Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ја терам своје и не одустајем па макар били у праву а нисте. Једо или 2 преседања не представљају никакав проблем (нисам за ВеУправу нити сам политички опредељен чисто кажем да се оградим од нападања овде неких особа).

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Pa i vidi se da teraš svoje, čim kategorički tvrdiš da svako ko kaže suprotno za 511, nije u pravu. Po tome ispade da i to što Pantograf piše vezano za 511 da mu drugar putuje do Savskog trga svaki dan, to ispada netačno.
 
Ако је тако, онда најбоље да те четири линије окрећу на Прокопу. Мање је семафора и мање је беспотребног кружења. Плус добија се Мостар за преседање.
 
Samo bi se zaglavljivali na spuštanju od Ruda ka Mostaru. Bitno je da staju na Sajmu odakle se može svuda. 51 bi mogli do Slavije, mada i on bi tu upadao u gužve. Nisam pametan.
 
Za Soleta: da li postoji mogućnost da se autobuskom linijom poveže Miljakovac 2 sa Novim Beogradom do Sava Centra (nekada išao autobus 94, ali sada je preusmeren). Postoji okretnica, postoji i stajalište, sve je sređeno, samo ako može da se uvede linija koja će preko Ruda i Gazele povezati Miljakovac i Novi Beograd. (Ranka)

Beokom je predlog gledateljke Ranke prosledio Sekretarijatu za javni prevoz, a oni će proveriti kakve su tehničke mogućnosti i raspoloživost vozila i razmotriti uvođenje nove linije Miljakovac – Novi Beograd, preko Ruda i Gazele.

Izvor: Studio B
 
Чудно да није до Ресника :D Линија може да иде као и 94 до болнице Драгиша Мишовић, па даље до Мостара булеварима Кнеза Александра и Војводе Путника, (а у будућности би могао да прође и преко Прокопа) па на Мостару да смота на Газелу. Е сад питање је где би тај бус ишао даље на НБГ? Можда блок 42 (веза Миљаковца са новом БАС)?
 
Danas sam se prvi put vozio sa 36 od promene trase, na delu od Narodne banke pa ka Prokopu. Ono ko je smislio, baš ima logike. Od Generalštaba pa do BAS - a sa zadnje strane, ne postoji ni jedna autobuska stanica, a ramak među stanicama 1.1km. Pre ove promene je barem linija kačila stajalište u Balkanskoj, kojed koriste linije 52, 53, 56 i 56L. Kakva je situacija sa 78 i 83? Da li one i dalje koriste stajalište u Balkanskoj ili idu kao 36, Nemanjinom direktno na Savski trg?
 
Може и да иде Сарајевском и Гаврила Принципа, па Бранковим мостом до Блока 20. Коначно би се добила веза поменутих улица даље од Зеленог венца и код Бранковог моста се може преседати на било који део Новог Београда и Земуна.
 
Ništa od 18 i 83: Postoji li mogućnost da se linije 18 i 83 produže do Atine zbog povećanog broja stanovnika. Potrebe su još neke linije gradskog prevoza osim linije 81L. (Mirjana)

Iz Sekretarijata za javni prevoz su nam odgovorili sledeće:
Predmetni zahtev razmatran je više puta ali zaključak je uvek bio isti, nisu ispunjeni saobraćajno tehnički uslovi. Takođe, predmetno produženje negativno bi uticalo na funkcionisanje ovih ionako preopterećenih linija. Iz istog razloga je linija broj 707 promenila trasu ka Zemun polju preko naselja Altina kako bi javnim prevozom bio pokriven i ovaj deo naselja Altina koji do tada nije bio opslužen linijom broj 81.

Izvor: stb

Bitno da su im podeljeni placevi koji ne mogu da se uknjiže, a za prevoz nije bitno. Stvarno treba da im ponude nešto pored sporih 81 i 707.
 
Sta mislite o spajanju 513 i 407L u jednu liniju.
513-v mostanica/bela reka
Trasa: od V Mostanice do Sremcice kao i do sad.Zatim bi isla kroz Sremcicu do okretnice i nakon toga bi se kretala do Trebez okretnice.Posle Trebez okretnice dosadasnjom trasom 407L.

