Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ниси далеко од истине, али, негде ће и они лудилу морати да повуку црту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790549#p790549:741gjxw7 je napisao(la):
Пантограф » 06 Nov 2020 09:48[/url]":741gjxw7]Откуд идеја да се 71 или 84 изместе са Зелењака?
Људи, ајде не дајте овим монструмима повода за штетне работе...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790580#p790580:741gjxw7 je napisao(la):
Дошљак » 06 Nov 2020 11:02[/url]":741gjxw7]Већ је раније најављено укидање окретнице на Зеленом венцу. Као и свих окретница унутар круга двојке. Ови Солетови предлози су благовремена адекватна реакција да се ублаже катастрофалне последице тог СМАРТ плана (идеја је да већина линија са Зелењака окреће у блоку 20 и код Ушћа). С тим што бих ја за 84 размислио да иде преко старог-новог Савског моста због самог броја постојећих линија преко Бранковог. Слично би и 601 могла да иде од Сава центра преко Владимира Поповића до новог-старог Савског моста, Савског трга и Савске до Николаја и испод Газеле.
Ranije smo pričali o 71 i 84. Cilj je između ostalog i rasterećenje Zelenog venca, o kome smo takođe pričali višer puta. I nekako se sve uvek završavalo konstatacijom da ima previše linija na Zelenom vencu i da treba da se rastereti, ali kada god bi se neka linija predložila, uvek bi bilo ono gde baš ta linija... A inače se spominjalo i da su Zemunci tražili da jedna linija ide dalje od Zelenog venca (odnosilo se na one koje se tu okreću).
Inače, voleo bih da čujem mišljenje i o drugim predlozima koje sam dao.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790574#p790574:741gjxw7 je napisao(la):
lolitha » 06 Nov 2020 10:57[/url]":741gjxw7]podrzavam za 84 da se izmesti, ali 71 neka ide na neku drugu okretnicu ako 601 vec ide na bv. mozda do studentskog trga?
Dat je ovakav predlog za 71 zato što ona pokriva veći deo NBG za razliku od 601. Inače, ovo nije neubičajen slučaj. Prisetimo se samo 19 i 31 ili 42 i 59, pa onda 29 i 30, pa 511 i 551...
 
po meni je najbolje da 71 se produzi do okretnice A1 a 601 da sluzi kao veza dobrog dela nbg i surcina/ledina sa bnv-om

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
@solecar

Земунци, када су рекли да треба нека линија да иде даље од Зеленог венца, свакако су мислили да би ваљало да прође кроз Теразијски тунел, а не да бежи од центра до подножја Газеле. 84, једноставно, мора да вози у центар, а не поред центра. Као и 71, која не би ни имала путника да се сурдукне поред Пициног парка.

Иначе, како је дивна та логика ВеУправе: Не треба нам окретница у центру, то је зло, али зато градимо нови центар града, Београд на води, и у њега ћемо да гурнемо - окретницу.

Зелени венац је плански изграђен објекат за окретницу јавног превоза, и све док метро не повеже центар Земуна, блокове и Баново брдо са Теразијским гребеном и центром Београда, мора да остане ту где је.
 
Sve to stoji, samo što ne možemo sve linije da "surduknemo" u Terazijski tunel, jer jednostavno nema kapaciteta za to.
 
