Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790702#p790702:16glzk0s je napisao(la):
solaris52 » Pet Nov 06, 2020 6:24 pm[/url]":16glzk0s]Au brate,al si mi rekao....i to su predlozi jel...neverovatno....to je ta kreativnost,ne diraj mi moj kraj,moju liniju.....znaci nece da se prebaci sa 84 na 35 u nedodjiji po tebi zvanoj Hajat,vec ce to da ucini isto samo na Zelenjaku....jel mozda celoj Galenici Zelenjak kraj svih krajeva i ne idu dalje nigde....ovde je bilo predloga koliko se secam da se spoje 68 i 84 i da bus okrece kod Dunav Stanice,ali ni to nije naišlo na podršku...mnogo smo teski realno za novo,samo znamo da napadamo do besvesti....u stilu,e gledajte vi svoje,moje ne dirajte...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Stvarno će ispasti da sam te ja nešto uzeo na zub, ali zaista nisam, čak mi deluje da bismo po nekim temama imali i slična mišljenja. Međutim, deluje pomalo da ti ovu temu shvataš kao igralište. Tebi malo dosadilo da iste linije večito idu istim trasama, pa bi malo da promešaš. Takođe, imaš tu potrebu da svaku besmislenu ideju koju prospu iz grada normalizuješ tako što ćeš je razmatrati kao suvislu. I sve to nekako OK, ali ono što je nekorektno je ovo durenje na ljude zato što neće da (sa)učestvuju u pogoršavanju svog prevoza, i to pojačano vesićevskim frazama o neshvaćenim progresivcima i kočničarima reformi. Ljudi na osnovu povezanosti linijama gradskog prevoza donose neke krupne odluke u životu - gde će kupovati/iznajmiti stan, gde će upisati dete u vrtić/školu, gde će efikasno moći da im dođu mušterije ukoliko uzimaju poslovni prostor itd. Da, braniće trase linija koje odgovaraju njihovim potrebama i to je potpuno normalno, čak i poželjno ponašanje.
 
Ok...durenje je prejak izràz....i da....imam pravo na svoj stav...ja mislim da je to ok...kao ti i na svoj stav...ne mislim da ces zbog toga da se duris sto sam ovo rekao...igralista druze otvara Vesic,a ne ja....a kad kupujem stan(mada mi je to tesko zamisliti),verovatno gledam koje linije sada idu na lokaciji gde planiram da zivim...ne bacam karte da bih pitao DJP sta planiraju sa prevozom u tom kraju narednih godina....toliko o tome...ovaj forum je koliko znam zamisljen da svako iznese svoj stav,nadam se da nema potrebe objasnjavati da se ponekad i ne moeam sloziti sa nečijim misljenjem na temu...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Tačno tako, ne moramo se uvek složiti sa mišljenjem drugih. Čak je i poželjno kada se ima razmena različitih mišljenja, a ne odmah da se zauzme stav "postoji moje mišljenje i pogrešno" , što oko nekih stvari i tema zna da bude baš uočljivo. Pri tom ne mislim da sam ja najpametniji što se tiče bilo čega, uključujući i ovu temu. Vrlo često se dolazi i do situacija da čim se nema adekvatan odgovor na neko pitanje, često zna da se krene u napadnje i prozivanje, ili po profesiji, ili po političkom opredelenju ili pak na ličnom nivou. Ne znam za druge, ali meni se često desi da kad postavim neko konkretno pitanje, ne dobijem uopšte odgovor, kao recimo u slučaju kada sam pitao za BNV, zašto neko misli da će zakupac nekog stana za poslovni prostor pre da se odluči da to uradi u zgradi u BNV gde je cena kvadrata prilikom kupovine bila 10.000€ nego li u nekom drugom kraju gde je cena kvadrata bila 1.000€.

