Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Видим да ти није добар начин размишања. Зашто продужити 56Л до ПБ? То не могу да схватим као нормално размишљање. Треба је укинути и возила пребацити на неку другу линију. Престани са давањем нереалних предлога.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Izvini molim te.
 
Mislio sam da se iskoristi linija 36 da se ljudi prebace na primer iz pravca Sajma ka Novom Beogradu bukvalno za 5 minuta obzirom da je 36 uglavnom prazan...potez od Ade ima 85 i 89,ali ovaj deo ima doduše liniju 11,ali trenutno kako izgleda,tramvaj dok dodje do stanice na Buvljaku,izgubi mnogo,čak i previše vremena dok obidje krug pored buvljaka......e sad što se takta tiče,tu imaš verovatno bolji uvid koji je to interval koji bi bio odgovarajući....pošto E2 praktično pokriva ceo potez od BNV do Slavije i Trga Republike,logično je onda već dovoljno praznoj 36-ci dati mogućnost da kupi više putnika....ona moze posle Mosta na Adi da kruzi oko Hajata pa na Savski Most....treba videti sta je najbolje...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Linija 36 uglavnom vozi prazna zbog takta, koji je 40 minuta po krugu, a u proseku na 20 minuts, a pogotovo sa ovim preko BNV nije baš srećno rešenje. Duž Vilsonovog bulevara je koriste samo u slučaju da naiđe pre druge linije koju su čekali, dok se na potezu BAS - Autokomanda koristi u 95% slučajeva kao presedačka opcija, kada se duže čeka 78.
Kako sam jednu stanicu udaljen od Prokopa, lako mi je da se uklopim u red vožnje i da isplaniram dalji put. Zbog ovog skraćenja Vračarskih linija do Slavije, kada mi je destinacija Vračar ili Vojislava Ilića (do Rimske ulice), koristim 36 do Hrama pa preprečim Katanićevom do stanice trola, da se ne zezam sa trčanjem tamo - vamo na Slaviji.

Ironično, ali produženjem 34 na Senjak, linija zna da u određenim trenutcima bude toliko puna da kad dođe do mene, bude problem da se uđe, dok u 36 u isto to vreme mogu da biram gde ću da sednem.
 
34 do Senjaka je mnogo koristan.

Na 36 ljudi sa voza prelaze jer ga vide da (često jedan) stoji ispred stanice i znaju da mogu njime da dođu do nekog drugog prevoza, ali za dolazak na voz je linija kritična, posebno za ljude koji ne bi/ne umeju da se bave redovima vožnje itd, da gataju sa koje strane ulice treba da ga čekaju tj koji će prvi doći…

Takođe, kao jedna od “niskobudžtnih” alternativa bi mogla da bude produžena 38, na koju bi prešli autobusi sa 38A i 38L i koja bi mogla da ide od Beograda na vodi do Velikog Mokrog Luga otprilike ovakvom trasom kao što je na slici.
8B103C61-06EA-499F-B43D-08BAC09D09D5.jpeg

S obzirom da sada postoji 70, koji skroz pokriva čak 38L u jednom smeru, dok bi ostala mesta pokrila i ova izmenjena varijanta 38, ne bismo izgubili ništa, a i sigurno bi putnici više ozbiljno shvatali ovo.
I nisam za produžavanje linija trasom postojećih (ova 38 bi deo trase delila sa 31), ali svakako mislim da nema gore investicije od 38A/L i da bi svakako bila korisnija od njih.
 
Da li zna neko šta se dešava sa 36, tj. šta je zamišljeno? Danas sam prolazio preko BNV, spoljašnji krug. Linija je stajala na svim stajalištima duž Vudroa Vilsona, i novim i starim, i Bus plus aparat je uredno najavljivao stajališta. Na novim tablama, u oba smera, piše da tu staju samo 3A, 51, 511, 601 i EKO 2. Sutra ću da pitam SJP. Ne stigoh danas da im pišem.

Inače, na stajalištu u Nikolaja Kravcova, postavljene dne nadstrešice i oznake svih linija koje tu staju, bez ispisivanja lokacija dokle voze prigradske linije koje drži Lasta.
 
Poslednja izmena:
Inače, na stajalištu u Nikolaja Kravcova, postavljene dne nadstrešice i oznake svih linija koje tu staju, bez ispisivanja lokacija dokle voze prigradske linije koje drži Lasta.
Bilo pre mesec dana na Vesićevom tiktoku
Linija je stajala na svim stajalištima duž Vudroa Vilsona, i novim i starim, i Bus plus aparat je uredno najavljivao stajališta. Na novim tablama, u oba smera, piše da tu staju samo 3A, 51, 511, 601 i EKO 2.
Za početak, bezobrazluk je što pišu 3A, 51, 511 i 601 jer u jednom smeru još uvek ne prolaze tuda (i pitanje je kada će).
A za 36 ne znam, pitaj, ali meni je skroz realno da su ZABORAVILI.
 