Ps:kroz Sremcicu bi stajala samo kod raskrsnice u blizini skole,u centru(MUP i ambulanta) i na okretnici 511.

Broj vozila:4/5 =513(1)+407L(2)+ jedno ili dva dodatna.

Razlog za njeno uspostavljanje:
1)presedanje na vozila koja vode kroz cetiri poteza
-preko umke
-preko zeleznika
-preko ibarske
-preko avale
2)veza v. Mostanice i Sremcice sa beo vozom (zs ripanj i bela reka)
-
 
Predlog za minibus/bus liniju, jedinu sa poteza 300 koja ne ide u pravcu ka terminusima Ustanicka/Sumice/Zvezdara (pijaca)
313 -Put za institut - Brace Jerkovic
duzina linije 8-8.7 km...
kodovi stajalista/ trasa u spoileru
313- Kaludjerica (Put za institut)- Brace Jerkovic-Mitrovo brdo (okretnica 26)

- #1441-Put za institut (302-307 presedaci)
- #1581-Dom zdravlja
- #1583-Kopaonicka
**novo stajaliste -29 novembra (Djure Djakovica)
**novo stajaliste Zeljka Milivojevica (groblje)
**novo stajaliste Izvorska
*** novo stajaliste duz novoasfaltirane deonice Narodnog Fronta
- #1566- Narodnog fronta (mogucnost presedanja na 308 u pravcu ka Bulevaru ili 308 ka VML)
-#2647 Zikina (prilaz)
-#1569- Naselje Klenak
-# 1570- Lipovacka (presedanje na 308 ka gradu ili u pravcu VML, ili na 312 u pravcu ka Kumodrazu)
-#2837-Vinjage
-#2833- Milosev Kladenac *presedanje na 38 ka pogonu Lasta na liniju 70 ili 38 do Sumica
**novo stajaliste Pavla Savica
-#2247- Veliki Mokri lug (izlaz)
-#2152-Brace Srnic (presedanje na liniju 20)
-#265 -Medakovic 3
-#426 Vojislava Ilica (presedanje na 18,29,20,26L, 50)
-#428 Zaplanjska
-#432 Brace Jerkovic (Mitrovo brdo)


Jerkovic- Kaludjerica (put za institut)

-#433 Brace Jerkovic (Mitrovo brdo
-#429 Zaplanjska
-#427 Vojislava Ilica
-#262 Svetozara Radojicica
-#2083 Medakovic 3 (prolazno stajaliste linije 20 ka Cvetanovoj cupriji)
-#2151- Brace Srnic
-#2255- VML (ulaz)
-#2834-Ristin potok (preklapanje trase sa 312 do Nikole Grulovica)
-#2836- Vinjage (ko se iz pravca sumica vraca linijom 38 moze da presedne na 313)
-#1571- Lipovacka
** novo stajaliste Sretena Vukosavljevica
**novo stajaliste Klenacka
**novo stajaliste Izvorska
**Novo stajaliste Zeljka Milivojevica (groblje)
** mozda i stajaliste Prvog maja
-#1588- Zeljka Milivojevica
-#1586- Stepe Stepanovica
-#1584- Kopaonicka
-#1582- Dom zdravlja Kaludjerica
-#1440- Put za institut (presedanje na 302-307)

google trasa linije (Smer A+ Smer B)+ trasa linije img
suu1xGl.png

TncDIFY.png


kodovi stajalista:
https://i.imgur.com/0FjR36Z.jpg

na busevi .com sam imao i sliku sa organizacijom ulica u Kaludjerici, u slucaju da uspe predlog da bude bus a ne minibus linija.
 
Sta mislite da se linija 25p ukine,a umesto nje

Linija 20 vml/o stadion
Trasa sadasnje 20 bi se izmenila i isla direktno kroz ustanicku umesto da kruzi(umesto nje starom trasom moze neka linija sa poteza 300 do sumica),od mirijeva bi umesto na okretnicu kroz m. Bulevar i visnjicku do okretnice linija sa poteza 100+

Liniju 25 produziti do sadasnje okretnice 25p.Time se oslobadja okretnica koja bi mogla da primi neku liniju sa poteza 400.
 
