Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Vidim sta ste pisali za 84 i 612, na to zaboravite, jer okretnica na Galenici je tesna i za ove dve linije, jos zgloba terati kroz 2 teske krivine u naselju nije prijatno... Oni bi mogli da 612 pojačaju i da poprave turazu, jer je knapirana zbog guzvi na Kvantasu... Sto se 76 tice ta je linija nevidljena glupost, i mogli bi da je ukinu, jedva se BMC napuni, dok druge linije vaše i za ta dva vozila...
 

Samo da mi neko objasni ovu zavrzlamu sa 708 i 709, turistički povezuju tri žs gde svaka ima okretnicu sa razgledanjem bež kose.
 
Imajte u vidu da je skola Zmaj sada u sklopu Masinske Skole u Omladinskih Brigada, tu ce na tom mestu praviti okretniceu verovatno za autobuse... Koliko je pametno ne znam, sada su imali sansu da sa 612 srede ono što je trebalo da spoje spoljni krug da se ne kruzi sa 45, 73 i 610...
 
Pošto je BG:VOZ linija 1 vozi samo do Beograd centra predlažem liniju 710 Ž. ST. Beograd centar (Gučevska) - Batajnica (706) kao privremeno rešenje za ovaj problem.
Trasa: BATAJNICA (706) - Novosadska - Pukovnika Milenka Pavlovića (Batajnički drum) - Cara Dušana - Glavna - Bulevar Mihajla Pupina - Omladinskih brigada - Autoput - Isključenje ka Topčideru na Mostarskoj petlji - PROKOP
Koristiće sva postojeća stajališta.
Interval
Radni dan 20min u špicu / 30min van špica
Vikend: 30min u špicu / 60min van špica
Screenshot_20220323_122040.jpg

Predlog reda vožnje.
 
Zasto 96 da krece od Omladinskog stadiona? Odatle idu 101, 104, 105, 106
Линију 96 вратити на Трг Републике, нема смисла да иде до Омладинског стадиона. Ни садашње решење није бајно. Можда ће, уколико икада буде изграђен чувени тунел до Економског факултета, добити неку занимљивију руту.
Линију 85 поделити на два дела. Превише линија на Левој обали прелази преко два моста. Тај аутобус је тренутно доста нефукционалан за путнике. Поласци су често нередовни, а аутобуси крцати. Ту линију треба вратити на трасу какву је имала пре изградње Пупиновог моста, а за грађане Леве обале увести нову, бржу и ефикаснију линију до Ушћа. Аутобус би са моста силазио у Цара Душана, затим би ишао Главном и на крају Булеваром Николе Тесле или Михајла Пупина до окретнице код Ушћа. Додатне линије из других делова Леве обале за сада нису неопходне. За потребе становника Падинске Скеле и осталих мањих насеља изградити пасарелу на Зрењанинском путу у близини гробља Збег.
Линију 95 добро изанализирати и премерити њену будућу улогу. За становнике Леве обале за сада пристојно фунционише (у односу на остале линије барем).
 
За потребе становника Падинске Скеле и осталих мањих насеља изградити пасарелу на Зрењанинском путу у близини гробља Збег.
Ovo ne razumem

Ту линију треба вратити на трасу какву је имала пре изградње Пупиновог моста, а за грађане Леве обале увести нову, бржу и ефикаснију линију до Ушћа. Аутобус би са моста силазио у Цара Душана, затим би ишао Главном и на крају Булеваром Николе Тесле или Михајла Пупина до окретнице код Ушћа.
Potrebu ovoga razumem, ali postoje 84 i 700x.

U čemu konkretno se ogleda neredovnost 85? Gde tačno nastaje problem? Gde su uska grla?
 
85 je obzirom na resurse najbolja presedacka linija za Zemun i to mora da ostane, jer nadomescuje presedanje koje je ukinuto kada je 81 isao na Altinu iz Bloka 70a... Ljudima je svanulo ukidanje 69... Mora 85 da ostane ovakva, samo bi moglo da se ukine 76 za pocetak... 2 vozila vise...
 
Ovo ne razumem


Potrebu ovoga razumem, ali postoje 84 i 700x.

U čemu konkretno se ogleda neredovnost 85? Gde tačno nastaje problem? Gde su uska grla?
За прво због лакшег преседања и преласка из аутобуса у други.

Линија 85 је једна од најдужих линија у систему јавног градског превоза. То само по себи представља проблем ако не постоји нужна потреба за тим (да није линија до неког удаљенијег приградског насеља). Прелазак два моста је такође проблем. Интервали су неретко дугачки. Посебно је напорна вожња кроз Банатску улицу и кружење по Земуну.
 
85 je obzirom na resurse najbolja presedacka linija za Zemun i to mora da ostane, jer nadomescuje presedanje koje je ukinuto kada je 81 isao na Altinu iz Bloka 70a... Ljudima je svanulo ukidanje 69... Mora 85 da ostane ovakva, samo bi moglo da se ukine 76 za pocetak... 2 vozila vise...
Разумем ја да је добра за преседање, али не разумем зашто мора да прелази Пупинов мост онда? Могла би да се окреће где и 17, између моста и Саобраћајне школе.
 