Evo recimo na ovoj temi, pričalo se o nekim rešenjima vezano za TC Galeriju, i kada sam uradio predlog šta i kako bi moglo da se poboljša, na sugestiju nekih članova, odmah se digla frka oko toga što je dat predlog da linije saobraćaju do Pop Lukine a ne i do Zelenog venca. A ovamo, imamo situaciju da se na sva zvona udara kako je neophodno da se rastereti Zeleni venac, a kad se da bilo koji predlog, onda „stvarno nema potrebe davati im sulude ideje“ i „ko bi uopšte koristio liniju koja ne saobraća do Zelenog venca, nego samo do Pop Lukine“ ili „ko bi uopšte koristio liniju koja se zavlači u grad i upada u potencijalni čep“. Bilo bi jako zanimljivo čuti predloge kako da se rastereti Zeleni venac a da se ni jedna linija ne izmešta i ne produžava.

Što bi MC_ rekao, izgleda da forumaši vole da kukaju, i da istovremeno presedaju kod Sajma, kao i da im krajnja destinacija bude tržni centar Galerija, kao i da kruže po obodu centra grada da bi došli do tržnog centra, jer niko osim lolithe nije napisao ništa konkretno o mom predlogu, nego smo se uhvatili prepucavanja oko toga zašto ne smeju da se diraju linije sa Zelenog venca, uprkos gore svemu pomenutom.

Ovo moje ne treba shvatiti kao durenje, nego kao stav nerazumevanja zašto je bolje kukati kako je loš prevoz i povezanost, a udariti hejt po bilo kom predlogu za promenu tih loših predloga i zašto se uvek za svaki predlog, ko god da ga da, uvek polazi i završava sa stavom bolje ništa ne dirati, nego da se upropašćuje.
 
Tvoj predlog je sasvim ok...nisam stigao o tome ni da kazem nesto...nemam zamerki,jedino mislim da je za 511 mozda najbolje da ona koristi levo skretanje u Nikolaja Kravcova i da okrece kod Gazele...umesto sto to radi 46...po meni bi do Gazele 46 mnogo brze stigla ako bi iz pravca Gazele isla levo ka Sajmu kao 36 sto ide sad...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
ne vidim problem da se neke linije sa zelenog venca izmeste po ostalim okretnicama u centru, studentski trg ima kapacitrt za jos 3-4 linije, trg republike za jos jednu, dunav stanicu za 1-2, okretnica kod narodne banke za jos 3-4 i tako dalje.

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791048#p791048:2nnk7fcp je napisao(la):
solaris52 » 07 Nov 2020 19:03[/url]":2nnk7fcp]Tvoj predlog je sasvim ok...nisam stigao o tome ni da kazem nesto...nemam zamerki,jedino mislim da je za 511 mozda najbolje da ona koristi levo skretanje u Nikolaja Kravcova i da okrece kod Gazele...umesto sto to radi 46...po meni bi do Gazele 46 mnogo brze stigla ako bi iz pravca Gazele isla levo ka Sajmu kao 36 sto ide sad...
Da se 511 skrati do Nikolaja Kravcova u oba smera, umesto da opslužuje i Savski trg?
Izmeštanjem 46 da ide pored Sajma do okretnice na Gazeli se gubi veza Savskom ulicom iz pravca Autokomande, a kao jedina alternativa ostaje šta? Linija 38 i njene podvarijante (A, L), pod uslovom da se nešto uradi sa njima i da se stave da se okreću ispod Gazele. To bi bilo izvodljivo jedino pod uslovom da linija 38 ne ide celom dužinom kroz Ustaničku, na delu od Šumica do Mostara. Ovo pišem zato što mislim da je bitna pomenuta veza u oba smera. Sa ovakvim promenama koje iznosim, predlog koji sam izneo za liniju 38 nije izvodljiv. Sad se samo postavlja pitanje da li više odgovara da linija 38 ide dvosmerno kroz Ustaničku ili da se kod Dušanovačke pošte spušta na autoput.
 