Moze 71 van Zelenog Venca,a moze i 84...i evo rekao sam...hoće pasti meteor....jel Zemlja okrugla....dajte više,sa tim stavovima ne diraj ništa,samo da crknemo dok sačekamo metro...pustite više argument metro,milion linija može da promeni svoju trasu dok mi dočekamo naš metro....gde misliš da guraš liniju iz Zemuna,a da ne prodje kroz Terazijski tunel,a pritom da je išla do Zelenjaka.....samo gledamo usko na jedno oko...
Imamo 15,84,704 i 707 iz pravca Zemuna....prirodno je da idu na Brankov Most...à jel moraju bas svi...
Imamo 16,65,68,71,72,75,77,95 iz pravca Hajata i opštine Novi Beograd....i oni idu logičnim putem ka mostu...a jel i oni moraju svi tuda..
Sasvim je dovoljno iz ta 2 pravca otkinuti po jednu liniju i prebaciti je na Stari Savski most...hoće li biti problema....biće...a da li će ih biti više nego do sada....e pa ne verujem...
U neposrednoj blizini tog pravca ka Brankovom mostu je okretnìca Blok 20....ima mesta zakoliko oćeš linija,ali ne....moraju svi u centar....ne daj boze da se slucajno recimo 84 okrene tu,pa da mora da se presedne na 35....ne daj boze.....
Sve gledamo bice metro,ne diraj....rusi se Savski most ionako,nemoj tamo....aman ljudi šta je vama....izvolite malo presedajte,koristite tramvaje koji i kad nema radova zvrje prazni.....
Svuda je veliko opterecenje,a mi ne činimo nista da raširimo malo taj prevoz nego sve guramo u centar,sve na most....i onda neko dodje sa konkretnim predlozima i onda....e ne moze 84 nju mi ne diraj....dajte malo ideja,a ne samo napadati nečiju....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Okretnica Blok 20 je najbesmislenija i naravno da nema ni trunke logike da 84 ili bilo koja linija još okreće tamo. I ove dve treba što pre sklanjati. 27E prebaciti kod novog BAS-a kod Vera, a 35 spojiti sa 71. Sve će neko iz Galenike da ide u nedođiju da se prebacuje na 35 koji će onda u špicu 20 minuta da se klacka do prve stanice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790684#p790684:1kxmenfp je napisao(la):
solecar » 06 Nov 2020 03:57 pm[/url]":1kxmenfp]Sve to stoji, samo što ne možemo sve linije da "surduknemo" u Terazijski tunel, jer jednostavno nema kapaciteta za to.

Ne može pet novih, ali spajanje ne menja mnogo. Na primer 35 i 71 imaju sličan takt. Znači ne bi bile 2 linije sa taktom od po 5 minuta, nego jedna produžena koja bi imala takt od 10 (ne znam napamet rv na 35). Razmisli. Ovako se dve beloruske ili turske kante zaglave kod Ušća. Kad bi se spojile, zaglavila bi se jedna, a jedna bi bila i u tunelu.
 
Au brate,al si mi rekao....i to su predlozi jel...neverovatno....to je ta kreativnost,ne diraj mi moj kraj,moju liniju.....znaci nece da se prebaci sa 84 na 35 u nedodjiji po tebi zvanoj Hajat,vec ce to da ucini isto samo na Zelenjaku....jel mozda celoj Galenici Zelenjak kraj svih krajeva i ne idu dalje nigde....ovde je bilo predloga koliko se secam da se spoje 68 i 84 i da bus okrece kod Dunav Stanice,ali ni to nije naišlo na podršku...mnogo smo teski realno za novo,samo znamo da napadamo do besvesti....u stilu,e gledajte vi svoje,moje ne dirajte...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
@solecar

Kako nema mesta u tunelu za još autobusa, kad najprotočnijim pravcem kroz tunel, sa najdužim zelenim signalom i sa najviše pristupnih traka, Bulevar kralja Aleksandra - Dečanska - Zeleni venac, ide jedna jedina, i to retka autobuska linija? Zašto ne bismo povezali npr. Zemun sa Bogoslovijom, kroz Bulevar i Ruzveltovu? Pa metro je planiran od Vuka do Zemuna!

I, naravno, moguće je i spajanje linija.

@solaris52

Pašće meteor za one koji koriste te linije, nego kako. Zašto bi se nešto menjalo, ako će biti gore?