Obzirom da je linija 709 produžena do novoizgrađene okretnice kod ŽS Zemun, šta mislite o sledećim predlozima i koliko je isplativo i smisleno?

Da umesto linije 709, linija 612 svraća do okretnice kod ŽS Zemun, obzirom da je i na staroj trasi linija na više mesta skretala sa trase kako bi pokrila veći deo naselja kroz koja prolazi, a tek na sadašnjoj trasi zbog ovog genijalnog rešenja sa kružnim prelazom i ŽS Kamendin. Sa druge strane da se linija 709 skrati do ŽS Kamendin (naselje Školsko dobro), bez svraćanja do Zemun polja, obzirom da po novome i 704 i 707 pokrivaju ŽS Kamendin.

Da se 15 i / ili 45 produže do novoizgrađene okretnice kod ŽS Zemun?

Da se linija 70 preusmeri od Studentskog trga pravo Žorža Matea, pa na isključenju za Autoput za Zagreb skrene na isti i onda istim ide do Autoputa za Novi Sad, gde bi skrenula desno i Autoputem za Novi Sad i Zmajevom ulicom do okretnice kod ŽS Zemun. Na ovaj način bi se linija ubrzala i dobila bi se ujedno bolja opsluženost starog dela grada za svim zgradama u okviru kompleksa TC Zmaj.​
 
Poslednja izmena:
Obzirom da je linija 709 produžena do novoizgrađene okretnice kod ŽS Zemun, šta mislite o sledećim predlozima i koliko je isplativo i smisleno?

Da umesto linije 709, linija 612 svraća do okretnice kod ŽS Zemun, obzirom da je i na staroj trasi linija na više mesta skretala sa trase kako bi pokrila veći deo naselja kroz koja prolazi, a tek na sadašnjoj trasi zbog ovog genijalnog rešenja sa kružnim prelazom i ŽS Kamendin. Sa druge strane da se linija 709 skrati do ŽS Kamendin (naselje Školsko dobro), bez svraćanja do Zemun polja, obzirom da po novome i 704 i 707 pokrivaju ŽS Kamendin.

Da se 15 i / ili 45 produže do novoizgrađene okretnice kod ŽS Zemun?

Da se linija 70 preusmeri od Studentskog trga pravo Žorža Matea, pa na isključenju za Autoput za Zagreb skrene na isti i onda istim ide do Autoputa za Novi Sad, gde bi skrenula desno i Autoputem za Novi Sad i Zmajevom ulicom do okretnice kod ŽS Zemun. Na ovaj način bi se linija ubrzala i dobila bi se ujedno bolja opsluženost starog dela grada za svim zgradama u okviru kompleksa TC Zmaj.​
Za 15,45 i 612 se slazem.70 bi ostavio trasu kao vec ide. 709 treba da ide od ZP da svraca u skolsko dobro kao veza sa TC Zmajem i Srednjom Politehnickom skolom.Ja bi stavio da 709 od ZP u smeru ka TC zmaju svraca u skolsko dobro,a 708 samo da svrati kad ide za ZP
 
Obzirom da je linija 709 produžena do novoizgrađene okretnice kod ŽS Zemun, šta mislite o sledećim predlozima i koliko je isplativo i smisleno?

Da umesto linije 709, linija 612 svraća do okretnice kod ŽS Zemun, obzirom da je i na staroj trasi linija na više mesta skretala sa trase kako bi pokrila veći deo naselja kroz koja prolazi, a tek na sadašnjoj trasi zbog ovog genijalnog rešenja sa kružnim prelazom i ŽS Kamendin. Sa druge strane da se linija 709 skrati do ŽS Kamendin (naselje Školsko dobro), bez svraćanja do Zemun polja, obzirom da po novome i 704 i 707 pokrivaju ŽS Kamendin.

Da se 15 i / ili 45 produže do novoizgrađene okretnice kod ŽS Zemun?

Da se linija 70 preusmeri od Studentskog trga pravo Žorža Matea, pa na isključenju za Autoput za Zagreb skrene na isti i onda istim ide do Autoputa za Novi Sad, gde bi skrenula desno i Autoputem za Novi Sad i Zmajevom ulicom do okretnice kod ŽS Zemun. Na ovaj način bi se linija ubrzala i dobila bi se ujedno bolja opsluženost starog dela grada za svim zgradama u okviru kompleksa TC Zmaj.​
Predlažem da se samo 15 produži do nove okretnice kod ŽS Zemun. Linija 709 da se ukine. Umesto 709 saobraćao bi 708 na trasi Blok 70A - Zemun (Novi Grad) - ŽS Kamendin - Zemun polje.