Za 38 je najbolje da u smeru ka VML-u ide autoputem,a u suprotnom da silazi kod pošte...ako bi 38 išao do Gazele,ili on ili 46 ne bi morali da obilaze kompletan krug oko Beograda na vodi,smatram da nije neophodno...u principu,to su sad finese,zavisno od takta,koliko se vremena gubi obilaženjem oko Savskog Trga,a koliko se dobija skretanjem levo u Nikolaja Kravcova...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
razmestanje linija sa zelenog venca

- linije koje ostaju na zelenom vencu: 52, 53, 56, 56L (uz dodatak 511 koja bi isla do zelenog venca)
- linije koje idu do studentskog trga: 67, 68, 60, 29, 31, 36 (varijanta koju je solecar ponudio)
- linije koje idu do dunav stanice: 44, 15
- linije koje idu do trga republike: 27, 32E (uz dodatak produzene 32 trasom 27 uz dodata 2 vozila)
- linije koje idu do kralja milutina: 601, 3A, 704, 707, 706
- linije koje idu do BNV: 71, 84, 46 (uz dodatak 81, 402, 38 sa solecarovog predloga)

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
Evo, dakle, ako je problem gužva na Zelenjaku, predlažem sledeće promene:

- Linija 84 produžava se trasom predratne 14-ce: Zeleni venac - Bulevar - Bogoslovija.

- Linije 67 i 71 spajaju se sa 27, kojoj uzimaju numeraciju. Dobijamo 67: Blok 70a - Mirijevo 3; 71: Ledine - Mirijevo 3. Posledično, linija 27e postaje, jednostavno, 27.

A okretnicu u rupi kod arapskog tržnog centra ne uvlačite u ovu priču.
 
ovo sam napisala samo da bi tamo imalo mesta da se 511 komotno pomeri tamo a i da se zeleni venac inace oslobodi guzve

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
E, da, dobro me podseti: 511 može da se produži do Brankovog mosta, pa u Blok 20.

Sa ovom novom okretnicom su se u... ljudima u život.
 
Нису лоши предлози на овој страни, једино да видимо шта учинити са 91, 92, 551, 553. Пада ми на памет нова окретница Дорћол, тј. да се ове четири линије Карађорђевом, булеваром Војводе Бојовића и Дунавском продуже до новог терминуса Дорћол-Дунавска. И наравно због толиког продужетка и појачају. Добија се солидна преседачка веза Бранков мост.

О самом Зеленом венцу често размишљам да ли исти треба можда да постане пролазна станица, да се линије са њега продуже кроз тунел, а да две паралеле, Бранкова и Југ Богданова постану једносмерне.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791076#p791076:2nu9b85z je napisao(la):
Пантограф » 07 Nov 2020 21:03[/url]":2nu9b85z]E, da, dobro me podseti: 511 može da se produži do Brankovog mosta, pa u Blok 20.

Sa ovom novom okretnicom su se u... ljudima u život.
Otkud ideja da se 511 izmesti na okretnicu u bloku 20?
Ljudi, ajde ne dajte ovim monstrumima povoda za štetne rabote...
Zašto bi se nešto menjalo, ako će biti gore?
Linija ne treba da beži od centra do okretnice u bloku 20. Jednostavno, mora da vozi u centar, a ne pored centra.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791072#p791072:2nu9b85z je napisao(la):
Пантограф » 07 Nov 2020 20:37[/url]":2nu9b85z]Evo, dakle, ako je problem gužva na Zelenjaku, predlažem sledeće promene:

- Linija 84 produžava se trasom predratne 14-ce: Zeleni venac - Bulevar - Bogoslovija.

- Linije 67 i 71 spajaju se sa 27, kojoj uzimaju numeraciju. Dobijamo 67: Blok 70a - Mirijevo 3; 71: Ledine - Mirijevo 3. Posledično, linija 27e postaje, jednostavno, 27.

A okretnicu u rupi kod arapskog tržnog centra ne uvlačite u ovu priču.
Ljudi, ajde ne dajte ovim monstrumima povoda za štetne rabote...
 