To sa 71 je do te mere bespredmetno, da je grehota i pominjati: jedan od efekata bi bilo i prebacivanje dobrog dela njenih putnika na 95. Od takve internacije u mreži javnog prevoza, gluplju je nemoguće i zamisliti.
 
@solaris52

Nedođija kada je reč o povezanosti sa mostom i glavnim ulicama. I sam vidiš koliko 27E i 35 kruže da bi stigli do tamo. Cilj gradskog prevoza je da se najbržim putem stigne do određenog mesta. 84 ili bilo koja linija iz Zemuna, kako si sam napisao, prirodno idu na Brankov most. Čemu potreba menjati nešto što je dobro? Samo bi opteretio 15, jer ne verujem da bi iko kome nije cilj panoramsko razgledanje grada išao do Bloka 20 da presedne na 35.
 
Pantograf@

Kakve veze imaju 71 i 95 života ti......njihove trase se preklapaju tek kod Hajata sa jos sijaset drugih linija ka Brankovom mostu...šta će to strasno da se desi ako 71 skrene na Savski most i ode ka Gazeli...jel nemas mozda prevoz do Zelenjaka,ili ti je tesko da silazis pa da presedas....verovatno je ovo drugo....podrzacu svaki razuman predlog koji podrazumeva smanjenje broja linija koje idu u centar,jer svakako se tako rasterecuje ionako zagusen pravac....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
27e i 35 kruze oko Ušća da bi mogli lakše da udju u Milentija Popovića i da se posle prestroje da skrenu levo ka Bloku 20...iz tog razloga kruze,jer bukvalno je mala razlika koju bi potrosili kad bi se kretali kao 95 koji ceka na semaforu da ide levo....ja razumem potrebu ljudi da im niko ne dira liniju koju koriste....a kako ces da menjas ista ako podjes od sebe sa tim stavom...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Postoje promene na bolje i na gore. Ovo sa Blokom 20 je na gore, a Dunav stanica koju si pomenuo bila bi možda promena na bolje, jer ne bi moralo da se preseda ka tom pravcu i 16 i 95 bi bile praznije.

Kada probiju ulicu i iz Vladimira Popovića bude moglo na Brankov most, e onda Blok 20 može da se koristi kao čvorište i presedačka tačka.
 
Bolja bi bila opcija spajanja linija tipa 27 e i 67,ili 68 i 84....bolje jedna linija manje,ali sa boljim obuhvatom.....dakle nije poenta zakovati jednu liniju na jedno mesto,vec pokusati ukoliko postoji mogucnost,da se ista produzi ili preusmeri ako se time ne remeti znacajno tok putnika i potrebe...dovoljno je da stojis kod Hajata i cekas bus tu jednu stanicu ili dve i da shvatis da ces putovati bar 10 do 15 minuta realno a za to vreme sednes na 78 i 83 i realno brze predjes most,a ako bi recimo preusmerio 71,kod Gazele bi bio za 5 minuta...ne kazem da je to idealno resenje,ali svakako bi alternativa za 71 postojala ka Zelenjaku,ne bi to bio toliki gubitak...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790707#p790707:2yythu9k je napisao(la):
solaris52 » 06 Nov 2020 05:31 pm[/url]":2yythu9k]Pantograf@

Kakve veze imaju 71 i 95 života ti......njihove trase se preklapaju tek kod Hajata sa jos sijaset drugih linija ka Brankovom mostu...šta će to strasno da se desi ako 71 skrene na Savski most i ode ka Gazeli...jel nemas mozda prevoz do Zelenjaka,ili ti je tesko da silazis pa da presedas....verovatno je ovo drugo....podrzacu svaki razuman predlog koji podrazumeva smanjenje broja linija koje idu u centar,jer svakako se tako rasterecuje ionako zagusen pravac....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Poznaješ Beograd? Da živiš u Bežaniji i da ti ukinu 71 do centra, šta bi radio? Pešačio na 95. Ovako neki izbegavaju 95 i idu na 71. Eto, prosto ko pasulj.