Trasa: Omladinskih brigada - Kružni tok kod opštine - Pariske komune - Tošin bunar - Prilaz (Teodora Hercla) - Prvomajska - Pazovački put (u smeru ka Bloku 70A Prvomajska) - Getova - Krajiška - Krupeška - ZEMUN (NOVI GRAD) - Solunska - Autoput za Novi Sad - Milana Rešetara dalje redovnom trasom do ŽS Kamendin pa preko novog nadvožnjaka do okretnice u Zemun polju.612 bi saobraćao na trasi: Blok 70A ili 70 - Bežanijska kosa - Nova Galenika

Trasa: Omladinskih brigada - Bulevar Milutina Milankovića ili Heroja sa Košara - Tošin bunar ako ide kroz Milutina Milankovića - Nikole Dobrovića - Marka Čelebonovića - Autoput za Novi Sad - Cara Dušana i dalje redovnom trasom.
 
Zašto misliš da je dobra ideja skloniti 708 od tamo gde je maltene jedina veza, i prebaciti ga da ide kroz Prvomajsku i Tošin bunar zajedno sa drugim linijama?

Baš mi nije jasno šta pokušavaš. Taj “612” će izgubiti vezu sa vozom, 708 neće ići tamo gde je glavni nego zajedno sa još mnogo linija koje idu često. Čemu sve to?

Zar nije bolje da se linije sa Novog grada (15, 45, 78) produže do južnog ulaza na železničku stanicu kod TC Zmaj, 708 preusmeri tako da u oba smera svraća tamo, 709 ukine, i uvede česta linija (tipa 612) od Nove Galenike do ŽS Zemun?
 
Zašto misliš da je dobra ideja skloniti 708 od tamo gde je maltene jedina veza, i prebaciti ga da ide kroz Prvomajsku i Tošin bunar zajedno sa drugim linijama?

Baš mi nije jasno šta pokušavaš. Taj “612” će izgubiti vezu sa vozom, 708 neće ići tamo gde je glavni nego zajedno sa još mnogo linija koje idu često. Čemu sve to?

Zar nije bolje da se linije sa Novog grada (15, 45, 78) produže do južnog ulaza na železničku stanicu kod TC Zmaj, 708 preusmeri tako da u oba smera svraća tamo, 709 ukine, i uvede česta linija (tipa 612) od Nove Galenike do ŽS Zemun?
A da 708 i 612 svraćaju u ŽS Zemun? (+ moj predlog)
Možda je moj predlog i loš, da li je bitna veza Zemun (Novi Grad) - Zemun polje?
 
Potrebna je veza sa 15, 45 i 78, ali ona ne mora da bude na Novom gradu, već može da bude i kod železničke stanice, što je logičnije s obzirom na to da je praktičnije da veliki presedački čvorovi budu tamo gde takođe postoji i železnica
 
A da 708 i 612 svraćaju u ŽS Zemun? (+ moj predlog)
Možda je moj predlog i loš, da li je bitna veza Zemun (Novi Grad) - Zemun polje?
Pa bitna je onima vise iz Plavih horizonata da bi mogli da presedaju u tom delu Zemuna(mislim na 709).708 je vise veza ZP sa PH,kvantasom,bezanijskim grobljem i nbgd-om.
 
извор: https://www.beograd.rs/cir/beoinfo/...eleznicke-stanice-beograd-centar/#prettyPhoto
Завршетком радова на изградњи и модернизацији пруге за велике брзине до 200 километара на сат, на релацији Београд (центар) – Стара Пазова – Нови Сад, планирани су и први поласци воза на овој релацији, саопштено је из Секретаријата за јавни превоз.


Како се наводи, из „Србија воз“ а.д. саопштено је да су предвиђене три категорије полазака: „Интер сити“ - који ће стајати само у Железничкој станици „Нови Београд“ и до Новог Сада саобраћати за 36 минута, са укупно пет полазака дневно из Београда и Новог Сада, „Регио Експрес“ - који ће се заустављати и у мањим местима између железничких станица у Новом Саду и Београду, са просечним временом путовања од 49 минута и имати укупно четири поласка из Београда и Новог Сада и „Регио“ - који ће стајати на свим станицама на овој траси и путовати око 57 минута, са по девет полазака из Београда и Новог Сада.


Повећањем броја полазака и увођењем највиших стандарда путовања на релацији између највећа два града у Србији, очекивано је и повећање броја корисника који ће гравитирати ка ЖС Београд (центар).