Ne razumem? 511 bi prošla čak bliže centru nego dok je okretala na Savskom trgu (stepenice u Kameničkoj), uz dodatno ostvarenu vezu sa linijama koje idu Brankovom ulicom.

Nema svrhe da budeš duhovit, ako ćeš promašiti ceo fudbal: u tom slučaju, velika je mogućnost da padneš na dupe.

Za ovo drugo - obrazloži zašto je loše, ili izbriši što si napisao, jer je nepristojno razgovarati bez argumenata. Kud bi ti izmestio 27 sa Trga, ako već kažu da mora? Niz Prizrensku, pa do Beograda na vodi, ili do Zelenjaka?
 
Vidiš ni ja ne razumem tvoj stav vezano za linije 71 i 84, zato što kažeš da ih ne bi niko koristio ako bi se po stajanju kod Pop Lukine surduknule u Gavrila Principa, pa onda išle ka okretnici kod Gazele, jer je to udaljavanje od centra, a kada ti daš predlog za 511 da ide isto tako, onda je to super rešenje.
Ne znam da li se sećaš mog stava da nisam za pravljenje mamutskih linija koje idu sa kraja na kraj grada. Naravno tu izuzimam linije prigradskog tipa, kao i neke od gradskih. Naprimer 25P i produžena 74 su mi loše rešenje, jer se od pouzdanih linija prave nepouzdane. A upravo to bi bila linija Mirijevo III - Ledine. Spajanje 27E i 67 bi moglo da prođe. Što se tiče 27, nju bih francuskom ili Dobračinom do buduće okretnice u Dunavskoj.
Tolki ovde na forumu razgovaraju bez argumenata, pa nikom ništa, niko da kaže da je to nepistojno. Kako napisah u jednom od prethodnih postova, vrlo često mi se desi da kada ne dobijem odgovore na pitanja, ili da sagovornik jednostavno nestane kada ne može da mi da odgovor i sl.
 
Uh al ste se raspisali, ali i neka, vidim da ima baš puno jako dobrih predloga.
Sad ću da se vrnem par strana unazad pa da počnem da čitam.
Bogme, ima da delim pohvale ko Palma narodne pare kad krene u šetnju kroz Jagodinu. :D
 
Evo sto se tice predloga
36-ok
51,402-ok mada pitanje je sta o tome misle stanovnici Belih voda/Belog potoka
81-nije los predlog mada uputne su guzve kod Sajma i meni zvuci neverovatno da po 5 vozila radi na linijama ,prosto nemam takav utisak.
71,84-problem licka.Tu je blizu skola gde roditelji vode decu,ali i hotel gde se autobusi isparkiravaju.Samo jedno od njih bi bilo dovoljno da poremeti satnicu linije.
511-tvoj predlog biram 3b mada moze li dupli kroz durmitorsku,jer ako bi je vratio na solo bunili bi se ljudi.

Evo jos dodatnih predloga:
71 se ukida
75-Ledine/Zeleni venac
601-surcin/blok 20(posle zs Tosin bunar ude trasom 71).
607-surcin-aerodrom-bnv-zs prokop(dal bi okretala na prokopu ili kod tc galerije pisite sta je bolje)
511-a)nemanjinom do slavije/kralja milutina
b)kneza milosa do studentskog trga
27e-do dunavske preko francuske
27-do vuka
79-mirijevo/luka beograd preko dunav stanice, poenkreove i dunavske.
44-luka beograd/senjak preko z klemensoa,cara dusana,p bojovica,karadjordjevom,tc galerija do senjaka.
Neka od linija 91,92,551,553 do senjaka(okr 44) , prokopai tc galerije.Vi slobodno dajte predlog koja od njih gde.
 
