Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Zašto? Gube se važne veze time (nova autobuska, Belvil, gomila poslovnih objekata itd)

Naučite da se linije ne uvode i ne menjaju da bi išle tamo kuda može već tamo kuda treba.
 
Od Banovog brda do nove autobuske,belvila,delta sitija i garaznog pogona nbgd ima tramvaj 13.
 
Do ovog sto sam nabrajao jedino ne bi imali vezu sa novom autobuskom,a do ovog ostalog imaju 73 i 610,ali kratko pesacenje.
 
Zašto? Gube se važne veze time (nova autobuska, Belvil, gomila poslovnih objekata itd)

Naučite da se linije ne uvode i ne menjaju da bi išle tamo kuda može već tamo kuda treba.
Mi smo druze ovde naučili da se linije uvode ili menjaju po političkoj potrebi pred izbore uglavnom...to je jedina istina....a to da li svaka linija idealno kači baš ono što bi trebalo da kači(tržne centre,pijace,Domove zdravlja,škole,itd).....naravno da ne....pa opet to nije razlog da ne idu prohodnije i brže ako može....jel da....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Kol'ki je interval na 76?
30 - 40 min.

Mi smo druze ovde naučili da se linije uvode ili menjaju po političkoj potrebi pred izbore uglavnom...to je jedina istina....a to da li svaka linija idealno kači baš ono što bi trebalo da kači(tržne centre,pijace,Domove zdravlja,škole,itd).....naravno da ne....pa opet to nije razlog da ne idu prohodnije i brže ako može....jel da....
Ako tako posmatramo stvari, onda bi za 85 bilo najbrže da ide Bulevarom heroja sa Košara pravo do okretnice 65 na BK, pa pored Kvantaša, TC Zmaj i Novog grada na Pupinov most.
 
Nije prvi put Sole da daješ svoj već standardan odgovor na odredjene teme...taj šablon mi je jasan i ok...ironično i ništa novo.....ne treba to da radiš,bar što se mene tiče....da se vratim na temu.....nisam ja nacrtao stajališta u Bulevaru Heroja sa Košara vec pretpostavljam Beograd Put...prema tome,izvolite gospodo dajte ideje....evo izbora vrlo brzo....pogledajte kako brže bolje završavaju Savski Trg zbog tramvaja...verovatno zato što im se ne žuri jel da....ja sam prvi prihvatio Sole tvoj predlog za 76 da se produži na Padinu.....jer bi obuhvatio ta nova stajališta...makar to ne značilo preusmerenje 85 kroz BHK.....ako mislim brže,ne mislim i nekvalitetnije....mislim racionalno pre svega.....nek ti ide 85 gde i do sada ide,dodaj mu tvoju 76 i ja i ti ćemo biti zadovoljni....pokriće se i jedan i drugi pravac...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Ovime sa 85 sam hteo da dočaram kako najbrža opcija nije uvek i najsmislenija. A i da vam skratim muke, neće biti nikakvoig preusmerenja linije 85 kroz Bulevar heroja sa Košara, zato što mora da zbog radnika GSP-a da ostane veza Depo Sava sa Opštinom. Zato je 85 stavljena da ide tuda, nakon ukidanja linije 69.

Pored preusmerenja 76 na Bulevar heroja sa Košara, uveo bih još jednu liniju kroz isti, ali teško da bi od toga bilo nešto, pošto bi to bila potpuno nova linija koja bi išla na relaciji Banovo brdo / Čukarička Padina - Zemun /Nova Galenika/ sledećom trasom: Požeška / Radnička - Most na Adi - Bulevar heroja sa Košara - Tošin bunar - Prvomajska - Železnička kolonija - Autoput za Novi Sad - Galenika (nova okretnica). Sa 4 vozila bi mogao da bude takt na 35 minuta. Taman bi mogla da ponese preostali broj, linija na osamedeset, 86.