Ili da povećamo obim pešačenja od Ledina do okretnice 75-ce na B. Kosi?

(Živim i radim na NB, na posao idem peške, nisam lično zainteresovan, al znam ih mnogo koji jesu.)
 
Ne,ne živim na Bežaniji,ali da živim,verovatno bih sačekao neku od linija poteza 600 i sišao na stanici kod okretnice 75...koja je tu nema 100 metara...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Pa ja vidim da ti baš ne razlikuješ najbolje Ledine, Bežaniju i Bežanijsku kosu...

Ne znam kako bi npr. iz 61. bloka došao na okretnicu 75-ce, al ajde.
 
Druze,okretnica 71 se zove Bežanija-Ledine....e sad kad se krećeš ka Bežanijskoj Kosi iz pravca Ledina,dodjes do jednog semafora...to je poslednji semafor pre silaska svih linija ka Bloku 45...e na tom semaforu kad produzis pravo,ceka te okretnica 75-ce,koja se zove Bežanijska Kosa...i eto ja sad na primer koristim 71 i hocu na Zeleni Venac,a on recimo vise ne ide tamo,alternativa bi mi bila,prebacivanje na okretnicu 75,ili voznja 71 do Hajata gde bi cekao bilo koji bus ka gradu preko Brankovog mosta...ne vidim problem,imam alternativu....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790704#p790704:3smun5tk je napisao(la):
Пантограф » 06 Nov 2020 17:25[/url]":3smun5tk]@solecar

Kako nema mesta u tunelu za još autobusa, kad najprotočnijim pravcem kroz tunel, sa najdužim zelenim signalom i sa najviše pristupnih traka, Bulevar kralja Aleksandra - Dečanska - Zeleni venac, ide jedna jedina, i to retka autobuska linija? Zašto ne bismo povezali npr. Zemun sa Bogoslovijom, kroz Bulevar i Ruzveltovu? Pa metro je planiran od Vuka do Zemuna!
Ako ćemo već da imamo vezu Zemuna sa Vukovim spomenikom, šta će nam onda i autobuska linija koja povezuje iste te lokacije. :D

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790704#p790704:3smun5tk je napisao(la):
Пантограф » 06 Nov 2020 17:25[/url]":3smun5tk]I, naravno, moguće je i spajanje linija.
I posle ispada da ja dajem sulude predloge, a kada se spomene spajanje, niko da kaže da je to suludo. Izgleda da su predlozi iz Nove mreže linija ipak bili pun pogodak, pošto je baš super imati direktnu vezu od Lešća do Zemun polja.
 
:pob: Овде опет долази до изражаја проблем што немамо трамвајски коридор Блокови/Земун-Ушће Бранков мост-Теразије-Краља Милана/Булевар Краља Александра/Булевар Деспота Стефана. Онда би имали неколико јаких и поузданих трамвајских линија, већег капацитета од аутобуса, које би се кретале дуж главних друмских коридора (уместо обилажења и скретања на траси Ушће-Савски трг-Немањина-Ресавска), нпр. бржу линију 7 Блок 45-Устаничка преко Зеленог венца и Теразија и линију 9 Земун-Бањица исто преко Зеленог венца и Теразија, и још линије Земун-Карабурма преко Зеленог венца, Теразија и дуж булевара Депспота Стефана и Вишњичке, затим Баново брдо-Карабурма преко моста на Ади, Ушћа, Зеленог венца, Теразија и исто дуж Деспота Стефана и Вишњичке, и поред њих неке локалне фидер аутобусе за ове трамвајске линије. Е још замислимо које би све линије и како биле измењене са оваквом мрежом.
 
37 не може до Певца јер је забрањено десно скретање из ПМП у Маричку.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Не верујем да би уводили скретање само за аутобусе, ту постоји пешачки и непрегледно је тако да мислим да је то оправдање.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Vrh