Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Pa eto treba jos jedna linija preko pupinovog.85 je dugacka,retka i ne daj boze desi se da se zaglavi tamo u zemunu kod vatrogasnog doma.
Mogla bi i neka linija Padinska skela-Pupinov most-Zemun
 
Слажем се, и Падињаку треба додатна линија. Можда Падињак-блок 42 са идентичном трасом као 85 од петље Збег до нове аутобуске.
 
A da 85 samo ide redovnije i da 96 kreće sa Omladinskog stadiona.
 
Фале додатне линије из Падинске скеле и Котежа да иду преко Пупиновог моста. 96 је кориснији да скрене у Деспота Стефана због преседања на 33, 48, 58, 16, 23.. Пребацивањем на Омладински губе се те могућности а само се додатно оптерећују 27, 25 и 25П.
 
Mogu da traže kao i svako drugi. Jedino, koja je svrha te linije, kada imaju više linija do omladinskog. Drugo, kotež i nema okretnicu, već bus čeka vreme. Treće, obećani su tramvaji do zbega i od blokova do bež kose, a sada nikla velika ograda duž ivana ribara, gde su na sva usta hvalili kako će pruga da prodje tih 2 km.
 
Ja mislim da će pruga za Bežaniju ići kroz Bulevar heroja sa Košara jer je ostrvo dovoljno široko.
 
A jel se zna nesto hoce li biti neka linija koja ce ici kroz bulevar heroja sa kosara?
 
Kao veća okretnica. Do Omladinskog stadiona ima puno konekcija iz svih pravca.
Боље су конекције у булевару Деспота Стефана него на Омлдинском.
Mogu da traže kao i svako drugi. Jedino, koja je svrha te linije, kada imaju više linija do omladinskog. Drugo, kotež i nema okretnicu, već bus čeka vreme. Treće, obećani su tramvaji do zbega i od blokova do bež kose, a sada nikla velika ograda duž ivana ribara, gde su na sva usta hvalili kako će pruga da prodje tih 2 km.
Као да је то велики проблем што аутобус кружи кроз блок и чека на станици. Има ту простора за чекање довољно. Трамвај до Збега неће пуно значити становницима самог Котежа и Борче пошто имају 1,5 до 2 километра до Зрењанинског пута. Више би значило да трамваји скрену у сама насеља.
Ja mislim da će pruga za Bežaniju ići kroz Bulevar heroja sa Košara jer je ostrvo dovoljno široko.
Неће ићи булеваром Хероја са Кошара, постоји усвојени план.
A jel se zna nesto hoce li biti neka linija koja ce ici kroz bulevar heroja sa kosara?
Нешто се причало о скраћењу 601 до блока 42 кроз булевар Хероја са Кошара али за сада нема ништа од тога. Дуж тог булевара је просто мртав простор изузев блока 65, са једне стране је железнички насип, а са друге су углавном складишта, гараже и депо ГСП. Блок 65 је саобраћајно покривен линијама које иду Тошиним бунаром и Омладинских бригада.
 
Jedino bi barem od ŽS Novi Beograd do ŽS Tošin bunar (i negde malo dalje, možda malom obilaznicom do Galenike/Gornjeg grada) trebalo da postoji autobus. Čisto jer npr od Nikole Dobrovića do Bloka 65 mora ili da se mnogo pešači, ili pravi ogroman krug sa presedanjem.
 
Kao veća okretnica. Do Omladinskog stadiona ima puno konekcija iz svih pravca.
Kakve veze ima, kad postoje stotke kojima se može tamo doći?
I prvenstveno i glavno presedanje je voz na Pančevačkom mostu.
Ne znam zašto misliš da je pored 4 linije koje od Borče do Omladinskog stadiona idu identičnom trasom potrebna JOŠ JEDNA.

Ja bih pre želeo da 96 bude ekspres i ne staje nigde između Borčanske raskrsnice i Pančevačkog mosta.
- Brza veza sa vozom
- Rasterećenje 95, ko ide samo do tamo biraće bržu varijantu
- Ništa se ne gubi jer ostaju sve ostale linije
 
Евентуално да у том експреа режиму стаје између раскршћа и моста још код блока Сутјеска за преседања са 43 ка Борчи.
 