dopuna: Nešto razmišljam, umesto produženja 88 i neophodnog pojačanja, mogla bi vozila potrebno za pojačanje, da se iskoriste za novu (predloženu) liniju 86. Stanovnici Nove Galenike 2 ne bi izgubili ništa, zato što bi linija 17 pokrivala po Zemunu i na NBG ono što bi radila linija 88, dok bi vezu sa predloženom linijom 86 dobili vezu sa drugim delovima Zemuna i NBG, a imali bi i vezu sa Banovim brdom umesto 88. Ovako bi i linija 88 ostala funkcionalna linija i dobila bi se raznovrsnija veza Galenike sa ostatkom grada.​


86 nova linija bulevar heroja sa kosara.jpg

 
Poslednja izmena:
76 možda da se okreće na Belim vodama kao okretnica na kojoj ima mesta. 86 drugi terminus jer je Banovo brdo puno.
 
Pa zar ti nije bilo lakše da prebaciš 17 na tu novu okretnicu na Novu Galeniku 2.......po tome bi ti se susreli 85 i 86 kod skretanja za Pupinov most,ili već u neposrednoj brzini......slazem se da ne treba dirati dovoljno pouzdanu 88 i produzavati je,ali mislim da je vec pouzdanu 17 dovoljno produziti do te nove buduce okretnice na Novoj Galenici....presedanje putnika sa Banovog Brda koji koriste 88,a koji žele ka Zemunu,uglavnom se dešava ili kod Opštine Novi Beograd ili na stanici posle Starog Merkatora gde zaista čeka uvek veliki broj ljudi......za 76 podrzavam da ide do Padine i to je ok...što se tiče okretnice na Belim Vodama,već sam govorio da bi najsmislenije rešenje bilo produženje 49 ili 85 sa okretnice Banovo Brdo ili kao treća opcija produženje 504 sa Vidikovca preko Vidikovačkog Venca i Cerak Vinograda do Belih Voda....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Možda nisam bio dovoljno jasan kada sam pisao za Novu Galeniku. Mislio sam da se do nove okretnice produži 17, a da se uvede nova linija koja bi išla preko Mosta na Adi, Bulevara Heroja sa Košara i Tošinog bunara do Zemuna, a kako je neko predložio da to bude Nova Galenika, napravio sam predlog za 86. Ako misliš da možeš bolje od ovoga što sam predložio, daj predlog, ili bilo ko drugi, pa da vidimo šta i kako dalje.

Što se tiče predloga za 76, ljudi zaboravljaju dve stvari. Prva je da linija saobraća na 30 - 40 minuta, a druga da na njoj rade samo dva vozila. Sa dva vozila, koja već sada rade, linija bi imala takt na 35 minuta, sa sve uračunatom pauzom na okretnici. Moguće da bi moglo i koji minut brže, jer su relativno brzi i prohodni Bulevar heroja sa Košara i Most na Adi. U jutarnjim, kao i u popodnevnim i večernjim časovima, to bi moglo da ima takt od 30 minuta. Obzirom da na Čukaričkoj padini okreće samo 87 celodnevno, koji takođe ima ređi takt, ne bi predstavljalo problem da se tu okreće i 76. Ako se sećate, prvobitno je 85 saobraćala na relaciji Čukarička padina - Belvil , na 20 minuta, pa nije bilo problema. Do Belih voda nema potrebe da ide, jer bi se izgubio smisao linije u potpunosti, koja bi se koristila samo kada se pukom srećom zadesiš na stanici u trenutku njenog nailaska.
Drugo, tu imamo i liniju 56L, koja saobraća sa, mislim da su 2 vozila u pitanju, nekoliko polazaka dnevno, koja takođe ne predstavlja problem za okretanje 76 na Čukaričkoj padini. Ranije sam predlagao, možda se neki sećaju, da se linija 56L ukine, a da se ta dva vozila sa nje prebace na liniju 76, koja bi saobraćala celodnevno.

Što se tiče okretnice Banovo Brdo, tu se slažem sa @solaris52 i predlogom za 49. Mogučnost(i) za rasterećenje okretnice postoje i dobro bi došli, jer bi ponudilu bolju povezanost nekih delova grada. Takođe se slažem i sa predlogom za 504, koji je u osnovi moja ideja, ali tu imamo problem što je sada preusmeren Vidikovačkim vencem do okretnice na Vidikovcu, te bi sada jedino smisleno rešenje bilo da od Vidikovačkog venca produži pravo do okretnice Cerak vinogradi.
 