Нису лоши предлози, за 27 до Вука нам фали трамвај 6 до Трга републике.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789209#p789209:1vkg7vds je napisao(la):
dungodung » Sub Okt 31, 2020 5:58 pm[/url]":1vkg7vds]Meni nije problem da menjaju trase ako postoji alternativa, ali čini mi se da se ovom reorganizacijom linija kod BnV stvaraju situacije gde ne postoji alternativa. Recimo 46. Ako dobro razumem mapu, 46 će nakon Mostara stajati tek u Nikolaja Kravcova, tako da do Savskog trga ima ili 800m hoda ili 400m hoda do stanice Palata pravde, pa presedanje na sada već osiromašeni prevoz kroz Savsku.
Da se ispravim, 46 i 3A ipak dele stanicu (Durmitorska), tako da je moguće relativno brzo doći do Savskog trga i bez 46.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]Evo sto se tice predloga
36-ok
51,402-ok mada pitanje je sta o tome misle stanovnici Belih voda/Belog potoka
Na 402 po mom predlogu da linija radi u ekspres režimu, sa sve produženom trasom, ima manje stajališta (čini mi se 3 ili 4, ako sam dobro izračunao). Plus što predlog predviđa da linija radi posle 20:35 i da linija 401 više ne svraća u Beli potok pa onda u Pinosavu.
Što se tiče 51, to nije moj predlog, već Karla del Pontea, a nastao je na osnovu toga što građani Belih voda još od skraćenja linije do Savskog trga, 2006. godine, zbog rekonstrukcije Nemanjine ulice, tražili da im se vrati veza sa Slavijom. Predlogom je obuhvaćena i nedostajuća veza Sajma, Banovog brda i Čukaričke padine sa Prokopom, koji je postao nova GŽS, ali i daleko bolja veza Banovog brda i Žarkova sa kliničkim centrom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]81-nije los predlog mada uputne su guzve kod Sajma i meni zvuci neverovatno da po 5 vozila radi na linijama ,prosto nemam takav utisak.
Ono što sam primetio, pošto često idem i ka Banovom brdu, da gužve znaju da se stvore kod Mostarske petlje, koje su jednim delom uslovljene i nemogućnošću brzog protoka vozila kroz Kneza Miloša. Kroz sam Bulevar vojvode Putnika nisam primetio da se stvaraju ogromnr gužve i relativno brzo može da se prođe. Čini mi se da se veće gužve stvaraju na silasku sa Mosta na Adi iz smera NBG, u pravcu Banovog brda, i da se protežu negde do skretanja za Čukaričku padinu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]71,84-problem licka.Tu je blizu skola gde roditelji vode decu,ali i hotel gde se autobusi isparkiravaju.Samo jedno od njih bi bilo dovoljno da poremeti satnicu linije.
Kako linije 52, 53 i 56 funkcionišu na tom delu?


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]511-tvoj predlog biram 3b mada moze li dupli kroz Durmitorsku, jer ako bi je vratio na solo bunili bi se ljudi.
Mogu zglobni autobusi bez problema kroz Durmitorsku. Na 56 imamo zglob, pa tu su onda Lastine prigradske zglobne linije... A ako se prisetimo, pre rekonstrukcije (proširenja Savske), 511 je saobraćala upravo kroz Durmitorsku i Sarajevsku