Mislim da to pretvaranje 96 u ekspres liniju nije najbolje rešenje, jer bi se onda napravio još veći pritisak na 95. Isto i što se tiče skraćenja do Omladinskog stadiona. Uz to, što neko reče, već ima linija iz Borče koja ide na Omladinski stadion, a o je linija 104. Bolje da postoji raznolikost presedačkih veza, jer tada gotovo da i nema pritisak na vozila određene linije, već su putnici ravnomerno raspoređeni i ciljano idu na određenu liniju, u zavisnosti od toga do kog dela grada žele da stignu.

Što se tiče tramvajske pruge i Bulevara heroja sa Košara, situacija je sledeća. Tramvaji će produžavati pravo Bulevarom Milutina Milankovića od Belexpo centra, pa sve do Tošinog bunara, gde slkreću desno i idu Tošinim bunarom pravo do Vrtlarske, gde će čekati vreme, a gde neće biti klasične okretnice, za šta je planirana kupovina dvosmernih tramvaja (manji broj).

A što se tiče samog Bulevara heroja sa Košara, predlagao je nekoliko članova ranije liniju koja bi išla za Zemun, tako što bi sa Banovog brda ili Čukaričke padine išla preko Mosta na Adi, pa pravo Bulevarom heroja sa Košara, pa kod Tošinog bunara desno i njime pravo sve do Vrtlarske, a dalja trasa bi bila definisana prema potrebama, što bi u suštini bila ili Prvomajska ili Cara Dušana, obzirom da 85 pokriva Ugrinovačku.

Vezano za Bežanijsku kosu, predlagao sam ranije preusmerenje linije 76 do Čukaričke padine, preko Bulevara Heroja sa košara.

linija-76-bulevar-heroja-sa-kosara-jpg.125334
 
Za 76, možda ovo bude odličan predlog i prihvaćen, jer lanac diskonta mere tj svetofor, otvara na bež kosi (oznaka br 2 na soletovoj mapi) novi objekat, a tamo ide samo taj bus. Opet, mere nije nešto jak, ali vredi pokušati.
 
(n)
Zemun i Bežanijska kosa treba da imaju brzu vezu Banovim brdom i južnijim delovima grada, a za to što ti hoćeš je sasvim dovoljno i da linija ide do Belvila ili bloka 70A. Kraća linija bi bila efektnija, a 76 koju ti predlažeš, ne bi ništa pomogla, jer na njoj saobraćaju 2 vozila. Uostalom, Bežanijska kosa već ima dve direktne linije do Sava centra, pa ne mora još i treću.
 
Za 76, možda ovo bude odličan predlog i prihvaćen, jer lanac diskonta mere tj svetofor, otvara na bež kosi (oznaka br 2 na soletovoj mapi) novi objekat, a tamo ide samo taj bus. Opet, mere nije nešto jak, ali vredi pokušati.
Nema veze što nije jak, kad i onako postoji praksa povezivanja većeg dela bližih naselja nekom novoizgrađenom megamarketu, tržnom centru i sl. Ako su mogli liniju 72 da preusmere na Bežanijsku kosu da deca ne bi morala 300m da pešače od najbliže stanice 74 i 75 do osnovne škole, ne vidim zašto bi ovako nešto za 76 bilo problem.
 
Bulevar Heroja sa Košara ima već iscrtana i spremna stajališta za neku liniju koja bi tu prolazila....isto tako postoji mogućnost,mislim da to ovde niko nije pomenuo,ne znam tačan naziv ulice,u pitanju je deo od Belvila ka Bulevaru Heroja sa Košara koji koriste,ili su nekada koristili tramvaji,sam taj deo je sa obe strane semaforizovan....nije nuzno da ako bus udje u Bulevar Heroja sa Košara,da će automatski ići ka Mostu na Adi....možda je kroz ovu ulicu moguće preusmeriti recimo 85 ili 89....ili eventualno tuda pustiti recimo neku novu 76 ka Čuk.Padini koja bi kačila Delta City....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Mogli bi 85 cim predje most na adi da prolazi kroz bulevar heroja sa kosara i desno u omladinskih brigada u smeru ka Zemunu.
 
Vrh