi svoju elektroniku. Ipak ne moze se reci "da sum im nakacili trole" jer elektronika je najvaznija i najskuplja u trolejbusima, odakle proizlazi i razliku u ceni. Jedan Skoda27Tr za Sofiju kosta 550 000 eura bez PDV, a u Talinu je izbio velik korupciski skandal jer em su narucili dosta vise vozila od Sofije em su ih platili po dosta vecoj ceni. Tako da trolejbus nije autobus sa nakacene trole.
 
Andrej_LJ":3j6tfay0 je napisao(la):
Nisam siguran ali mislim da Solaris pravi sasije, koje ih salju u fabrici u Plzenju gde ih Skoda sklapa i pravi svoju elektroniku. Ipak ne moze se reci "da sum im nakacili trole" jer elektronika je najvaznija i najskuplja u trolejbusima, odakle proizlazi i razliku u ceni. Jedan Skoda27Tr za Sofiju kosta 550 000 eura bez PDV, a u Talinu je izbio velik korupciski skandal jer em su narucili dosta vise vozila od Sofije em su ih platili po dosta vecoj ceni. Tako da trolejbus nije autobus sa nakacene trole.

Mislio sam na fizički izgled a ne na mehaniku. Naravno da znam da se ne rade na isti način trole i autobusi.
 
Ne znam baš koliko ovo spada u temu ali u svakom slučaju mislim da je zanimljivo, čisto da se utešimo da nismo najgori. Letos sam bio u Avganistanu pa sam malo fotkao i prevozna sredstva, evo par sličica:

Herat, dvokolica:

j16jrt.jpg


Herat, tuk-tuk:

qx9gco.jpg


Još jedan tuk-tuk:

2r4sjf9.jpg


Mercedes minibus:

2pq71cp.jpg


Need for Speed:

23uo0i9.jpg


Tuk-tuk u Balku:

aoltlu.jpg


Volga u Kabulu:

rsyi2q.jpg


King of the Road, Kabul:

1zf3q4z.jpg


:)
 
Avganistanu A crni sine sta si radio tamo mogao bi da napravis reportazu u temi relaks nebi se bunili ,tuk tuk trokolica
 
direktor":639vkx10 je napisao(la):
Avganistanu A crni sine sta si radio tamo mogao bi da napravis reportazu u temi relaks nebi se bunili ,tuk tuk trokolica

Bio sam tamo na letovanju, da malo pobegnem iz Srbistana, dakle turistički :mrgreen: Dobro, da onda ne oftopikujem ovde videću da postavim nešto na relaksu. Fotkao sam dosta i infrastrukturu i tako to, ima materijala.
 
Bas biras mirna mjesta za odmor i relaksaciju jedva cekam reportazu da nisi usput za putne troskove prodavao proizvode zavoda crvena zastava :?: :mrgreen:
 
direktor":11s4b4j3 je napisao(la):
Bas biras mirna mjesta za odmor i relaksaciju jedva cekam reportazu da nisi usput za putne troskove prodavao proizvode zavoda crvena zastava :?: :mrgreen:

Ma jok nisam ja od tih SDPR-ovaca :p Vidiš sad me podseti, imam i Irak od prošle godine i tako još neka zanimljiva mesta a da se tiču tematike ovog foruma.
 
Samo u relaks djelu i cepaj cim prije tim bolje vidim volis ratnu egzotiku
 
Vrh