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]Evo jos dodatnih predloga:
71 se ukida
75-Ledine/Zeleni venac
601-surcin/blok 20(posle zs Tosin bunar ude trasom 71).
607-surcin-aerodrom-bnv-zs prokop(dal bi okretala na prokopu ili kod tc galerije pisite sta je bolje)
:notok:
95 bi bila prepreopterećena ovakvom organizacijom. Ako bi se kojim slučajem ukidala 71, linija 72 bi morala da se vrati da saobraća Vojvođanskom i da se pojača, mada i ovako bi mogla da se vrati, pogotovu što sada postoji veza preko linije 70, zbog koje je 72 izmeštena na Bežanijsku kosu. Od izmeštanja linije 72, stanovnici Stare Bežanije traže da im se vrati linija, zato što sada moraju duže da putuju i da presedaju (neki čak i 2 puta da bi došli do destinacija gde su ranije išli direktno).
Da bi se nadomestila trasa linije 71, morale bi da se rade akrobacije, za koje DJP baš i nije spreman. 68 bi mogla da pokriva trasu 71 od Bulevara Milutina Milankovića, ali bi onda linija 77 morala da saobraća duž celog Bulevara Milutina Milankovića, a to bi značilo kruženje oko TC Ušće, zato što je neko u DJP ili iznad njih, zaključio da bi direktno skretanje bilo koje nove linije, iz pravca Brankovog mosta u Milentija Popovića, dovelo do totalne blokade pomenute raskrsnice. A mnogi su primetili da se više vremena izgubi tim kruženjem oko TC Ušće, nego direktnim skretanjem, sa sve čekanjem.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]511-a)nemanjinom do slavije/kralja milutina
b)kneza milosa do studentskog trga
Na okretnicu kod Narodne banke sam namerno predložio linije gde rade solo vozila. Za 601 nisam siguran da li je sada solo - zglob ili je 100% solo, tako da je ona mnogo manje kritična za pomenutu okretnicu, nego li 100% zglobna 511. Za drugi predlog ću samo reći da bi linija bila krajnje nepouzdana, jer znam vrlo dobro kakve su kolone vozila od Mostarske petlje pa do Nemanjine. S vremena na vreme se protegnu do Kralja Milana.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]27e-do dunavske preko francuske
27-do vuka
Da odgovorim citatom:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791205#p791205:2yr8twf4 je napisao(la):
Дошљак » 08 Nov 2020 09:58[/url]":2yr8twf4]за 27 до Вука нам фали трамвај 6 до Трга републике.
A sad da se nadovežem mojim citatom:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791166#p791166:2yr8twf4 je napisao(la):
solecar » 08 Nov 2020 01:44[/url]":2yr8twf4]Spajanje 27E i 67 bi moglo da prođe. Što se tiče 27, nju bih Francuskom ili Dobračinom do buduće okretnice u Dunavskoj.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]79-mirijevo/luka beograd preko dunav stanice, poenkreove i dunavske.
44-luka beograd/senjak preko z klemensoa,cara dusana,p bojovica,karadjordjevom,tc Galerija do Senjaka.
79 treba da ostane na sadašnjoj trasi, dosta ljudi je koristi, a 44 dosta ljudi iz Vilinih voda je koristi ili da dođu do Dunav stanice ili do Trga republike. Ako bi se 44 preusmerila predloženom trasom, tek onda je ne bi koristili, jer bi bila kao nova dvojka, a suštinski to ne bi obavljala.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791189#p791189:2yr8twf4 je napisao(la):
Nighthunter » 08 Nov 2020 07:02[/url]":2yr8twf4]Neka od linija 91,92,551,553 do senjaka(okr 44) , prokopai tc galerije.Vi slobodno dajte predlog koja od njih gde.
Nikakvo preusmeravanje ka Senjaku. To ne bi značilo ni stanovnicima Senjaka, a ni stanovnicima tih linija, jer ne postoji ništa bitno tamo. Pogotovu što se opkruži celo naselje da bi se došlo opet do Sajma. Kod Prokopa barem mogu da presedaju na BG: voz a kroz Savsku imaju vezu ka centru.
 
Sole, svaka ti čast za one kompilacije predloga i grafičke predstave.

Najviše mi se sviđaju ovi predlozi:
36 Studentski trg – ŽS Prokop - ŽS Topčider (ne zato što kreće od mog kraja, ja izuzetno retko putujem ka Topčideru i Senjaku, nego zato što ima logike i što povezuje centar grada sa novom nesrećnom glavnom žel. stanicom, i zato što je ova najnovija 36 haotična)
38 Gazela – ŽS Prokop - VML
84 Gazela – Nova Galenika

Linija 511 - Varijanta 2b
Sajam – Savska – Durmitorska – Sarajevska – Balkanska – Gavrila Principa – Lička – BAS – Bulevar Vudroa Vilsona – Gazela (okretnica) - Bulevar Vudroa Vilsona – Sajam. Linija bi čekala vreme polaska na stajalištu Nemanjina /#912/ u Balkanskoj ulici.