Велика грешка је што на приступној конструкцији Мосту на Ади не постоји аутобуско стајалиште код Антифашистичке борбе јер би се истовремено омогућило брзо повезивање различитих делова града и опслуживање железничке и будуће аутобуске станице. То се може исправити изградњом конструкција са обе стране УМП (статички гледано би биле засебне конструкције), отприлике на месту садашњих пешачких стаза ка трамвајској станици Ђорђа Станојевића.

Што се тиче повезивања Бановог брда/Чукаричке падине преко Моста на Ади, потребна је нека аутобуска линија са нормалним интервалом (нпр. као интервали на 51 или 53) и трамвај који не кружи око блока 42. И битно је да та аутобуска линија омогући једноставна преседања ка савским блоковима (трамваји, 94 и 95), Бежанијској коси, Земуну итд.
 
87 ima isto interval od pola sata + 56L na svakih sat vremena u špicu mislim da nema mesta za 76.
 
Kako nema mesta za još jednu liniju od 30 minuta, a bilo je mesta za liniju od 20 minuta? Izuzimam liniju 56L, koja ima nekoliko polazaka u toku dana i ne opterećuje okretnicu.
 
Помоћ би имала смисла када би 56Л имала приближан интервал као 56, овако је бескорисна. 56Л ускочи тек на сваки пети полазак 56. Видим 56Л свако јутро у Радничкој у смеру ка Зеленом венцу и углавном је празна. Иначе, на 56 зна да буде и гужва ван шпица, нарочито лети од Аде ка Жаркову.
 
56L je besmislena i smislenije je da to bude 76 sa tim vozilima jer je mnogo veca guzva i opterecenje na 89 izmedju ade i delta city-ja nego na 56. Tako da bi bio pravi pogodak da ta dva vozila plus dva sa sadasnje 76 cine jednu liniju sa koliko toliko cestim taktom.
 
Isto zbog 89, koja nikad neće opet biti zglobna, stalno gužva u solo busu te jedan 76 dobro dodje. E sada, kada bi se opštine potrudile, ali teško. Ne znam ko je gnjavio za 72 i 300 m do okretnice 75. Naravno, druga je tema što je često gužva u tom delu u vreme špica zbog veze novog bgd-a i surčina. Hitno treba da se uradi planirana veza sa grčkom ulicom.
 
56L potpuno nepotrebna i prevazidjena linija...ta vozila bi bila korisnija na novoj 76 na primer i to je ok predlog....Sole,da li misliš po tebi da je potrebno uraditi korekciju trase linije 36,obzirom da je deo te trase preuzela E2 linija...može li na primer da u pravcu ka Sajmu produzi preko Mosta na Adi,i pored Sava Centra,vrati se na Savski most i eto je na staroj trasi...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Sole,da li misliš po tebi da je potrebno uraditi korekciju trase linije 36,obzirom da je deo te trase preuzela E2 linija...može li na primer da u pravcu ka Sajmu produzi preko Mosta na Adi,i pored Sava Centra,vrati se na Savski most i eto je na staroj trasi...
Eventualno nešto ovako bi moglo da dođe u obzir, i to dvosmerno. Ako bi se linija pojačala sa po jednim vozilom po smeru, to bi onda bilo na 10 minuta, u proseku, a 20 po krugu. Jeste da je malo nategnuto, ali mi je nekako bezveze da za malo maši blok 42, jer onda bi se opet dovelo u pitanje svrsishodnnosti prebacivanja na NBG.

36 blok 42.jpg
 
Poslednja izmena:
Ma ili je ukinuti ili je produziti do petlovog brda.
Видим да ти није добар начин размишања. Зашто продужити 56Л до ПБ? То не могу да схватим као нормално размишљање. Треба је укинути и возила пребацити на неку другу линију. Престани са давањем нереалних предлога.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Vrh