Tamo gde okrece 17 je previse mala okretnica pa nije bas napravljena za vise linija.85 najbolje da se skrati do zemuna(okretnica 18 i 83).Dok bi linija 105L isla na relaciji Ovca-Borca 3-Zemun.I uvesti neku linij koja bi isla od padinske skele do zemuna,jer nema smisla presedati u borci kod groblja zbeg.
 
Ne dirati 85......moze lepo da se spoji Zrenjaninac sa Zemunom bilo kojom linijom samo da ima volje...105L moze,napraviti neku liniju sa Omladinskog da preko Pupina ide u Zemun,to ce svakako biti uskoro biti neminovnost,uporno se sve gura u grad,nikako prevoz da se izmesti malo po obodu grada....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
За прво због лакшег преседања и преласка из аутобуса у други.
Meni se čini da je prelazak ulice običnim pešačkim prelazom za sve, a posebn za stare/ljude sa decom/ljude sa stvarima/ljude sa ograničenom pokretljivošću mnogo lakši običnim pešačkim prelazom nego pasarelom

Zbog pasarele će ljudi samo krenuti da pretrčavaju Zrenjaninski put i izazivati nesreće jer će ih mrzeti (ili će im biti nemoguće) da se penju/spuštaju
 
Ne dirati 85......moze lepo da se spoji Zrenjaninac sa Zemunom bilo kojom linijom samo da ima volje...105L moze,napraviti neku liniju sa Omladinskog da preko Pupina ide u Zemun,to ce svakako biti uskoro biti neminovnost,uporno se sve gura u grad,nikako prevoz da se izmesti malo po obodu grada....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Зашто нека друга, краћа линија то не би могла? Много ефикасије и брже за разлику од 85.
 
Проблем је у окретницама и преседању. Мени је 85 и корисна и функционална. А реално фали још линија преко Пупина, из Котежа, из Овче и из Падињака, могле би до блока 42 нпр. Са варијацијама да једна иде дуж Милутина Миланковића, друга да прође дуж Зорана Ђинђића а трећ да дели трасу од моста са 85.
 
85 ulazi u čepove,kao i svaka linija koja prolazi Ugrinovačku,svi drugi delovi trase se lakse prolaze,jer celom trasom ona ide širokim bulevarima i putevima,manje semafora,pogotovo na tom delu sa druge strane Pupinovog mosta.....sve to sto mislis da ne moze da ti potkrpi 85,mogla bi bilo koja linija koju bi skrenuo sa Zrenjaninca ka Zemunu....a u blizini mosta imas 3 okretnice:Gornji Grad,Zemun(Bačka),Nova Galenika...i uskoro ce biti verovatno jos jedna kod tog novog naselja kod Galenike,tako sam bar čuo...prema tome..ima gde da se okrene bus i poboljsa prevoz,sad je sve do lokalne politike..

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Зар није у плану проширење Угриновачке на 4 траке од Сенског трга до поште и Т6? Опет проблематична су преседања и питање је куда иду путници даље од моста.
 
96 do Trga. 85 do Zemun Bačke. 105L od Zemunskog keja do Ovče preko Borče 3 i ulice Ratnih vojnih invalida.
 
Ja opet u plocu, 85 ovakav mora da ostane najbolje zbog 95 koji je tek u redu vožnje od 22, niko nece da se zeza da putuje do Buvljaka 15 minuta duze minimum... Problem na 85 su semafori u Omladinskih Brigada, u Ugrinovackoj upada u talas lagano... Koliko sam brze stizao od Bloka do Saobraćajne skole dok se 73 zaglavi u centru Zemuna... 85 tu samo cepa... Imajte na umu da ce uskoro i Paviljone gde okrece 16 i ekipa seliti, kao okretnicu u Backoj...
 
Ja opet u plocu, 85 ovakav mora da ostane najbolje zbog 95 koji je tek u redu vožnje od 22, niko nece da se zeza da putuje do Buvljaka 15 minuta duze minimum... Problem na 85 su semafori u Omladinskih Brigada, u Ugrinovackoj upada u talas lagano... Koliko sam brze stizao od Bloka do Saobraćajne skole dok se 73 zaglavi u centru Zemuna... 85 tu samo cepa... Imajte na umu da ce uskoro i Paviljone gde okrece 16 i ekipa seliti, kao okretnicu u Backoj...
Odakle ti ta informacija da se seli okretnica 16?Negde sam ovde u komentarima cuo da se seli u bloku 20 kod usca.
 
Nemoj da mi dirate 85, kako ću ja na posao?;)

Zar nije ovde na forumu bilo neke priče da se 16 produži do okretnice Bežanijska Kosa (Bolnica), gde okreće i 77?

Treće, juče sam se provozao biciklom pored blokaova 58 i 68. Sakura park se završava, počinje da se gradi Lastavica, mislim da bi 60 trebao da dobije i produženje i pojačanje.
 
Prema jednoj priči je bilo da se produži do KBC BK, a po drugoj da se produži do okretnice 65. I po jednoj i po drugoj je trebalo da ide preko Starog merkatora i Paviljona.
 
Okretnica 16 se seli i to ce uskoro biti, samo se trazi lokacija... U Zemun više nema gde igla da padne... Plasim se da će opet na Bezanijsku Kosu, a koliko ima potrebe tamo da ide i okrece?
 
Vrh