Imam prijatelja u Sremčici i mislim da je ljudima iz tog i okolnih naselja ipak najdraža ova varijanta sa što manje zadržavanja i gužvanja u centru grada. Jer njima je bitno da ih 511 ekspresno doveze do grada gde imaju druge linije, i nije im teško da presedaju da bi došli do željenog mesta. Zato one druge varijante sa više ulaženja u centar, bi donele više komfora i manje presedanja, ali samim tim i više zadržavanja i gužvanja. A ljudi vole 511 baš zato što piči ko šatl.

601 Slavija /Narodna banka/ – Surčin

To je to za sad, idem dalje da čitam. :wink:
 
Al si me slatko nasmejao. Uzmem da čitam i ladno pročitam "komplikacije". Rekoh, kakve sad komplikacije, bogte. Uzmem da ponovo pročitam, jer ja to sigurno nisam dobro pročitao. I eto videh da sam bio u pravu, da su u pitanju kompilacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791426#p791426:292b851o je napisao(la):
Bender Rodriguez » Ned Nov 08, 2020 11:56 pm[/url]":292b851o]Imam prijatelja u Sremčici i mislim da je ljudima iz tog i okolnih naselja ipak najdraža ova varijanta sa što manje zadržavanja i gužvanja u centru grada. Jer njima je bitno da ih 511 ekspresno doveze do grada gde imaju druge linije, i nije im teško da presedaju da bi došli do željenog mesta. Zato one druge varijante sa više ulaženja u centar, bi donele više komfora i manje presedanja, ali samim tim i više zadržavanja i gužvanja. A ljudi vole 511 baš zato što piči ko šatl.
Komentari ljudi sa kojima sam pešačio pre neki dan do ovog Nikolaja Kravcova ne odišu baš zadovoljstvom aktuelnim rešenjem. Više su to neki komentari čije bi verodostojno prenošenje povlačilo izvesne forumske disciplinske mere. Uostalom, i Pantograf je pominjao nekakve poznanike koji koriste 511, a nisu zadovoljni ovim rešenjem.

Bold: Do grada i nemaju problem - trenutno ih linija vozi baš tamo gde im treba - Sajam, Palata pravde, Savski trg, BAS. Do grada obično ideš odmoran. Problem je u suprotnom smeru, u kom se ljudi obično vraćaju umorni, nakon osmočasovnog radnog vremena i guranja u vozilu s kog presedaju. Takođe, u grad se ide praznih ruku, a iz njega se često nosi nešto što si kupio, što je dodatni potencijalni faktor umaranja. Apsolutno nikoga ne raduje pomisao da treba da pešači od BAS-a ili Savskog trga do Nikolaja Kravcova (ili da čeka 3A ili 36 za jednu stanicu). Ne raduje ga ni da se vozika do okretnice ispod Gazele, pa da zajedno s vozilom čeka vreme polaska (ukoliko ono ne otperja za garažu i ostavi ga da se dole mrzne i čeka sledeće). To vreme koje se gubi recimo uveče može da znači da će ti pobeći autobus na koji bi inače komotno stigao, a sledeći je za 20+ minuta. Vreme koje ne gubiš ako uđeš na Savskom trgu ili kod BAS-a i ideš pravo Savskom kući.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791072#p791072:292b851o je napisao(la):
Пантограф » Sub Nov 07, 2020 9:37 pm[/url]":292b851o]
A okretnicu u rupi kod arapskog tržnog centra ne uvlačite u ovu priču.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791076#p791076:292b851o je napisao(la):
Пантограф » Sub Nov 07, 2020 10:03 pm[/url]":292b851o]Sa ovom novom okretnicom su se u... ljudima u život.
Apsolutno. Zato je meni ceo ovaj krak diskusije koji podrazumeva titranje okretnici otprilike kao kad ti neko obesi teg na noge i tera te da plivaš.

@solecar: Mislim da si imao u vidu Drinsku.
 
Vrh