Услед наведеног, од сутра ће се примењивати нова организација линија јавног градског превоза путника у зони ЖС „Београд центар“.
Линија 36 (ЖС Београд /центар/ - Трг Славија - ЖС Београд /центар/) - кружна аутобуска линија 36 је уведена како би Железничка станица „Београд – центар“ била повезана са централном зоном града, одакле путници могу да прелазе на линије јавног превоза путника ка свим деловима града Београда. Наведена линија саобраћа у оба смера (ЖС „Београд-центар“, Гучевска, Булевар кнеза Александра Карађорђевића, Динарска, Франше Д'Епереа, Карађорђев парк, Трг Славија, Кнеза Милоша, Савски трг, Палата правде, Мостар, Ортопедски завод, ЖС „Београд-центар“). До сада је интервал наиласка возила на линији 36 био 20 минута. Увођењем додатних возила, од 15. марта на линији 36, интервал наиласка возила на терминусу ЖС „Београд-центар“ биће 10 минута, чиме се унапређује квалитет опслуге корисника железничког превоза путника.


Линија 38Л (Погон „Космај“ - ЖС Београд /центар/) - досадашња аутобуска линија 38Л се од 15. марта обједињује са аутобуском линијом 38А. Линија 38Л, у новом режиму, саобраћаће на релацији „Погон Космај“ – ЖС „Београд (центар)“, следећом трасом: Погон „Космај” - Ауто пут Београд-Ниш - Владимира Томановића - Војислава Илића - Устаничка - Јована Суботића - Булевар Стефана Провенчаног - Булевар Франше Д'Епереа - Мостарска петља - Булевар војводе Путника - Булевар кнеза Александра Карађорђевића - Новоизграђена саобраћајница поред Железничке станице „Београд центар” – Железничка станица „Београд центар” - Драгана Манцеа – Гучевска. Линија 38Л, у новом режиму саобраћаја имаће интервал наиласка возила 30 минута, уместо 40 - 60 минута колико је износио интервал на линији 38А која је до сада саобраћала од Погона „Космај“ до ЖС „Београд-центар“.


Ново стајалиште за тролејбуске линије 40 (Звездара-Бањица 2) и 41 (Студентски трг-Бањица2). За кориснике тролејбуских линија 40 и 41 који гравитирају ка ЖС „Београд – центар“, успоставља се ново стајалиште у Булевару кнеза Александра Карађорђевића, у смеру ка центру града, непосредно пре раскрснице са приступним путем до саме железничке станице.


Линија 34 (Топчидерско брдо /Сењак/ - ЖС Београд /центар/ - Пере Велимировића).
Линија 34 наставља са функционисањем у досадашњем режиму саобраћаја, трасом: Топчидерско брдо (Сењак), Војислава Вучковића, Васе Пелагића, Топчидерска звезда, Ортопедски завод, ЖС „Београд – центар“, Гучевска, Булевар кнеза Александра Карађорђевића, Стадион Партизан, Педагошка академија, Болница „Драгиша Мишовић“, Паје Адамовића, Бањица, Дедиње (Ортопедска болница), Милоја Ђака, Омладинска, Баје Пивљанина, Пивљанина Баје 1, Пивљанина Баје 2, Милана Благојевића Шпанца, Пере Велимировића.


Секретаријат за јавни превоз жели удобну и пријатну вожњу, како својим корисницима, тако и корисницима железничког превоза путника, наводи се у саопштењу.
Могли су бар на линију 34 да додају још један комби као што је то био случај када су се радили радови у Булевару кнеза А. Карађорђевића па да има такт од 17 минута, јер за време шпица у комби више не може ни да се уђе...
 
Могли су да споје све 3 38 и тако поред 70 повезати ВМЛ са атопуте. Видим да не ће више ићи до Топчидера.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
Могли су да споје све 3 38 и тако поред 70 повезати ВМЛ са атопуте. Видим да не ће више ићи до Топчидера.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
Pisao sam nekoliko postova iznad
 
За почетак да ставе зглобна возила на 36.
 
За део од Савског трга преко Славије до Аутокоманде итекако има, а до Прокопа ће сигурно имати.
 
Доста људи бира аутобус 78 на путу до болница. Доста људи улази у аутобусе 78 и 83 на раскрсници са Кнеза Милоша где трамвај нема станицу. А трамвај 9 често чека скретање трамваја 7 у Ресавску и ту изгуби пар циклуса семафора.
 
Gledam prilog sa žs n bgd i ubi se da uvećam sliku novih linija u tošinom bunaru, ako je 613 nova, onda glavaš mora da se konsultuje...
 
Vrh