линију 25 и 25П треба спојити са све возилима. оставити са једне стране терминус 25П код Степине куће, са друге стране 25 на Карабурми
 
Mapa širenja trolejbuske i tramvajske mreže. Sumirani su predlozi i od nekoliko ćlanova. U toku je izrada detaljnije mape, koja obuhvata produženja postojećih linija, uvođenje novih, konverzije autobuskih linija u trolejbuse, skraćenja, reorganizacije... Ovo je samo podloga, jer je mapa sa detaljnim prikazom linija u izradi. Maravno, tu bi došlo i do preraspodele na solo, zglobne i elektrobus linije. Prilikom konverzije vodim računa da se konvertovanje u elektrobus linije radi na linijama koje nisu opterećene. Zeleno su trolejbuske garaže i tehnička mreža, a crveno tramvajska garaža. Crvenom su označeni tramvaji, a žutom trolejbusi. Ljubičasto je mreža koja bi se gradila po probijanju nasipa. Isprekidano je mreža koja bi se gradila, i to fazno. Kliknuti na mapu radi prikaza u punoj veličini.

 
фали ти трамвај око Калиша до Панчевца старом пругом ;) шта си користио за основу?
 
Scribble mapu. Nažalost ova podloga na kojoj sam crtao, više nije u funkciji. Tačnije, izbacili su je kao opciju. Mapu sam minimalno doradio u photoshopu, stavio neke mostove da se bolje vide, plus sam obojio reke i ono jezero u okolini Borče.
 
Sto nisi koristio 4 upečatljive boje 1 postojci tram 2 novi tram 3 postojece trole 4 nove trole loša podloga
 
Nisam koristio različite boje zato što je poenta na slici u punoj veličini, gde se sve vidi jasno. A izgleda da neke već sada mrzi da kliknu na sliku da bi je videli u punoj veličini. Ovo je posebno bitno kada se ubace trase linija, jer nije za očekivati da se ovako nešto može odraditi na mapi male veličine, i pritom da bude svaki detalj jasno vidljiv. Dovoljno je samo pogledati veličinu slika rendera raznih prostornih projekata.
 
Klikno sam ne brini i opet mi je lose nzm samo kojim principom si se vodio pri izboru boja ....
 
Добри су предлози, једна молба, да тролејбус иде од окретнице на Коњарнику до окретнице Устаничка, па да добијемо тролејбуску линију 50 :D И евентуално размислити о томе да део депоа Карабрума постане теолејбуски и трамвајски.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805446#p805446:67dze4vv je napisao(la):
direktor » 21 Dec 2020 00:47[/url]":67dze4vv]Klikno sam ne brini i opet mi je lose nzm samo kojim principom si se vodio pri izboru boja ....
Printcsreen dela mape u punoj veličini. Šta se ovde ne vidi dobro? Da li još nekome nije jasno kuda idu trase?

mapa uvecano.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805452#p805452:2kvi3p3j je napisao(la):
Дошљак » 21 Dec 2020 01:09[/url]":2kvi3p3j]Добри су предлози, једна молба, да тролејбус иде од окретнице на Коњарнику до окретнице Устаничка, па да добијемо тролејбуску линију 50 :D
Teško da bi smo je dobili, jer ako si pogledao pažljivo, sigurno si primetio da iz Trgovačke mreža skreće ka Čukaričkoj padini.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805452#p805452:2kvi3p3j je napisao(la):
Дошљак » 21 Dec 2020 01:09[/url]":2kvi3p3j]И евентуално размислити о томе да део депоа Карабрума постане теолејбуски и трамвајски.
Gde bi se smestili autobusi iz pogona koji bi bili višak?
 
Нисам баш најсналажљивији по уличној мрежи Чукарице па нисам приметио :/
Није ми јасно шта си планирао са погоном Сава, ако се он сели код Орловаче, онда би на његово место могло још аутобуса, ако не онда ништа.
 
Vrh